Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nou , dan doe ik het maar met klasse en stijl :


Gib mir mein Hubschrauber zurück! :angry: Fur das VIP party Jah!
 
Dat je de pagina refresht na 3 uur op 't posten van je post? :hmm: Hij reageert op duplicates maar niet na 3 uur. Kan zijn dat het weer eens onderhoud was.
 
Dat je de pagina refresht na 3 uur op 't posten van je post? :hmm: Hij reageert op duplicates maar niet na 3 uur. Kan zijn dat het weer eens onderhoud was.

Dus... noem nou eens alle gigs waar je heen gaat? En hoe je hotels er uit zien :shifty:
 
:lol: Euh, niet veel meer, Montreal 1,2 en Toronto. :wink: En de hotels hebben een zwembad, da's 't belangrijkste. Ik ga lekker zwemmen na de shows, chill!
 
Klinkt fucking perfect! Je kan me echt jaloers maken met zwem oppertunity na concerten! :drool: Water = awesome.
Ah , Montreal word idioot :lol: Teveel plebans, een groot smutfest.
 
Jem is ook al zo dol op zwemmen. :lol: Jullie zijn echt klonen ofzo.


Het wordt facking geweldig. :mac:

:( Je had er echt bij moeten zijn.
 
:lol: Euh, niet veel meer, Montreal 1,2 en Toronto. :wink: En de hotels hebben een zwembad, da's 't belangrijkste. Ik ga lekker zwemmen na de shows, chill!

Toronto is een leuke stad, heb er veel vrienden wonen. Ik kan er helaas dit jaar niet bij zijn in Toronto. Zag ze wel daar in 2009. Dat was wel gaaf, het concert vlak naast de (verlichte) CN Tower.
 
Jem is ook al zo dol op zwemmen. :lol: Jullie zijn echt klonen ofzo.

Het wordt facking geweldig. :mac:

:( Je had er echt bij moeten zijn.

:( I know! Het zou wel fucking perfect zijn geweest.
Dit is ook echt de eerste keer dat ik mijn zomerstage vervloek.. Anders had ik het misschien nog gewoon kunnen halen!


Jem en ik zijn klonen , jah zeker kwa eten en kwa zemmen kennelijk ook.
Ik vind alleen Jackie D niet zo lekker... :lol:
Trouwens ik moet nog wat voor d'r kopen , want ze heeft baileys voor mij geregeld op Glasto. Weet jij misschien iets waar ze dol op is. en zo nee kan je wat achterhalen voor me :shifty:

Hoop dat de kids trouwens niet te lastig zijn :p en het eten lekker.
 
:( I know! Het zou wel fucking perfect zijn geweest.
Dit is ook echt de eerste keer dat ik mijn zomerstage vervloek.. Anders had ik het misschien nog gewoon kunnen halen!


Jem en ik zijn klonen , jah zeker kwa eten en kwa zemmen kennelijk ook.
Ik vind alleen Jackie D niet zo lekker... :lol:
Trouwens ik moet nog wat voor d'r kopen , want ze heeft baileys voor mij geregeld op Glasto. Weet jij misschien iets waar ze dol op is. en zo nee kan je wat achterhalen voor me :shifty:

Hoop dat de kids trouwens niet te lastig zijn :p en het eten lekker.

Ja echt, was een feestje geweest. :(

:p Moet je leren drinken! uh ze is idd wel dol op JD en coke. :hmm: Verder kan ik informeren

Eten was pizza, en m'n oppaskindje is altijd lief :D
 
Ja echt, was een feestje geweest. :(

:p Moet je leren drinken! uh ze is idd wel dol op JD en coke. :hmm: Verder kan ik informeren

Eten was pizza, en m'n oppaskindje is altijd lief :D

Pizza altijd goed! :D en gellukig, anders ben je het snel afgeleerd :p

Was major muchos party geweest. Maarjah , tis niet dat het zonder mij ongezellig is :lol: We gaan gewoon een keer in Ierland los met de Bussel posse :D
 
Mja, was wel vegetarisch. :sad: Naja beter dat ik die met tomaat kreeg anders had ik blauwaderkaas. :yuck: Die m'n oppaskindje met groot plezier verorberde. Hij is echt raar, dol op alles wat kaas is. Zelfs de ergste stinkkaas!


Ierland? :hyper: Zeker! Altijd fijn.
 
Mja, was wel vegetarisch. :sad: Naja beter dat ik die met tomaat kreeg anders had ik blauwaderkaas. :yuck: Die m'n oppaskindje met groot plezier verorberde. Hij is echt raar, dol op alles wat kaas is. Zelfs de ergste stinkkaas!


Ierland? :hyper: Zeker! Altijd fijn.

Bleh , ik houd alleen van komijnenkaas, jong belegen , oud, en mosterdkaas :drool:
en valt brie ook onder kaas?

De rest is echt niet te doen... oh wacht... smeerkaas!
 
Yugh komijnekaas! :yuck: Ik vind alles wat stinkt vreselijk, me pa vreet er te veel van.

Brie is kaas ja, natuurlijk! :drool: Da's wel fijn. Net als jonge kaas! En port salut en Cousteron eet ik ook wel, jonge koeienkazen zijn fijn.
 
Yugh komijnekaas! :yuck: Ik vind alles wat stinkt vreselijk, me pa vreet er te veel van.

Brie is kaas ja, natuurlijk! :drool: Da's wel fijn. Net als jonge kaas! En port salut en Cousteron eet ik ook wel, jonge koeienkazen zijn fijn.


Das dan weer niks van mij , nog nooit van gehoord.
Brie is fijn! Ik heb nu trek in toosjes met brie alleen we hebben geen een van beide:angry: faal...
 
Das dan weer niks van mij , nog nooit van gehoord.
Brie is fijn! Ik heb nu trek in toosjes met brie alleen we hebben geen een van beide:angry: faal...

Franse kazen, jonge koeienkaas. :drool: Erg fijn!

Brie is ook wel fijn ja. :sad: Die heb ik hier ook niet.



Wtf het koffiezetapparaat gaat opeens aan :uhoh:
 
Ooh spooky! :hyper: ITS ALIIIIIIVE!


Ben een film over Muddy Waters aan het kijken... fijne mzuiek :drool:
 
Schiet eens op nog 140 posts en je bent er :shifty: Ik zit nog maar op 8 K
dit jaar moet ik toch wel de 10 halen :lol:
 
Dan moet ik nog wel even lmao
Zal ik proberen om aan het eind van de vakantie de 10 k te halen :shifty:
 
Jullie hebben problemen. Zware problemen :lol:

Die dubbelpost van drie uur kwam door m'n telefoon... Die ging gekke dingen doen omdat het bereik niet helemaal jofel was.

Is er al een nieuw album?
 
Over de kazen: mijn tante kan héél goed koken en had me laatst vissoep met pasta in blauwe schimmelkaas voorgeschoteld. gad- ver- damme :D
 
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back
Top Bottom