Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik heb 'm weer verlengd, kan er Artificial Horizon mee krijgen dus dat vind ik prima. :) Plus presale code voor de Amsterdam concerten deze zomer *coughwishfulthinkingcough*
 
heb tot nu toe altijd tickets gescoord zonder subscriptie, dus daar doe ik het idd ook niet voor.
Als ze iedere avond streams gaan geven word het andere koek ! :wink:
 
Ja!!! Ik heb zojuist die deluxe box van de 360 DVD gescoord. Voor maar 32 euro! Da's geen geld, zeg ik. (Daarnaast ook nog een aantal CD's gekocht, dus mijn weekend is weer goed).

Nu moet ik nog aan een TV zien te komen die ik kan aansluiten op mijn (blu-ray) DVD speler... :shifty:
 
Sjiek prijsje , ik heb de superdeluxe voor mijn verjaardag gekregen van m'n familie. :lol:
Zeker de blu-ray kijken, zooveeeel beter dan de gewone.
 
Mijn aankopen van Bol.com zijn net aangekomen,

ik had een single-disc versie van Elevation Boston besteld,
en The Airborne Toxic Event , live @ the Walt Disney Concert Hall .

Kreeg ik de dubbel editie :lol: voor hetzelfde geld.

Fucking awesome.
 
:giggle: He Rono :wave:

Provinciale staten verkiezing boeit me eigenlijk niet zo:reject:
Ik doe de stemwijzer wel. En meestal laat ik daar m'n stem naar gaan.
 
Ik stem tegen de huidige regering puur en alleen omdat het me dan 3000 euro gaat schelen. Praktisch alle studenten hebben dat idee wel zo geloof ik. Weet alleen nog niet zeker wat ik dan wel ga stemmen, maar het wordt iig geen pvda!
 
Ik stem tegen de huidige regering puur en alleen omdat het me dan 3000 euro gaat schelen. Praktisch alle studenten hebben dat idee wel zo geloof ik. Weet alleen nog niet zeker wat ik dan wel ga stemmen, maar het wordt iig geen pvda!

Maar je stemt niet op een regering, maar op de Provinciale Staten. Het gaat om je provincie, niet over nationaal beleid (al willen de media dat altijd graag doen voorkomen).
(En ja, uiteindelijk wordt ook de samenstelling van de Eerste Kamer bepaald, maar dat is nog steeds niet de regering)
 
^^ Klopt, ik interesser me niet zoveel voor de Provinciale Staten, maar het idee dat mijn stem naar een meerderheidspartij gaat waar ik niet voor sta doet me dan toch naar de stembus rennen... En de oppositie in de Eerste Kamer kan tegengas geven bij wetsvoorstellen.

Ik ben overigens geen student meer, maar wil wel dat volgende generaties zonder problemen kunnen gaan studeren en niet alleen de elite, zoals de overheid graag ziet!
 
Popmartijn said:
Het was een speciale (leden) aanbieding bij Fame Music (in Amsterdam). Ik weet niet of 'ie nu nog steeds zo goedkoop is daar.

Holy shit! Daar had je gewoon vijf van mee moeten nemen! Ik zou een moord doen voor een lidmaatschap daar.
Toevallig was ik er nog vorige week, en de grote NLOTH box lag daar voor €18... Ook geen geld, maar die heb ik al wel. Nu de 360 nog...
 
Holy shit! Daar had je gewoon vijf van mee moeten nemen! Ik zou een moord doen voor een lidmaatschap daar.
Toevallig was ik er nog vorige week, en de grote NLOTH box lag daar voor €18... Ook geen geld, maar die heb ik al wel. Nu de 360 nog...

Er was een limiet van 1 per persoon. Helaas.
Het is trouwens helemaal niet moeilijk om een klantenkaart te krijgen, gewoon een formuliertje invullen als je er bent. :)
 
ik heb m'n stemkaart ook weer gevonden!
en ik ga zeker op een regeringspartij stemmen
vertrouw de rest nog minder .......
 
Werd vandaag alweer gebrobeerd me om te kopen met suikerwafels...
door de Christen democraten....

wil jij..... een koekje ?!
 
Ik stem voor iets in de oppositie morgen :hmm:

Iemand al het nieuwe album van Bløf gehoord? De U2 geest waart nog in de studio waarin ze het hebben opgenomen, want ik hoor trekjes!
 
Ik kreeg bijna een flyer van een PVDA'er in m'n handen gedrukt, en dr zat iets van Groenlinks op m'n fiets. :rolleyes: Laat me toch met rust rare linkso's.
 
Ik stem voor iets in de oppositie morgen :hmm:

Iemand al het nieuwe album van Bløf gehoord? De U2 geest waart nog in de studio waarin ze het hebben opgenomen, want ik hoor trekjes!

Alleen 2 nummers, niet het hele album, ik vind het lekker klinken tot nu toe.
Heb alleen niet zoveel met Blof omdat ik Pascal Jakobsen niet mag.
Voor de rest prima muzikanten , en heel gaaf dat ze in Hansa hebben opgenomen. Wel een beetje verdacht dat ze Anton Corbijn ook voor de foto's hebben gebeld.

Ik ben vandaag niet meer lastig gevallen qua verkiezingen *klopt af*
 
Werd vandaag alweer gebrobeerd me om te kopen met suikerwafels...
door de Christen democraten....

wil jij..... een koekje ?!

:lol: Doet me denken aan:

cookies.jpg


De vrouwen van de leden van de SGP hebben trouwens lekkere koffie! :D
 
Die suikerwafel was ook wel te bikken... Maarjah , CDA nasmaakje he.

:giggle: Jep dat kwam bij mij dus ook meteen op...
Net als alle schandalen in de kerk die de laatste tijd allemaal uit de kast.
(of het biechthok komen)
 
Inderdaad! En er komen meer en meer schandalen boven water.

Hier in Brabant is CDA altijd de grootste partij bij de PS- en gemeenteraadsverkiezingen, omdat de meeste Brabo's uit gewoonte op een katholieke partij stemmen die in het CDA is opgegaan. Maar ik ben benieuwd wat het resultaat dit maal zal zijn!

Kom trouwens net terug van het stemhokske. Ik heb SP gestemd en mijn vriend PVV. En nee, we hebben geen echtelijke ruzie!:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom