Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik post er omdat het grappig is. Sommige mensen zijn echt zo hopeloos overtuigd van hun eigen gelijk dat het doodmelig is om ertegenin te gaan en ze te zien flippen.



Terwijl ik natuurlijk de enige ben die altijd gelijk heeft. :wink:
 
Mijn god... gellukig zijn internetoplichters ontiegelijk DOM...
Iemand wou me via marktplaats proberen te naaien. :lol: Zo slecht,
eigenlijk zou ik moeten doen alsof de deal doorgaat, en 'm een lege doos met een briefje er in moeten opsturen,
fuck you fucking scammer.

Hij deed zich voor als iemand uit Ierland..
Maar iets zecht me dat het een dikke afrikaan is ofzo.
 
Dat optreden met het Metropole orkest is wel ongelofelijk mooi. Bono bezorgt me daar kippenvel.:drool:
 
Echt he. Doet me denken dat ze dat als special "Dutch Only" single zouden moeten uitbrengen met kerst voor 't goeie doel ofzo. Echt fijn arrangement met het orkest, en z'n stem klinkt echt geweldig.
 
Ik zou er meteen voor tekenen! Jammer dat deze meesterlijke uitvoering door zo weinig mensen gehoord zal gaan worden:down:
 
Ja ik zou 'm wel kopen ja. Zou het denk ik best aardig doen bij Serious Request. En One blijft hun meest overgewaardeerde nummer, dus zou sowieso wel verkopen. :wink:

het valt me mee dat veel mensen nu deze uitvoering gehoord hebben. Ik heb 'm iig hier verspreid en via facebook ging het ook hard met dat mensen 'm deelden. Dus op zich gaat 't wel aardig. Moet er nog steeds ff een mp3tje van fixen voor m'n ipod.
 
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet gehoord heb
maar ik heb ook die Achtung re-issue nog niet :D
 
Euh dit staat niet op de reissue. :p Het is de versie die Bono met het Metropole Orkest heeft gedaan voor Anton Corbijn de 28e. Opgenomen met een telefoon in het IJ gebouw.
 
Ja ik zou 'm wel kopen ja. Zou het denk ik best aardig doen bij Serious Request. En One blijft hun meest overgewaardeerde nummer, dus zou sowieso wel verkopen. :wink:

het valt me mee dat veel mensen nu deze uitvoering gehoord hebben. Ik heb 'm iig hier verspreid en via facebook ging het ook hard met dat mensen 'm deelden. Dus op zich gaat 't wel aardig. Moet er nog steeds ff een mp3tje van fixen voor m'n ipod.

Ik zou hem ook kopen. Tja, ik kan hem wel op facebook zetten, maar de meeste van m'n vrienden hebben niks met U2, op een enkeling na, dus dat is ook maar verspilde moeite:down:
 
Euh dit staat niet op de reissue. :p Het is de versie die Bono met het Metropole Orkest heeft gedaan voor Anton Corbijn de 28e. Opgenomen met een telefoon in het IJ gebouw.
ja, zoveel was me dan weer wel duidelijk :wink:

mijn punt was meer dat ik nog flink wat U2 in te halen heb!
al koop ik die AB deluxe box pas wanneer de prijs flink omlaag gaat

heb ook de energie nog niet kunnen vinden om die 'baby' cd te downloaden
misschien wordt dat wel het eerste stapje
 
Echt he. Doet me denken dat ze dat als special "Dutch Only" single zouden moeten uitbrengen met kerst voor 't goeie doel ofzo. Echt fijn arrangement met het orkest, en z'n stem klinkt echt geweldig.

Aandacht besteden aan nederland ? Dat kan zomaar niet :wink:
Ze doen zulk soort dingen alleen in Engeland of Frankrijk.... of America.
Ze zijn hier zelfs nog nooit geinterviewd door iemand xD
Alleen op festivals , en dan Chris Zegers die ze ging stalken in Chicago.

Maar ik wou inderdaad dat er een opname van was. Misschien kunnen we het metropole orkest mailen ,want die hadden sowieso een video opname van de rehearsals... lijkt em ook dat ze de performace zelf hebben opgenomen.


Ik zou hem ook kopen. Tja, ik kan hem wel op facebook zetten, maar de meeste van m'n vrienden hebben niks met U2, op een enkeling na, dus dat is ook maar verspilde moeite:down:


Dat ken ik , ik post veel muziek op facebook maar niemand kent het of deelt m'n muzieksmaak echt ofzo. Tenzij het mensen zijn die ik via hier ken. Terwijl ik echt heel veel leuk vind.

Ik snap sowieso dat er mensen zijn die niet echt veel om muziek geven!
Gewoon raar.
 
Ik zou hem ook kopen. Tja, ik kan hem wel op facebook zetten, maar de meeste van m'n vrienden hebben niks met U2, op een enkeling na, dus dat is ook maar verspilde moeite:down:
Ah nou misschien kan je iemand omtoveren. :p Ik heb genoeg U2 vrienden op m'n facebook dus dat zit wel goed. Kan ik ook eens iets als eerste doen. XD
heb ook de energie nog niet kunnen vinden om die 'baby' cd te downloaden
misschien wordt dat wel het eerste stapje
Een babystapje? :wink:

Aandacht besteden aan nederland ? Dat kan zomaar niet :wink:
Ze doen zulk soort dingen alleen in Engeland of Frankrijk.... of America.
Ze zijn hier zelfs nog nooit geinterviewd door iemand xD
Alleen op festivals , en dan Chris Zegers die ze ging stalken in Chicago.

Maar ik wou inderdaad dat er een opname van was. Misschien kunnen we het metropole orkest mailen ,want die hadden sowieso een video opname van de rehearsals... lijkt em ook dat ze de performace zelf hebben opgenomen.

For the record, I will follow single exclusief hier uitgebracht, live Veronica's Countdown 1992. :wink: En de single versie van Original Of The Species is hier ook opgenomen, in Hilversum met hetzelfde Metropole orkest. Dus zo erg is het niet met ons gesteld. Maar ik snap je punt. :p Ze mogen best wat vaker hier komen.
 
For the record, I will follow single exclusief hier uitgebracht, live Veronica's Countdown 1992. :wink: En de single versie van Original Of The Species is hier ook opgenomen, in Hilversum met hetzelfde Metropole orkest. Dus zo erg is het niet met ons gesteld. Maar ik snap je punt. :p Ze mogen best wat vaker hier komen.

Die single is door Veronica zelf uitgebracht omdat hun er de rechten van hadden, dus dat betekende dat U2 er niks voor hoefde te doen .

Plus die opname mochten we niet bij zijn... Dus telt niet :tsk:

En dan zijn dat welgeteld 2 dingen in de geschiedenis van 35 jaar U2.

/pessimist.

Naja , als ze maar blijven spelen.
 
:wave: Z'n gangetje , kan beter, heb een beetje een rampmaand gehad. :huh:

Leven zit niet altijd mee :wink:
 
Same here, gewoon even lekker werken zonder mn kop die ergens anders kampeert.:up:
 
Aandacht besteden aan nederland ? Dat kan zomaar niet :wink:
Ze doen zulk soort dingen alleen in Engeland of Frankrijk.... of America.
Ze zijn hier zelfs nog nooit geinterviewd door iemand xD
Alleen op festivals , en dan Chris Zegers die ze ging stalken in Chicago.

Maar ik wou inderdaad dat er een opname van was. Misschien kunnen we het metropole orkest mailen ,want die hadden sowieso een video opname van de rehearsals... lijkt em ook dat ze de performace zelf hebben opgenomen.





Dat ken ik , ik post veel muziek op facebook maar niemand kent het of deelt m'n muzieksmaak echt ofzo. Tenzij het mensen zijn die ik via hier ken. Terwijl ik echt heel veel leuk vind.

Ik snap sowieso dat er mensen zijn die niet echt veel om muziek geven!
Gewoon raar.

U2 is nadien nog een keer geinterviewd voor de Nederlandse tv in Marokko na het uitbrengen van NLOTH.....

Ik heb zelf ook een brede muzieksmaak, maar U2 steekt daar wel met kop en schouders bovenuit.
 
Ja klopt! Dat was bij Nova. :p Toen gingen ze ook de Nederlander die de Beachclips lekte interviewen. Echt tof. Ik heb dat gelijk gedownload.
 
U2 is nadien nog een keer geinterviewd voor de Nederlandse tv in Marokko na het uitbrengen van NLOTH.....

Ik heb zelf ook een brede muzieksmaak, maar U2 steekt daar wel met kop en schouders bovenuit.

Weet iemand nog wie dat interview heeft gedaan?
Maar toen hebben ze ook nog tig andere landen / zender uitgenodigd, en het was niet in nederland.

Dus voor mij telt het nog steeds niet :sad: :lol:


Ja klopt! Dat was bij Nova. :p Toen gingen ze ook de Nederlander die de Beachclips lekte interviewen. Echt tof. Ik heb dat gelijk gedownload.


Ik weet nog dat ik Boy Falls From the Sky m'n favoriet was, en toen ie niet op NLOTH bleek te staan was ik wel even confused.

Toen kwam Spiderman.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom