Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.

domo-kun

ONE love, blood, life
Joined
Mar 22, 2009
Messages
12,580
draad.jpg




Kon het niet laten om de photoshop van Tom weer te gebruiken voor dit draadje.


Vorige Draadje's :

http://www.u2interference.com/forums/f215/welkom-u2c-91553.html
http://www.u2interference.com/forums/f215/nederlands-draadje-205385.html#post6707378


Hyves Draadje :

http://www.u2interference.com/forums/f215/wie-staat-er-op-hyves-197357.html


Op naar de volgende 1000!
 
Mjah , ben nu zelf ook wel een beetje verslaafd geraakt aan het kopen van vinyls, Gotta catch em all enzo :wink:
Same here. Het begon met die makkelijk te krijgen vinyls als Joshua Tree en TUF. Toen ging ik er nog van uit dat ATYCLB een vermogen zou kosten en daar had ik niet zoveel trek in, tot ik die hier in Utrecht vond. Tsja, toen was het hek van de dam... Van de gewone albums heb ik alleen October nog niet want daar wil ik de remaster van (mooiere cover)...


Hij word vast afgeschrikt door je siggy :tongue:

:reject:
 
Ik nie spreek nie nederlansh nie!

Vergeet niet naar de DUA te gaan hea? Dyslexics Anonymous Unite!

Maar , is de eerste post nu foutloos of niet :sexywink:
Gahshhamala! Jij mee gaat als slok op

Same here. Het begon met die makkelijk te krijgen vinyls als Joshua Tree en TUF. Toen ging ik er nog van uit dat ATYCLB een vermogen zou kosten en daar had ik niet zoveel trek in, tot ik die hier in Utrecht vond. Tsja, toen was het hek van de dam... Van de gewone albums heb ik alleen October nog niet want daar wil ik de remaster van (mooiere cover)...

:reject:

Jaah ik heb de JT , TUF en een New Years Day maxi single ( waar ik verliefd op ben :love: zo goed klinkt ie nog ) van mijn ouder gekregen.
En sinds ik WAIE heb ben ik al helemaal obsessed!

:giggle: October heb ik ook nog niet... ook nog niet op CD.
Het is gewoon het minst boeiende album voor mij.
 
Eigenlijk zit er wederom een fout in de OP. :wink: Meervoud van draadje is draadjes, zonder apostrophe.

Bij mij begon het met de zoektocht naar AB, die wilde ik heel graag hebben maar was er steeds niet. Toen maar UF en JT gehaald, Streets maxi single voor 5 euri, en toen kwam AB eindelijk. Toen NLOTH en maanden later Pop. Nu dus nog Zooropa en Wide Awake in America. :D
 
Ik wil denk ik nog wel meer singles van war vinden,
vond het extra materiaal op de single van NYD wel gaaf.
Okee we moeten echt weer eens een dagje gaan shoppen :shifty:
 
Galeongirl said:
:p Deal! En Rotterdam ligt toch zo'n beetje tussen ons in qua treintijden right?

Hetis voor mij Idd dichterbij , dus das wel relaxed!
 
Jorinde said:
Whow, een nieuw Nederlands draadje.... Dat duurde vrij lang!:D

Hahahahah die windmolen is echt briljant

0
Vergeleken. Met Alle andere draadjes hier valt dat wel mee!
De nederlanders heersen hier!
 
Hetis voor mij Idd dichterbij , dus das wel relaxed!

Vergeet niet om in Utrecht langs Da Capo te gaan! Daar heb mijn mooiste pareltjes vandaan (ATYCLB, Pop, HTDAAB etc)

Twee weken terug nog een All I Want Is You maxisingle gescoord

12isb422.jpg


U2 shoppen = :applaud:
 
Kijk, er bestaan toch nog mannen die van shoppen houden !:hyper:
 
Neh , Nederland houd van U2 , onmogelijk dat op de grootste u2 forum er maar 1 nederlanders is :lol:
 
TM said:
Op pad met twee geschifte U2 fans? :wink:
Als het mij uitkomt, waarom ook niet eigenlijk. Als het maar geen vechten om dezelfde plaat wordt :lol:

Whaha dat risico hebben we dan ook weer :wink: naja zolang ik maar wat heb ben ik al blij. Vooral een copy van AB zou wel fijn zijn.
Daarna nog even aan de baileys? :shifty:
 
Jorinde said:
Jaaaa da's waar, maar toch had ik niet het gevoel dat er heel veel waren.:hmm:

Bono vindt NL' ers een tikkeltje gestoord? Hoe kom je daar aan? :hmm:

In brussel maakt hij bepaalde gebaren naar de groep nederlanders die met ons in de GA lijn zaten. Ze stonden iedere keer op dezelfde plek dus hij herkende ze:p
 
Op pad met twee geschifte U2 fans? :wink:
Als het mij uitkomt, waarom ook niet eigenlijk. Als het maar geen vechten om dezelfde plaat wordt :lol:

Hangt ervanaf. Als ik WAIA of Zooropa zie dan wordt het heel snel MINE MINE MINE MINE. :wink: De rest? Have fun.

Wow je hebt 1331, tof nummer. :p Bijna de 1337!
 
Galeongirl said:
Hangt ervanaf. Als ik WAIA of Zooropa zie dan wordt het heel snel MINE MINE MINE MINE. :wink: De rest? Have fun.

Wow je hebt 1331, tof nummer. :p Bijna de 1337!

Waia mag je hebben en zooropa had Tom twee keer gezien dus Dan kijken we wel wie welke versie wil hebben. Ik weet niet of je voorkeur hebt voor gekleurd vinyl ,
Maar ik niet echt :D
 
Waia mag je hebben en zooropa had Tom twee keer gezien dus Dan kijken we wel wie welke versie wil hebben. Ik weet niet of je voorkeur hebt voor gekleurd vinyl ,
Maar ik niet echt :D

Dan wil ik die gekleurde wel. :p Niet dat je het ziet als ie in de hoes aan de muur hangt, maargoed.

Mine.


:shifty:
 
Ze speelt ze niet eens af .... wat een schande :tsk:
En dat rood lijkt toch meer op oranje dus dat is ook weer een minpunt.
Ik had echt een wtf moment toen ik de Soon ep uitpakte van m'n 360 box set.
Oranje? :lol:

Trouwens , ik denk dat ik de Rose Bowl niet vaak meer ga kijken,
vind het echt een van de minste DVD's van U2:sad:
 
Dan zou ik m'n pa zijn platenspeler moeten uitgraven en ik heb geen idee waar dat ding is. :wink: Soon heeft idd een lekker kleurtje. :D

Het is niet per se hun beste, vooral door de duisternis, maar het is zeker niet een van de slechtste IMO. Behalve natuurlijk dat het zowel Stuck als IALW heeft, maargoed. Ik hoop echt dat ze van de huidige legs een dvd maken, het is echt zoveel beter nu. :shifty: And then there's the leather....
 
Kom op , hij was fokking slecht bij stem , en heel die dvd is sfeerloos,
het is dat de claw er nog wat van maakt maar thats it!
Enige wat ik de doen vind is UV n UF puur omdat we die jaren niet hebben gezien.

Nieuwe DVD plzkthnxbai
 
Zit even naar de studentenprotesten in London te kijken, damn ging er tamelijk heftig aan toe!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom