Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Zeg nou zelf, wat is er mooi aan een Edge die allemaal don't dingen opsomt, een opera gillende Bono en een stemvervormer die heel U2 vervormd??? :lol:


Bono's fat lady voice is awesome ! Falsetto :drool:
En Edge is gaaf omdat ie gitaar kan spelen, kan lezen en zinger tegelijk.
Ik wil jou het best zien doen.:wink: Video or it didn't happen.
Nee ik vind Zooropa echt een pareltje, ik vind het heerlijk dat ze Zooropa hebben gespeeld ,
zeker omdat het gewoon geweldig klinkt nu.
 
Hmm , niet zo mijn nummer. Zou interessant zijn voor een keertje.
 
is ook niet mijn favoriet of zo
maar ik heb er nooit een slechte live versie van gehoord!
 
@ Salome Surrender... tjah, ik heb die toch liever als een van de weinige U2 nummers liever in de studio; daar komt de gitaar wat beter uit..

Ik vind TUF altijd live erg mooi klinken.. of beter gezegd: vrolijker.. kijk naar bijv. Rose Bowl, van mysterieus nummer naar vrolijk nummer :)

Grtz.
 
Mwoa op Rose Bowl vond ik 'm niet echt sterk. Vond 'm beter in Europa. Jammer dat ze 'm gedropt hebben maar Zooropa is ook geen straf.
 
Rose bowl suckt in het algmeen. verschrikkelijk slecht filmwerk, en Bono was slecht bij stem.:sad:
Ik wil een propere DVD!
 
:shifty: U2360 Live from Montreal klinkt best aardig als DVD titel no? En ze hebben nog nooit een Canadese dvd gemaakt.


En anders nog gewoon een afscheidsreeks in Dublin of Amsterdam. ;)
 
U live at Glasto komt er zowiezo wel van , deels.:drool: Toronto zou ook gaaf zijn.
 
Ik hoop echt dat dat net als vorig jaar met Muse live op de BBC uitgezonden wordt! (naja met lichte vertraging natuurlijk, zoals altijd;))
 
Galeongirl said:
Ik hoop echt dat dat net als vorig jaar met Muse live op de BBC uitgezonden wordt! (naja met lichte vertraging natuurlijk, zoals altijd;))

En dat je Jem en mij vooraan ziet stuiteren, voornamelijk tijdens streets. Whoohoo.
 
Dat zou de harmonien tussen Edge en Bono verpesten, aangezien het eigenlijk niet helemaal perfect klonk toen edge alleen met Matt zong.
Hoe geweldig ik Muse ook vind, en dat weet je, streets is van Bono.
Anders klinkt het niet helemaal.:sad:
Ik wil dan liever dat ze een Muse nummer coveren.
 
Dan Plug in Baby maar. ;) Of ik denk dat Knights of Cydonia ook wel goed zou gaan, gezien er door dat hele nummer backing vocals zitten kunnen ze dat prima met z'n 2en doen.
 
Resistance zou ook fijn zijn:drool::drool::drool::drool:

Stel je dan vooral voor dat Edge het nummer nog epischer zou kunnen maken dan dat eht nu al is.
 
heb net vandaag een muse cd gekocht, haha... Resistance blijft de beste van ze, hoewel uprising denk nog het beste door U2 uitgevoerd kan worden; de synthz.

Grt!!
 
ik denk dat geen van beide albums zo goed zijn als Ed Palermo Big Band plays Frank Zappa
 
*zit in resistance tour shirt voor de laptop* :giggle:

Knights of Cydonia , Resistance, Plug in Baby, Starlight, Bliss ... eigenlijk zijn ze gewoon allemaal te gek.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom