Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
:hi5: Ik moet wel naar de top2000 luisteren, gezien ik nog thuis woon en hier radio2 op staat. Ik zet 'm wel steeds vaker naar 3FM tho. :mac:


Als je moeite hebt met Engels kan ik je daarbij helpen Jesper, ik ben zeg maar de mierenneuker op dit forum qua taal. ;) Vraag maar aan Domo.

Jah , alleen faalt ze de laatste tijd nog al i.v.m. bepaalde afleiding.:wink:
Maar ja , mierenneuker ten top als het om spelling gaat.
Ik ben hier de mierenneuker als het om ontwerpen gaat.
 
:tongue: En je ontwerpt vaak creatieve zinnen voor mij om te verbeteren.

Je moet echt eens online komen, ik heb wat op de afleiding gevonden!
 
Ik zou graag online komen , als ik niet op een heel irriterend familiediner moest
 
Oké, leuk en bedankt Galeongirl!!

Zelf hebben wij hier bijna altijd Arrow Classic Rock op, met lekker veel 80thies :D
Grtzz, Jesper.
 
Arrow is inderdaad een fijne zender , zeker nu ze het ook mixen met het wat moderne spul.Goede combo's van Muse en U2 gaan er bij mij zo in!
 
Arrow is inderdaad een fijne zender , zeker nu ze het ook mixen met het wat moderne spul.Goede combo's van Muse en U2 gaan er bij mij zo in!


Leuk dat u ook fan bent van Muse!!

Ik ben zelf ook actief op het forum Vriendenvandetop2000.actieforum.nl , daar zitten allemaal muziekmafkezen, en ook veel U2- muse fans :lol:

Grtzz.. Jesper.
 
Leuk dat u ook fan bent van Muse!!

Ik ben zelf ook actief op het forum Vriendenvandetop2000.actieforum.nl , daar zitten allemaal muziekmafkezen, en ook veel U2- muse fans :lol:

Grtzz.. Jesper.

Noem me alsjeblieft geen u!:sad: Ik ben amper 20!
Ik kan me er iets bij voorstellen. Tussen alle Queen en Led Zep fans :giggle:

ohja, ik heb nog een vraagje: hoe kan je avatars aan je profiel toevoegen? of een onderschrift??

Avatar kunnen worden toegevoegd door te kijken bij User CP,
en daar staat aan de zijkant Edit Avatar.
Je kan daar een plaatje kiezen van interference zelf,
of een url invoeren van een foto op het internet, of een foto van je PC halen.

Onder dat knopje staat ook Edit Signature, maar je kan alleen een signature nemen als je betalend lid bent.
 
nou zeg maar 2000 x gemiddeld 5 minuten per liedje? Dat is ruwweg ongeveer 165 uur,
dat deelen door 24 is ongeveer 6 dagen. Dan ook nog reclame tussendoor?
Ik heb geen idee. maar Ik zou er zelf dus ongeveer een week voor uit trekken.

Doe mij maar een dag top 30 ofzo :lol: Ik ben niet zo van het appels met peren vergelijken.
 
De top 2000 begint op 2e kerstdag en eindigt op 1 januari (of 31 december) om 00:00, reken maar uit ;)

En moko, bedankt voor de avatar :D
 
Was de crowd op de laatste nacht echt zo saai als het er uit zag op video?
Op EBTTRT na dan! Stuck vind ik nog niet eens zo erg,
Ik ben IALW zat omdat Bono's het gewoon niet fijn meer zingt sinds Elevation,
maarja daar word iedereen mee gemarteld.
Scarlet snap ik ook niet.
Voor de rest alles prima.
 
Was de crowd op de laatste nacht echt zo saai als het er uit zag op video?

Nou, ik kan veel dingen zeggen over het publiek, maar saai is het laatste wat mij dan te binnen schiet. Het publiek hier is ongelooflijk energiek, enthousiast en gepassioneerd. Vergeleken met Argentinië is de rest maar een saaie boel (ja, zelfs Nederland dan!).
Het is wel zo dat ik tijdens het concert niet heb gedanst of gesprongen. Maar dat kwam omdat ik zo werd samengeperst dat ik niet op kon springen.

Over welke video heb je het trouwens?
 
Meh , Nederlanders houden het goed bij , Belgen wat dat betreft ook. Je kunt veel zeggen , maar Brussel is een van de meest fysieke/energieke gigs van de EU leg geweest.
Zuid amerikanen zijn pretty crazy maar ik zou niet zeggen dat die luide Nederlanders erbij in het niet vallen.:shifty:
 
Precies, stuck is nog vele malen beter dan de hedendaagse IALW...
 
De duet versie met Bono/Gwen Stefani daar gaat mijn voorkeur naar uit,
voor de rest heb ik een zwak voor de Elevation tour,
daar vind ik IALW ook heel goed gezongen/gespeeld.
Bono was echt puur soul die hele tour :love:
 
wat soul betreft, zelf z'n schoenen ;) (zie elevation/superbowl dvd)

Ook ik vind elevation tour de beste tour van U2, gevolgd door de Boy tour.. ik vind de clip van I Will Follow zo grapig, Bono in een schooluniform, een Adam met leuke krullen, een Edge met haar en een Larry in een apepakje :)

Grtzz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom