Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem - Page 56 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 10-30-2011, 11:35 AM   #826
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Local Time: 06:50 AM
Wow , hoor net dat er een olifant in de Greppelbij hun verblijf ligt in dierenpark Emmen.

Talking about kutsituaties op je werk, ik meen me te herinneren dat 2 jaar geleden daar exact hetzelfde is gebeurd... En die is geeuthaniseerd. omdat ze hem/haar er niet uit kregen.

Nachtmerrie voor dier en verzorger.

Old 10-30-2011, 12:32 PM   #827
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Ja klopt, maar deze kan nog lopen dus wordt gered. Heeft 'n slagtand gebroken.

Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 10-31-2011, 08:37 AM   #828
The Fly

ik zie dat op 1 van de dvd's van de superdeluxe box van achtung baby een 'text only' versie van the fly staat. kan iemand dat op youtube zetten?

please
Old 10-31-2011, 11:52 AM   #829
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Als ie ooit aan komt , doe ik dat graag
Denk alleen dat GG wat sneller is.
Old 10-31-2011, 12:09 PM   #830
The Fly

thanks! ben vandaag even bij free record shop binnengelopen maar daar hadden ze nog niks. wanneer komtie eigenlijk uit?
Old 10-31-2011, 03:16 PM   #831
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Explorer32 View Post
thanks! ben vandaag even bij free record shop binnengelopen maar daar hadden ze nog niks. wanneer komtie eigenlijk uit?
Afgelopen vrijdag.
Old 10-31-2011, 04:38 PM   #832
The Fly

oh, dan wastie uitverkocht zeker..
of free record shop is niet zo'n beste winkel....
Old 10-31-2011, 05:24 PM   #833
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Bij FRS krijgen ze boxsets beperkt binnen omdat ze niet enorm goed lopen. Je kan het beste er eentje bestellen, dan weet je zeker dat je 'm krijgt. Dit kan je in de winkel doen maar je kan 't ook online doen en dan in de winkel laten afleveren, dat scheelt weer bezorgkosten.

Het helpt als je maatjes in de platenzaak hebt. Dan krijg je handige informatie en klantenkorting. Helaas is de mijne een half jaar geleden gestopt.

Ik heb verdorie nog steeds niks. Mijn boxset had er zaterdag al moeten zijn... Universal helpt ook niet echt.. geven ze me een tracking code en website, werkt de code niet.
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 10-31-2011, 05:33 PM   #834
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Ik heb begrepen dat 'ie bij de Media Markt verkrijgbaar is.

En GG, da's balen!
Old 10-31-2011, 07:37 PM   #835
The Fly

ik denk dat ik deze maar oversla. toch een beetje veel geld voor een box waar erg veel in zit wat ik al heb.
heb ook gelezen dat het niet eens een geremasterde versie van achtung baby is..
ik heb 95% van wat er officieel is uitgebracht maar dit is een brug te ver (klinkt dramatisch, niet zo bedoeld)
Old 11-01-2011, 10:02 AM   #836
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Bij FRS krijgen ze boxsets beperkt binnen omdat ze niet enorm goed lopen. Je kan het beste er eentje bestellen, dan weet je zeker dat je 'm krijgt. Dit kan je in de winkel doen maar je kan 't ook online doen en dan in de winkel laten afleveren, dat scheelt weer bezorgkosten.

Het helpt als je maatjes in de platenzaak hebt. Dan krijg je handige informatie en klantenkorting. Helaas is de mijne een half jaar geleden gestopt.

Ik heb verdorie nog steeds niks. Mijn boxset had er zaterdag al moeten zijn... Universal helpt ook niet echt.. geven ze me een tracking code en website, werkt de code niet.

Tjah , dan moet je maar contacten hebben in Zeeland die de box sets al laten zien voor dat ie is uitgegeven

En Explorer , hij is geremastered, ze hebben de audio opgepoetst en het allemaal wat uitgebalanceerd vooral het volume.
Old 11-01-2011, 12:04 PM   #837
The Fly

Achtung Baby: Not Remastered, After All

een beetje harder maken is niet remasteren, dat kan ook met audacity...
Old 11-01-2011, 12:57 PM   #838
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Ach man , ik houd niet van dat mierenneuker gedrag van al die mensen in EYKIW .

Degenen die dit gemasterd hebben hebben meer verstand van zaken dan de gemiddelde mens hier. Als zij en U2 +management vonden dat voledig remasteren niet nodig was, of geen waarde toevoegd. Dan geloof ik dat wel.

Oppoetsen = voor mij remaster genoeg. Persoonlijk gaat het mij ook meer om de kunst die bij AB kwam *antoncorbijnfan*
Old 11-01-2011, 01:18 PM   #839
The Fly

ja maar je zegt het zelf al dat als ze vinden dat het niet nodig is ze het niet moeten doen. punt is alleen dat het in eerste instantie wel wordt gebracht als zijnde een geremasterde cd.

ze verkopen nu een iets hardere cd met wat extra's voor veel geld terwijl ze feitelijk nauwelijks kosten maken. helemaal goed hoor wat mij betreft want zolang de fans het kopen en willen hebben moeten ze dat vooral doen zodat ze weer megatours kunnen doen met fantastische multimediaspektakels er omheen en houden ze er zelf ook wat aan over (en dat gun ik ze want ze hebben met hun muziek mijn leven ook verrijkt).

ik doe er in ieder geval (nog) niet aan mee, alleen de dvd's vind ik wel interessant maar de remixen kunnen mij gestolen worden bijvoorbeeld en artwork heb ik ok niet zoveel mee.
misschien moet ik de kosten delen met iemand, neem ik de dvd's en de rest is voor diegene..
Old 11-01-2011, 03:08 PM   #840
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Nouja , als je die anton corbijn prints of boeken los wil kopen dan ben je daar ook al gauw meer dan 100 euro aan kwijt. Dus nog steeds. Voor mij is het het waard , maa rik snap dat anderen er niks aan vinden.

Tags
holland, hup, nederland, niederlande, oranje

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules