Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Zeker weten! :hyper: En k gok dat de Kaiser Chiefs binnenkort ook wel gaan touren, gezien hun nieuwe album al uit is.

Die heb ik al op Pinkpop en Glasto gestalkt :wink: Nwe nummers al gehoord. Voila!

Waar is die ene link waar de set onder de fucking 300 pond is?
Moet m binnenkort even gaan bestellen.
 
Ik heb hier nog €55 aan Bol.com cadeaubonnen liggen! :happy:
En €80 voor de Super Deluxe versie is best te doen. Die versie heeft namelijk alles wat ik echt wil hebben en is goed geprijsd. De Uber Deluxe vind ik te duur.

Wanneer is het 28 oktober? :hyper:
:wink:
 
da's een hoop cadeaubonnen! :p

Naja ik heb de boxen van BOctoWar nie gekocht en TUF ook niet omdat het me niet veel boeide, dus dan kan ik dat geld net zo goed uitgeven aan de remaster van mijn meest favo album ooit. :D

Hopen dat Pop ook een beetje aardige behandeling krijgt, hoewel ik niet echt veel ervan verwacht.
 
Die boxen heb ik wel, inclusief de amazonbox waar boyoctwar in zaten. Maar vrijwel allemaal later voor minder geld (JT voor €12!). Van AB zou ik zooo graag de uber willen, maar de vinyl zou ik ook los kunnen doen (singles heb ik al)

Hoe groot zouden de posters in elke set zijn? Die wil ik ook heel graag... anders moet ik op eBay de originele set scoren.

Hebben hebben hebben!
 
Er zitten geen posters in..

Ik ga wellicht die BOctoWar set wel een keertje halen als ik 'm goedkoop kan vinden, maar tot nog to vind ik het de moeite niet. AB en Pop daarentegen.. :hmm:
 
Die art prints zijn van die suffe kaartjes? Ik hoopte dat het de posters waren omdat het er -toevallig- 16 zijn...

En over een Pop-box zou ik ook kwijlen :)
 
Wat ik kan zien van de plaatjes zijn die art prints ongeveer 12" (misschien iets kleiner). Dat vind ik nog niet een poster, maar zeker ook geen suffe kaartjes. :)
 
128846728414674194.jpg
 
Grote twijfel, maar voor de zekerheid heb ik een pre-order uitstaan bij Amazon.ca... Keuzes keuzes... Misschien toch maar eens de extra vinyl van Artificial Horizon van de hand doen :)
 
Ik wil die lithogrpah ook wel, maar ben bang dat als ik nog een week moet wachten totdat ik eindelijk in zeeland terug ben, dat het dan al te laat is met pre orderen..

Wat te doen?

Kan je bij een andere free record shop keten ook bestellen dat ze het naar een ander filiaal laten bezorgen ? Moet toch kunnen ? En anders bellen ze het even door lijkt me :hmm:
 
Ja dat kan, je kan ze laten bezorgen waar je wilt. Iig via de website, dus lijkt me dat dat in de winkel ook kan. Je betaald toch daar, dus voor hen maakt 't nie veel uit.

Alleen die lithograph is ALLEEN bij universal te krijgen! Daar kwamen we gisteren achter. Dus toch maar daar gepreordered. :crack:
 
Ja dat kan, je kan ze laten bezorgen waar je wilt. Iig via de website, dus lijkt me dat dat in de winkel ook kan. Je betaald toch daar, dus voor hen maakt 't nie veel uit.

Alleen die lithograph is ALLEEN bij universal te krijgen! Daar kwamen we gisteren achter. Dus toch maar daar gepreordered. :crack:

Jah maar ik zie niet waarom hun het niet via universal kunnen bestellen ?
Naja , ik moet nu toch wachten, zondag ben ik thuis en dan bestel ik m wel via universal :shrug:
 
Uh, omdat FRS dan inkomsten misloopt. :wink: Ze gaan toch nie voor een andere winkel 't internet op om iets te bestellen wat ze zelf ook in hun systeem hebben?
 
Hey ze moeten het toch ergens vandaan halen, en ik gun hun helemaal geen winst. :shifty:

Dan maar direct van universal en iets minder korting. :grumpy:
 
Mja maar ze krijgen 't van een leverancier. Universal krijgt 'm ook van 'n leverancier. :p Dus die gaan elkaar niet helpen denk ik zo.
 
Heb mn pizza op nu kan Ik gelukkig sterven, beetje snel graag want Ik trek die kutstage niet vandaag.:sad:
 
Ja maar je werk is betaald, en je hebt gezellige collegas. Geloof me Ik werk hard, als Ik een beetje waardering krijg , en maak langere dagen dan iemand met een kantoorbaan. Maar Ik word hier op dit stagebedrijf gewoon uitgebuit , terwijl Ik er zo naar uit keek om wat te leren.


Niks beters dan een figuurlijke klap in je bek, om te zien wat je werk nou eigenlijk echt waard is .

2 en een halve dag.

En 46 jaar werken :wink:
 
Dat ga ik zowiezo doen diezelfde week nog zo snel mogelijk. Weekend erna pak ik mn werk alweer op. Ga maar om wat meer uurtjes vragen om mn schade van deze maand een beetje te minimaliseren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom