Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Jeetje. Ik heb niet de U2 360 DVD bekeken (ik kan sinds een paar weken eindelijk weer DVD kijken) en in die achter-de-schermen special (Squaring The Circle) zie ik mezelf terug. OK, het is maar 2 seconden of zo, maar ik ben dus te vinden op een officiële U2 DVD. :)
 
Ik wil nog steeds een nieuwe 360 DVD:angry: Rosebowl is slecht

Zeker nu blijkt dat jij er op staat

:rimshot:
 
Hmm ja, rose bowl is niet he beste optreden van 360, hoewel het wel erg gaaf was om eind 2009, als 10 jarig jongentje om 3:00 op te staan en live kijken op youtube ;) er was een tijdje terug ook nog een livestream, maar die werkte niet zo goed... opeens de clip van yahweh, haha. Maar die was iig beter dan Rose Bowl....................................... voor MOS, omdat het daar écht donker was, en je alleen de lichtjes uit het publiek zag... supergaaf :)

Grtz.
 
Mja maar voor de rest van het concert was de duisternis wel echt om te janken. Echt ZO zonde dat het zo donker was. Hopelijk maken ze er nog een, liefst bij een afscheidsconcert in Ierland of NL(ja ik blijf voor altijd hopen ;))
 
:hyper: Sprakeloos! (typeloos?)


Nu alleen mijn examen nog en dan kan ik me volledig daarop richten.
 
Heb ik al gehoord :lol: 2 keer , maar niet op Glasto zelf.
Ik verwacht dat ze hem gaan spelen, misschien een beetje getweakt,
maar het hoeft niet persee voor mij eerlijk gezegd.
Knal maar lekker EBTTRT, Zooropa en AIWIY in de setlist.
En Kite... En... Out of Control. En the Fly.
 
Autjs, dat doet pijn!
Moet ik wel toegeven dat hij live niet echt overtuigend is. Daarvoor moet je met kleine zaaltjes vol diehard fans zijn denk ik... Het nummer is te klein voor stadions
 
Ik zit ondertussen na te genieten van Elbow op 3fm :) Hoor nu dat hij er toch een béétje naast zit tijdens One Day (maar hij was ook verkouden). Dat ik vol in beeld ben hoeft dan weer niet zo :p
Straks om 23.30 de volgende sessie!
 
Autjs, dat doet pijn!
Moet ik wel toegeven dat hij live niet echt overtuigend is. Daarvoor moet je met kleine zaaltjes vol diehard fans zijn denk ik... Het nummer is te klein voor stadions

Nou, ik moet zeggen dat het nummer live toch wel overdonderend is. Vooral de eerste keer (al was het de tweede keer beter). :)
 
Autjs, dat doet pijn!
Moet ik wel toegeven dat hij live niet echt overtuigend is. Daarvoor moet je met kleine zaaltjes vol diehard fans zijn denk ik... Het nummer is te klein voor stadions
Melig nummer? Niet overtuigend :|:sad:

Wat valt er te overtuigen ?
Ik vind het echt geweldig klinken. Alleen die string section nog. Dat geeft die extra "oeh!?" factor.
 
Ik zit ondertussen na te genieten van Elbow op 3fm :) Hoor nu dat hij er toch een béétje naast zit tijdens One Day (maar hij was ook verkouden). Dat ik vol in beeld ben hoeft dan weer niet zo :p
Straks om 23.30 de volgende sessie!


Elbow! jammer, dat ik er toen niet was :( .. elbow behoort ook tot mijn favo- bands :D
 
:up:
Toronto is een leuke stad. Ik heb er veel vrienden wonen. Ik kan er deze keer helaas niet bij zijn (was er wel in 2009). Ik ga wel naar New Jersey en Moncton. Ik heb het begin meegemaakt in Barcelona, dus ik wil er ook bij zijn bij het eind.
 
Lol, ik hoor wel hoe ge- wel- dig het was :p

Maar ik blijf bij mn principe dat zure opa een rotnummer is, het hele album eigenlijk op 3 nummers (stay, dirty day, first time) na ;)

Grtz.
 
ik vind het best een topalbum
maar kan ook gelukkig verder leven zonder een van nummers live te horen

het zijn niet echt de live toppers, zeg maar
 
Ik ben blij dat het niet De Toppers zijn. Die wil ik echt niet horen!


:lol:

Sorry, de 2 laatste 90 albums zijn echt veel minder, op een paar nummers na. en dan zure opa of POP, geef me dan maar POP; IGWSHA, SATS, LNOE, Please en WUDM. de rest...... niet zo goed ;)

En tjah... smaken verschillen.. gelukkig :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom