Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Dammit , wat een irritante eerste helft. het regent gele kaarten , scheve trappen, en shwalbequeens.
Tweede helft jongen :pray: We mogen die beker! Wat zal het toch mooi zijn.
Heb trouwens de hele tijd geen internet gehad, en ik hoop dat jullie geen ziggo hebben ander kun je helemaal geen wk kijken.
 
:angry::sad: x 1000000000

Oh zo jammer.. Toch ben ik zo ontzettend trots op ons team :D! Geweldig. Nederland, zo'n klein rotlandje in de finale! Da's toch geweldig. Helaas Oranje, geen beker, maar wel heel Nederland achter je.:heart:
 
Als we hem hadden gewonnen , was het geen wedstrijd om trots op te zijn....
Ben heel trots, vooral op Stekelenburg , en Robben.

Tis misschien heel kinderachtig : Maar die scheidsrechter snapte ik echt niet hoor.

Hoeveel kaarten zijn er verdomme wel niet weggegeven, om klijne pokkedingetjes.
Die trap in de ribben , das een overtreding. Maar echt van die spaanse dramaqueens met hun shwalbe's...

*slechte verliezer jazeker...*
 
Wat een pleurisscheids. Ik vind verliezen prima als we dan daadwerkelijk ook de schuld bij het team kunnen zoeken, maar wat the fuck? Dit was 12 tegen 11. Het enige punt voor ons was dat De Jong geen rood kreeg voor die trap, maar de rest? Bullshit. Die rode kaart werd gegeven voor een schwalbe en het doelpunt daar ging buitenspel aan vooraf. Daar werd niet voor gevlagt?
 
I know , die scheids was een mess, hij heeft voor Spanje ook fouten gemaakt , toegegeven. Maar ons zat ie echt tegen.
Aan ons elftal ligt het niet.
 
Nee idd. Weinig behoefte. Ben trots op ze , maar zo'n scheitdure paraden betaald van onze belastingscentjes ? nee thnx.
 
Hmm , volgende keer gewoon dunnetjes weer over en dan winnen. Ik hoop dat Robben en Snijder dan nog in goede vorm zijn en dan weer lekker mee kunnen spelen.
Jammer voor v. Brockhorst.
 
ik had nooit gedacht dit te zeggen, maar ik had er meer vrede mee gehad als we met penalties hadden verloren
Spanje was beter, wij waren gevaarlijker
de scheidsrechter werd elk half uur slechter

dit was onze kans
 
Helemaal mee eens. Penalties was het meest eerlijke einde geweest, ondanks dat NL heel erg roekeloos speelde was Spanje niet super veel beter. Scheids was een zak hooi though.

huldiging was mooi om te zien, vooral de grachtentocht. Kom aan jongens, over 2 jaar een EK?
 
Ik vond inderdaad dat we stevig speelden , maar als Brazilie daar had gestaan denk je dat het dan anders was geweest? By the way 50% van de keren dat er werd gefloten , was er een of andere Spanjaard een schwalbe aan het maken , of echt zwaar overdreven over het gras aan het rollen, met zijn handen op de enkels.
Ik vond de wedstrijd niet om aan te zien. Zowel van Spanje , met hun mietjesgedrag. En Nederland, die schots en scheef alle kanten op schoot, en nog schever aan het verdedigen waren. Als we gewonnen hadden was het absoluut geen match om trots op te zijn.
Misschien hadden penalty's nog wat eer kunnen geven.
 
Mee eens. Nederland speelde (te) hard, Spanje waren mietjes die steeds theatraler gingen liggen. En die ktscheids er maar intrappen. :|
 
Ongeloofelijk .... *wist alles uit geheugen*


Wow , Frankfurt en Hannover komen zo dichtbij :hyper:
 
Spanje was ook niet half zo goed als dat mensen zeggen
grote stukken van het spel leden zij ook veel balverlies

doordat wij zo hard speelden was het bijna logisch dat de scheids hun kant koos
maar het blijft zwak gefloten
 
Ik zag gisteren eindelijk de uitzendig van Elvis Costello's Spectacle met Bono & The Edge. Ik moet zeggen dat ik de uitzending een beetje vond tegenvallen (in vergelijking met andere uitzendingen). Het interview miste wat diepgang. En Elvis Costello heeft de neiging zelf iets te veel te vertellen zonder een concrete vraag te stellen. En ze zonden het nummer Two Shots Of Happy, One Shot Of Sad niet uit. :(
 
Hee , popmartijn , je bent niet de enigste , ik had hem al een tijdje terug gezien , het interview vond ik nog niet eens zo slecht.
Maar dat Two Shots of Happy ontbrak vond ik echt totaal bezopen!
Dat was juist de grootste reden waarom ik het programma wou zien. :|
Balen. Ik had liever dat ze die afschuwelijke versie van MW er uit hadden gedaan.
 
Ik weet misschien nog wel iemand , welke avond de eerste of de tweede?
 
het betreft VELDkaarten voor Brussel 1


P.S. er zijn voor Helsinki 2 nog VELDKAARTEN te verkrijgen via de normale ticketburo.
 
nee ze zijn nog niet verzonden , maar als je een betalingsbewijs hebt ontvangen zijn ze al wel in je bezit.:wink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom