Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Laten we zeggen dat Leif onverwacht een jonge man uit Syrie besteld had,
het was een nagerecht.. :lmao: en het zag er heel grappig uit.
 
Heh, en hij zei ook echt "I'll have the young man from Styria".

En hoe het er bij lag.

Bonoa, de foto staat op my hyves, daar kan je 'm zien. :wink: Let ook op de compositie van het toetje als je de naam erbij neemt. *cough* En de naam van het plein waar we zaten...


*proest het weer uit* En Carlos vond Bono's riem zo mooi. :lmao:
 
*ligt hier bijna uit de stoel te rollen, echt die gast die leuningen heeft uitgevonden is brilliant*

En want dacht je dan van de Balzak Store ..
Trouwens de obers lagen ook helemaal krom :lol: Toen hij het zo bestelde.
 
Dat was toch een cafe ofzo? Xd Mja hij zei het ook zo droog, en toen ik later vroeg hoe ze aan die naam kwamen ging ie zelf ook stuk!
 
Heh, en hij zei ook echt "I'll have the young man from Styria".

En hoe het er bij lag.

Bonoa, de foto staat op my hyves, daar kan je 'm zien. :wink: Let ook op de compositie van het toetje als je de naam erbij neemt. *cough* En de naam van het plein waar we zaten...


*proest het weer uit* En Carlos vond Bono's riem zo mooi. :lmao:

Hij zei "I'll go with the young man from Styria" :wink: Maar idd, die foto echt hilarisch :lol: Hij hoopte dat die foto nergens gepost zou worden, hij zei tegen mij ooh als je het er niet over hebt dan gebeurt dat vast niet. Umm, dus wel :lmao:
 
Balen dat ik geen foto van jouw toetje had genomen met die van hem ernaast. :shifty: Perfect couple!

:angel: Hee ik heb 'm niet op Interference gepost. Hij is nu alleen zichtbaar voor mijn Nederlandse vriendjes.
 
Balen dat ik geen foto van jouw toetje had genomen met die van hem ernaast. :shifty: Perfect couple!

:angel: Hee ik heb 'm niet op Interference gepost. Hij is nu alleen zichtbaar voor mijn Nederlandse vriendjes.


Haha , volgens mij heeft Sylvia dat gedaan , maar ik heb van haar nog geen foto's
 
Hee Salome :wave: Jullie ook nog een prettige show gehad in Hannover?
Het was erg gezzelig met jullie aan tafel!
 
hallo :D
ja, zeer prettige show in Hannover
alleen een beetje jammer dat het concert niet 8 uur duurde

was zeker een gezellige avond
eigenlijk is Hannover gewoon een gezellige stad :D
 
hallo :D
ja, zeer prettige show in Hannover
alleen een beetje jammer dat het concert niet 8 uur duurde

Ja, hallo! Dan had ik jullie pas rond 5 uur 's ochtends kunnen ontmoeten. Was het al weer bijna tijd om te gaan ontbijten (en werken).
Nee, wat meer dan 2 uur was prima voor mij.
:D
 
Mja, ik denk niet dat ik 8 uur springen had volgehouden. Bono en Larry evenmin, we moeten wel denken om het welzijn van onze jongens he!
 
nou, ze hoeven het niet elke avond te doen
alle andere concerten mogen tot 1 nummer worden terug gebracht
 
wie van jullie gingen ook naar Brussel ???
op mijn account van ticketsservice stonden de kaarten klaar voor "verzenden" krijg je nu nog een email bevestiging voor de verzending ??
 
Kijk even in de Brussels thread in het tourforum.
Iedereen zijn tickets staan nu al dagen op die status.
 
wie van jullie gingen ook naar Brussel ???
op mijn account van ticketsservice stonden de kaarten klaar voor "verzenden" krijg je nu nog een email bevestiging voor de verzending ??

de kaarten zullen komende week worden verstuurd :applaud:
 
Hoe weet je dat?? Die baggersite zegt al weken dat ze vanaf de 15e zouden "beginnen met versturen" maar NIEMAND heeft nog iets. Ik raak hier dus echt giga gefrustreerd van. Heb verdomme die tickets in OKTOBER besteld en betaald en krijg ze waarschijnlijk een week of twee voor het concert? :| Dit is belachelijk. En gaat scalperij dus ECHT niet tegen. Dat explodeert alleen in de laatste week voor het concert. Of mensen maken reserveringen en krijgen hun tickets zodra ze verstuurd worden. Het probleem verplaatsen is echt geen oplossing.

:crack: En twee van mijn tickets zijn voor een vriendin en haar oom, die NIET met mij meereizen. Mijn vierde is voor een Britse van dit forum. Die ga ik dus niet meer kunnen opsturen.

:scream:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom