Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Al een week geleden :wink:

Ik wil me er verder niet mee bemoeien.

Man , eindelijk thuis. Ben alleen m'n fles baileys vergeten :sad:
 
Het weer is dit weekend tenminste een stuk beter. Zou droog moeten blijven!

Afgezien van twee buitjes gisterochtend is het inderdaad droog gebleven. Het was weer een topweekend! :happy:
Nu fris gewassen eens kijken wat er in de rest van de wereld is gebeurd.
:)
 
Waren de acts een beetje goed? Wat was er dit jaar verder te doen?

Ik heb een prima Lowlands gehad! Muzikale hoogtepunten waren dEUS, Elbow ( :bow: ), Tiger Love en Goose. En verder is er altijd nog veel ander leuks op Lowlands te vinden. Dus ook een hele goede tijd gehad bij de Hardrock Karaoke in de Titty Twister en een 'spontane' after-party in de Hema campingwinkel. :dancing:


Heb je de friendly fires gezien ? :drool: En seasick steve! :lol:

Nee, allebei niet. Nu ja, van Friendly Fires alleen een beetje van het einde, want ik was daarvoor bij De Jeugd Van Tegenwoordig geweest en Friendly Fires speelde op het andere uiteinde van het festivalterrein. En Seasick Steve was gelijktijdig met Goose.
 
:p Ah, vandaar. Hebben ze je een beetje gemist?

:cute: Olaf wel , Rob ook , Jens is vandaag uber ongeduldig, en een beetje aan het slacken, en Bobbie is echt een ramp.
Hij is of uber aan het uitproberen, of hij heeft echt oprecht veel trek.
Ik denk het laatste, want het is een beetje te wanhopig, en hij staat erg scherp.:hmm:
 
Nee, allebei niet. Nu ja, van Friendly Fires alleen een beetje van het einde, want ik was daarvoor bij De Jeugd Van Tegenwoordig geweest en Friendly Fires speelde op het andere uiteinde van het festivalterrein. En Seasick Steve was gelijktijdig met Goose.

Oooeh Goose <3 Die had ik inderdaad ook boven Seasick gekozen. Ruim er boven. Zulke fijne muziek om even hlos te gaan.
 
Ik heb een prima Lowlands gehad! Muzikale hoogtepunten waren dEUS, Elbow ( :bow: ), Tiger Love en Goose. En verder is er altijd nog veel ander leuks op Lowlands te vinden. Dus ook een hele goede tijd gehad bij de Hardrock Karaoke in de Titty Twister en een 'spontane' after-party in de Hema campingwinkel. :dancing:




Nee, allebei niet. Nu ja, van Friendly Fires alleen een beetje van het einde, want ik was daarvoor bij De Jeugd Van Tegenwoordig geweest en Friendly Fires speelde op het andere uiteinde van het festivalterrein. En Seasick Steve was gelijktijdig met Goose.
Klinkt wel tof! :up: En hoe briljant, een Hema op Lowlands? Geweldig!

:cute: Olaf wel , Rob ook , Jens is vandaag uber ongeduldig, en een beetje aan het slacken, en Bobbie is echt een ramp.
Hij is of uber aan het uitproberen, of hij heeft echt oprecht veel trek.
Ik denk het laatste, want het is een beetje te wanhopig, en hij staat erg scherp.:hmm:

Aw, da's wel zielig voor 'm. Kreeg ie te weinig van je collega's ofzo?

:shifty: Jens, ongeduldig? Dat verwacht je totaal niet... heh.
 
Nee , hij heeft gewoon enorm trek de laatste tijd, dus we zoeken de oorzaak er nog van.
Lastig als ze niet kunnen praten ;) Niks zieligs aan. Hij sterft niet.
 
Oooeh Goose <3 Die had ik inderdaad ook boven Seasick gekozen. Ruim er boven. Zulke fijne muziek om even hlos te gaan.

Inderdaad. De tent was ook bomvol bij Goose en ging helemaal uit hun dak. Ik heb ze 3 jaar geleden (of zo) voor het eerst ontdekt op Lowlands en dit was een leuke tweede kennismaking. :)

Klinkt wel tof! :up: En hoe briljant, een Hema op Lowlands? Geweldig!

Ja, de Hema campingwinkel met alle toebehoren voor 3 dagen kamperen: handdoeken, matrassen (als ze niet meteen uitverkocht zijn, idem voor tenten), etc. En ook voor een opblaasbare Hema rookworst. Een enorme hit tijdens het feestje dat ze gaven in de campingwinkel. :D
 
Inderdaad. De tent was ook bomvol bij Goose en ging helemaal uit hun dak. Ik heb ze 3 jaar geleden (of zo) voor het eerst ontdekt op Lowlands en dit was een leuke tweede kennismaking. :)


Ik heb zo op Rock Werchter ontdekt. Man die vlamingen kunnen feesten:drool:
Als ik ze nog eens kon zien zal ik het zeker doen.
 
Beetje stresserig, maar over het algemeen zijn ze wel gewend. Vandaag waren het gewoon ontzettend harde klappen. Dus was het wel te merken aan ze.

Had gellukig haring, en daarmee kan je iedere zeehond omkopen. :lol:


Heb trouwnes een maffe droom gehad, was bij de laatste show van U2's tour, en ik was de run aan het maken naar de pit (kwam direct aan vanaf de verkeerde kant?)
En toen rende ik opeens backstage in een soort gang. Daar ging Larry net zitten aan een tafeltje , ik ren voorbij en zeg Hai, hij zwaait hai terug en ik ren door,
daarna sta ik opeens front row , tussen bono en edge's plek in, maar de band was nog niet op, ik was dus met mn spiegelreflex aan het klooien want die bleek ik ook bij me te hebben,
toen moest ik opeens weg omdat ik nog moest helpen in de dierentuin (WTF) en daarna stond ik weer naast je, weer met mn camera te klooien,
en toen tikte er iemand op mn rug. Ik kijk om , Bono : Weet je wel zeker dat je die camera hier mee mag nemen * strenge blik*
Ik : Uh, ik heb hem naar binnen gekregen, vraag niet hoe , maar hij is nu hier.
Bono: HAHA Joking , en hij rent er vandoor met een knipoog.


Ik lag in een deuk. Ook toen ik wakker werd :lmao: Ik heb echt maanden niet meer zo'n vage droom gehad! Ik voel me zo gestoord !
 
:laugh: What the? Dat is echt de meest random droom ooit. Bwhaha, geweldig!!


Ugh. Kan ik van iemand een shotgun lenen? :crack: of een Banhamer?
 
Je staat boven hem, je staat boven hem.. Tis een troll tis een troll.

En jah , twas erg random. en weer op een non realistiche plek. :hmm: Gewoon vaag.
 
Ik weet het. :lol: maar volgens mij is ie nu wel genoeg gewaarschuwd dat ie het opgeeft. Hopelijk. Haha, dit is zo'n beetje het enige thread waar ie me niet in gevolgd is! :p Creeper.

Jij hebt ze altijd op vage plekken zeg! Behalve die over Glasto dan. :lol:
 
:giggle: Hij is nu vast hard nederlands aan het blokken , zodat hij je ook hier kan stalken.
 
Gaan we dromen delen? Ik droomde ooit (voordat de 360 tour begon) dat ik te dure kaartjes had voor het Gelredome en dat de zaal bij lange na niet uitverkocht was. Daarom zaten er allemaal studenten die gratis mochten als zaalvulling! (het omgekeerde heb ik wel echt meegemaakt bij Symphonica, toen mocht ik gratis ;) )

Het was ook een bar slechte show!
 
Gaan we dromen delen? Ik droomde ooit (voordat de 360 tour begon) dat ik te dure kaartjes had voor het Gelredome en dat de zaal bij lange na niet uitverkocht was. Daarom zaten er allemaal studenten die gratis mochten als zaalvulling! (het omgekeerde heb ik wel echt meegemaakt bij Symphonica, toen mocht ik gratis ;) )

Het was ook een bar slechte show!

Welke symphonica show was dat ? Paul de leeuw ofzo ?
Nu raken ze ze iig ook niet kwijt , aan al die reclame te zien.

Trouwens , hij heeft mij nu ook gePMd. Faalgastje. volgens mij bedreigt hij iedereen via pm die wat tegen m zegt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom