Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Wat was de prijs ook alweer? Ik heb ze zo lang geleden besteld dat ik het alweer vergeten ben.:lol:
 
Ik werd er op attent gemaakt dat vanavond op Nederland 3 een registratie van het Rose Bowl concert wordt uitgezonden (om 22:50 in That's Live). En vervolgens, ook nog de docu Squaring The Circle (om 23:50).

Ik heb de DVD nog niet, dus ik ga zeker kijken! :hyper:
 
Ik werd er op attent gemaakt dat vanavond op Nederland 3 een registratie van het Rose Bowl concert wordt uitgezonden (om 22:50 in That's Live). En vervolgens, ook nog de docu Squaring The Circle (om 23:50).

Ik heb de DVD nog niet, dus ik ga zeker kijken! :hyper:

Ha dat wilde ik net posten! :D kom net terug uit Dublin, Magnificent werd op Dublin Airport gedraait, zet de radio aan en Vertigo op 3fm met daarna dat nieuwtje. Ik ga wel kijken, heb Rose Bowl al gezien maar ben benieuwd watvoor compilatie ze maken. En die docu ken ik nog niet.

:D 2 weken voor Duitsland!!!
 
ik zoek nog 1 x VELDKAART voor U2 Frankfurt ,
die ik wil ruilen voor 1 x VELDKAART Brussel 22-09-2010 (Brussel kaart heb ik nog niet binnen !!)
 
Ha dat wilde ik net posten! :D kom net terug uit Dublin, Magnificent werd op Dublin Airport gedraait, zet de radio aan en Vertigo op 3fm met daarna dat nieuwtje. Ik ga wel kijken, heb Rose Bowl al gezien maar ben benieuwd watvoor compilatie ze maken. En die docu ken ik nog niet.

:D 2 weken voor Duitsland!!!

Was allebei gaaf om te zien! :D

En idd, maar nu minder dan 2 weken! :hyper:
 
Gaat er hier iemand naar Hannover? En heeft hij/zij misschien nog een kaartje over?
Het lijkt erop dat ik de komende tijd voor mijn werk in de buurt van Hannover zit (nu ja, nog steeds meer dan 1 uur rijden). En als U2 toch in de buurt is... :wink:
 
IDomo en Januarystar en ik gaan naar Hannover met Vincent Vega en Last Unicorn. :D Ik denk dat je bent meer dan welkom om met ons te gaan als je een kaartje weet te vinden. :) Probeer het tourforum zou ik zeggen.
 
Nou, ik heb geen antwoord gehad op mijn PM, dus dat ging niet door. Want ik zag dat er een ticket drop voor Hannover is, inclusief GA! Heb er zojuist eentje besteld (kaartje was nu wel 70 euro i.p.v. 68), dus hopelijk over een paar dagen in huis! :)
 
Oh da's nog eens timing! Netjes! Alleen wel jammer dat je nu 16 euro verzendkosten betaald. Achterlijke afzetters! :tsk:


:D Wordt nog gezellig met al die Nederlanders in Duitsland.
 
Oh da's nog eens timing! Netjes! Alleen wel jammer dat je nu 16 euro verzendkosten betaald. Achterlijke afzetters! :tsk:

Dat wel, maar het is beter dan Spanje. Daar zijn de verzendkosten 40 euro! :shocked:
En in de VS worden nog niet eens kaarten naar je toegestuurd als je niet in de VS of Canada woont. :|

Dus dan vind ik 11 euro verzendkosten nog wel meevallen.
 
O_O VEERTIG EURO??? Voor het verzenden van een paar stukjes papier? :huh: Wtf is dat voor bullshit.

Oh is het nu ticketfast of will call voor US?
 
Nou, ik heb geen antwoord gehad op mijn PM, dus dat ging niet door. Want ik zag dat er een ticket drop voor Hannover is, inclusief GA! Heb er zojuist eentje besteld (kaartje was nu wel 70 euro i.p.v. 68), dus hopelijk over een paar dagen in huis! :)
toppie!
rene, lizzie, laura en ik gaan allemaal
dus feest in Hanover :D
 
Is het misschien wat om een meetup te organiseren? Wij gaan de 11e met de trein van Frankfurt naar Hannover toe dus we zijn daar aan het einde van de middag/begin van de avond.
 
Hallo Mensen! even weer terug in de bewoonde wereld. En even flink wat bijgelezen , wat ubergaaf dat er zoveel Nederlanders meegaan.
Zeker tijd voor een Meetup !! Samen lekker gezellig met zijn allen in de GA rij staan dan vliegt de tijd voorbij. en dan de beste plekjes innemen :evil:
 
Leuk! :applaud:

Maar ik zal zo'n meetup helaas aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik denk dat ik pas aan het begin van de avond in Hannover zal zijn. Het is dan een gewone werkdag voor me, maar met wat leuke afleiding na het werk. :)
 
Gewoon naar de front row lopen zal ik maar zeggen, daar vind je ons wel :sexywink:
BTW GG , Heb eindelijk mijn ov binnengekregen , dus dat scheelt een hoop reiskosten ! :hyper:
 
Je kan ons altijd komen opzoeken in GA, als je er bent voor de deuren opengaan. :wink:

Ik zal blij zijn als ik binnen ben voordat Kasabian is afgelopen (niet dat ik zo sta te springen om ze te zien). Maar in de buurt van de soundboard is het ook goed toeven. :)
 
Dat is zeker waar. Ik stond er voor Amsterdam I en Dublin I en het was prima. In Amsterdam nog de handtekening van Anton Corbijn gescoord. :D
 
Kasabian daar kijk ik echt wel naar uit :hyper: Ik vind ze live beter klinken dan op hun CD's , en die vind ik ook al goed :hmm: Ieder zijn smaak. Ik hoop idd dat je het red voordat U2's set begint.
 
Dat is zeker waar. Ik stond er voor Amsterdam I en Dublin I en het was prima. In Amsterdam nog de handtekening van Anton Corbijn gescoord. :D

Awesome , die man is mijn voorbeeld als het om fotografie gaat! :drool:
Recht voor zijn raap, simpel , maar boeiende foto's.
Was ie aardig voor die paar seconden ? Hij komt in augustus naar Zeeland toe voor de premiere van zijn film, en ik was van plan om er naartoe te gaan om zijn handtekening te scoren, of in ieder geval een glimp van hem op te vangen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom