Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
De nieuwe openingsacts zijn bekend , iedereen een beetje tevreden voor zijn datums?
Ik ben echt blij met Kasabian:cute:
 
Ja hoor. Niks mis met Snow Patrol (al heb ik hen al zo'n 10 keer gezien als openingsact voor U2) en Interpol. :)
 
Kasabian en Interpol zeggen me niks, even eens kijken op youtube.....
Snow Patrol lijkt mij ook wel weer te gek.
 
Ik krijg Interpol in Parijs. Leuk! Kasabian vind ik ook leuk. Tof dat ze de voorprogramma's mogen doen, goede keus!
 
YouTube - U2 Live At Rose Bowl DVD Trailer
Om wat positiever over de DVD te discuseren
Okee, Persoonlijke hoogtepunten van de trailer voor mij :

Ultraviolet gaat er retegaaf uitzien op je TV


0:31 : Bono doet een Meep Meep! Roadrunnertje/ Sonic the hedgehog?

Adam straalt!

0:57 :lmao: Ik moest het even 2 keer zien tot ik het doorhad.

1:21: Edge op die brug :love:

Larry over de Circle!!! :love:
 
Wauw, dat is geen lekkere opname van GOYB! :doh: Vond het geluid van de Youtube versie al niet te gek, hopelijk hebben ze daar wat spannenders van kunnen maken.
Wel vette beelden zeg.:drool:
 
Je hoort de Adam ook amper en Larry's bassdrum klinkt ook gedempt. Das idd wel matig.
Maar die beelden zien er gaaf uit, ook het publiek.
 
en Tokio Hotel wordt de voorprogramma's voor de Duitse steden
:down::down::down::down::down::down:
:angry::angry::angry::angry::angry::angry:
wat een slechte keus, dan liever Kelis

NEWS:
Lange wurde spekuliert - nun ist es offiziell: ausgerechnet Tokio Hotel werden bei den deutschen Konzerten von U2 als zweite Vorgruppe mit am Start sein. Neben Kasabian (in Hannover und Frankfurt) und One Republik (München) werden die Magdeburger den deutschen Fans einheizen. Sänger Bill Kaulitz liess verlauten: "Wir freuen uns riesig als Vorgruppe unserer Idole von U2 dabei sein zu dürfen und hoffen auch deren kritische Fans überzeugen zu können"
 
en Tokio Hotel wordt de voorprogramma's voor de Duitse steden
:down::down::down::down::down::down:
:angry::angry::angry::angry::angry:
wat een slechte keus, dan liever Kelis

NEWS:
Lange wurde spekuliert - nun ist es offiziell: ausgerechnet Tokio Hotel werden bei den deutschen Konzerten von U2 als zweite Vorgruppe mit am Start sein. Neben Kasabian (in Hannover und Frankfurt) und One Republik (München) werden die Magdeburger den deutschen Fans einheizen. Sänger Bill Kaulitz liess verlauten: "Wir freuen uns riesig als Vorgruppe unserer Idole von U2 dabei sein zu dürfen und hoffen auch deren kritische Fans überzeugen zu können"

En dat is vandaag, 1 april, bekend geworden? ;)
Maakt mij niet uit, ik ga toch niet naar die concerten in Duitsland.
 
Whaha prachtige grap. :lmao: Tokyo hotel.... bij U2.... oh yeah right!

Dat zou echt een ENORM probleem zijn bij de meeste fans.
 
Dan zouden de tomaten vliegen! :lmao: wel een goeie , als ik niet wist dat het 1 april was..
 
En anders gaan we voordien gewoon enven langs de groenteboer. :D
Daar zou ik het ook wel voor doen.

Of eitjes? goed voor Bill zijn haar, is tie ook weer blij. :|
 
Da vind ik dan toch wel voedselverspilling...

Je kunt beter langs de boer gaan voor wat koe'n mest :macdevil:
Dat geef ik dan zelfs nog liever aan de planten. Zal ik gewoon het filterrestant van de aquariums op mijn werk opsparen tot dan ? wat algen , rottende vis, steentje hier , eitjes daar..
 
Tomaten? Eitjes? Hier offer ik mijn bier voor op! Met fles dan welteverstaan. Of een vrolijke Molotovcocktail erbij. :happy:

Beetje domme 1 aprilgrap hier, alles met ** censureren en PLEBA links verwisselen. En dat moet grappig zijn? :yawn: OK die van FYM is WEL leuk. :rofl: Die gaat naar mijn favoriete site, www.smouch.net/lol
 
FYM ?
Ik vind die van youtube ook best lame.... Die sensor kon ik nog wel om lachen ,
De justin beiber wie? vind ik lame. Je kan trouwens nog wel in het plebans forum komen via directe link.
 
FYM ?
Ik vind die van youtube ook best lame.... Die sensor kon ik nog wel om lachen ,
De justin beiber wie? vind ik lame. Je kan trouwens nog wel in het plebans forum komen via directe link.

*komt nooit in PLEBA*
Ik mis dus niks.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom