Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Lmao, ik vind hun beste tour toch ZOOTV en Pop, over pakjes gesproken.
Elevation vind ik ook gaaf en 360 ook.. Ik kan niet eens kiezen....
 
;) de Zoo Tv pakjes... Edge met "geringde" broeken, Larry inclusief tattoo, Bono met een achterlijke zonnebril.. :p

Ik vind Popmart een behoorlijke hoop herrie (ja, soms ben ik een zeuropa ;) ), met geweldige uitvoeringen van o.a. MoFo en Last Night.
 
Whiny people zijn we hier meer dan gewend. Je zit hier op een U2 forum.
Zeiken is hier een nationale sport.

Wat pop betreft, kwa outfits, bekijk ik het vanaf de vrouwelijke kant.
Strakke kapsels, nog strakkere broeken, en een alle gekheid op een stokje = WIN/WIN situatie.
 
hmm ja, wat kapsels betreft zagen de mannen er rond pop wel het beste uit, en de TJT- periode het minst..

Jullie zullen me iig nogal vaak horen zeiken, ik doe eigenlijk niks anders :p

ik vind het altijd leuk om te weten wat de favorieten van anderen zijn, zoals favoriete bandlid, favo cd enz. :)

Grtzz.
 
Danku. :D

Pop blijft het meest geweldige spektakel voor mij, met 360 erachter en Zootv daarachter. De huidige tour wint het voor mij(dan wel de 2010/11 legs) om een of andere mysterieuze manier.... :shifty: Leather.
 
Edge met een vlecht tot aan z'n enkels, bono met haar over z'n schouders, edge met een jurk, bono met allemaal armbanden en ketting-achtige dingen.. tjah, je moet er maar van houden :p
 
Mwoah smerig zou ik het niet noemen, maar voor mijn smaak is het idd iets te veel. En als ie voor vrouw door wilt gaan in de One video dan moet het er toch echt af. :p
 
Mja maar daar zeg je ook wat. ;) Het is wel Adam Clayton he, die vent kan alles hebben. Ik vond het vooral grappig dat Larry, de meest mannelijke van allemaal er toch nog enigszins vrouwelijk uitzag.
 
:der: Mijn nummer van de dag : Faithless-Insomnia ... man ik ben kapot . Ik ga vandaag maar eens een vroegertje nemen.
 
haha nee, allemaal b- sides en covers van U2; een cd.. met nummers als Everlasting Love, Slow Dancing.. ben er echt superblij mee!!

Grtz.
 
Okee ik heb echt een klote dag gehad... Ik moest naar apeldoorn maar ben OVERAL geweest behalve Apeldoorn.:angry: Oh , zo fijn die Nederlandse spoorwegen.
Uiteindelijk hebben we maar besloten random treinen op en uit te stappen , en zijn we in Breda en Tilburg en Nijmegen beland.... en daarna weer terug naar Zeeland gegaan.
Ik ben uiteindelijk nog thuisgekomen met wat nieuwe U2 platen en het Achtung Baby promo poster pakket. Grrrrr:angry: Wat een compensatie.

Ojaah , en we kregen gratis tic tacs.

Afijn hier een foto van de buit :drool:
IMAG0078.jpg


Ben nu lekker Boy aan het draaien, de rest komt later...
 
Wauw!! ziet er mooi uit!! voor veel b- side en exclusiefve (komt u maar, GaleonGirl ;) ) cd's raad ik de Concerto aan in Amsterdam..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom