Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Irritant is dat. Ik moest bij één van de laatste singles van Kane bij de intro altijd aan MOS denken. Dat orgeltje lijkt teveel.:angry: (Was ook rond de tijd dat we het nieuws over de vierde single aan het afwachten waren. Ik wacht nog steeds)

Dat klopt wel. No Surrender. ;) Het lijkt qua stijl wel, maar dat kan ook omdat Dinand en Dennis grote U2 fans zijn.
 
Irritant is dat. Ik moest bij één van de laatste singles van Kane bij de intro altijd aan MOS denken. Dat orgeltje lijkt teveel.:angry: (Was ook rond de tijd dat we het nieuws over de vierde single aan het afwachten waren. Ik wacht nog steeds)


Over orgels gesproken... dit ^Amen, hoevaak ik al niet tegen mijn ma heb lopen zijken de radio over te zetten als ik er achter kwam dat het kane was.
Ik vind Kane niet zo erg, maar als je Bono's stem verwacht, en dan Dinand hoort , is het toch een beetje disappointing.

Ze hebben wel een awesome cover van Love is Blindness en anderen gemaakt.
 
Hier in de Slimste Mens (Vlaamse quiz), juist de vraag: Wat weet je over Bono? (5 trefwoorden). Yay!
Danzij Bono heeft mijn favoriet gewonnen van zijn tegenstander :heart:
 
Uhu, ze waren 'Ier', 'zanger', 'U2', 'activist' en 'Paul Hewson', dus ik wist ze uiteraard binnen de drie seconden. De speler op tv deed er net iets langer over en wist er maar vier. Ha! ;)
 
ElectricalStorm said:
Hier in de Slimste Mens (Vlaamse quiz)

Geweldig programma! Ik kijk het nog best regelmatig. Vooral toen met de presentator van Blokken (geniale gast) en de zanger van Das Pop (die is slim!). Ik ben zo blij dat we Vlaamse zenders kunnen ontvangen :)
 
Mee eens , als je nederlandse TV even zat bent, kan je altijd wel terecht op de Vlaamse zenders.:up:
 
Das wel balen inderdaad, toen we in Brussel waren kwamen we daar ook achter.
We hadden in de hotelkamer een TV, meer dan 75% was franstalig.
De rest was Vlaams.

In duitsland stikte het van de dierentuin tv kanalen!:lol:
Niet dat ik dat erg vond.
 
Wooeeehoeeee! Sweetest Thing op 3fm. :hyper: Een nummer dat ik voor twee weken (om goede redenen :hmm:) helemaal stukdraai!
 
:love: ABOY op 3fm. Mensen mogen dit nummer haten wat ze willen, maar ik vind het nog steeds geweldig. Op het oorverdovende intro momentje na dan.
 
ABOY :heart: Hoe kan iemand dat nou haten ? Ik hoor het liever als vertigo.
En die clip maakt me echt superblij :cute:
 
een echt slecht U2 nummer moet nog geboren worden
al komt If God ... een flink eind in de buurt :D
 
Pshhh Babyface hater :angry: De rest, tjah ben het met je eens.
 
Yep , en AGWSIA is precies hetzelfde voor mij , niet hun beste maar is nog steeds prettig om te luisteren.
 
Idem hier voor Stuck... :)

Maar ja, The Refugee en Red Light komen wel dicht in de buurt. En Yahweh ook (alhoewel niet de live versie).
 
Refugee , is hillarisch idd.

Yahweh, vind ik ook niet lekker klinken op het album, maar live echt stukken beter.
 
WOH WOOOAAAAAAAH

True, Refugee is idd ook niet een van de sterkste nummers. :lol: Ik vind IGWSHA wel een goed nummer, maar ik moet er in de 'mood' voor zijn. Meestal verveelt ie me te snel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom