Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem - Page 47 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 08-26-2011, 03:47 AM   #691
TM
Acrobat

TM's Avatar

Local Time: 03:33 PM
Nee niet Paul, Lionel Richie! Gelukkig. Het is jammer dat ze zoveel reclame nodig hebben, want het concept is geweldig

Over wie hebben we het trouwens (mag in versleuteld Nederlands )

Nu ga ik m'n best doen voor Elbowtickets. Ik heb ze nog maar één keer gezien dit jaar ; )

Old 08-26-2011, 04:22 AM   #692
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Local Time: 02:33 PM
Quote:
Originally Posted by TM View Post
Nu ga ik m'n best doen voor Elbowtickets. Ik heb ze nog maar één keer gezien dit jaar ; )
Ik ook, want ik zag ze op Lowlands.
En nu heb ik kaarten voor de HMH!
Was trouwens een makkie, kwam er meteen door.

Old 08-26-2011, 05:11 AM   #693
TM
Acrobat

TM's Avatar

Ja dat viel reuze mee!

Iemand die topic al gelezen over de directeur van 013? (in Everything You Know Is Wrong). Enorm tragisch!
Old 08-26-2011, 05:50 AM   #694
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Zeer zeker, zou hij op zoek zijn geweest naar de Joshua Tree? Ik weet het namelijk alleen omdat het in het 8 uur journaal was gister. En het was echt erg bondig.

Ik sla Elbow een keertje over, heb ze gezien op Pinkpop en Glasto. Zo hebben jullie weer wat meer kans op kaarten. Al is het dan 0.0001 procent
Old 08-26-2011, 07:07 AM   #695
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Dat op zoek gaan naar JT hoorde ik hier pas. In de Telegraaf(ik weet het, maar m'n ouders lezen 'm) stond dat ze een vierwielsaandrijving nodig hadden in het gebied waar ze reden, en de 2wd waarin ze reden was vastgelopen.. dus dat ze daarom waren gaan lopen ofzo. Da's echt niet slim in een woestijn. ><

En de mongool over wie ik het had is een stad in canada met een aantal zevens erachter. Je merkt 't vanzelf wel, hij loopt problemen te zoeken op meerdere plaatsen. Ik vind het echt grappig dat zelfs de mensen die mij publiekelijk NIET mogen gaan nu ook achter hem aan. Zo belachelijk is ie dus bezig.
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 08-26-2011, 07:27 AM   #696
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Kuchproest , mijn siggy
Old 09-02-2011, 09:59 AM   #697
U2C
War Child

U2C's Avatar

gaan jullie ook weer naar SP als ze weer komen dit jaar in NL........ik heb er wel zin om ze weer eens te zien.
Old 09-02-2011, 02:19 PM   #698
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Nadat we kaartjes hebben besteld voor de Kasier Chiefs , was het inderdaad onze planning om naar SP te gaan. Hun nieuwe single klinkt met de dag fijner.
Old 09-03-2011, 04:54 AM   #699
TM
Acrobat

TM's Avatar

SP = Snow Patrol? Komen ze weer?
Old 09-03-2011, 05:56 AM   #700
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

De enige echte . Nieuw album , en hun eerste promogig in London is al uitverkocht, dus die tour komt er wel aan.
Old 09-03-2011, 12:31 PM   #701
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Gaan we ZEKER proberen kaartjes voor te krijgennnnnnnn. Sinds Amsterdam 2009 wil ik ze al een keer op zichzelf zien. Toch wel beste U2 voorprogramma wat ik gezien heb, met Kaiser Chiefs krap erna.
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 09-03-2011, 12:52 PM   #702
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Scheelt dat ik er maar 3 heb gezien ,als openingsprogramma voor U2.

Voor mij was het SP , daarna Kasabian alleen kut van het slechte geluid in Duitsland.
Kasabian mag ook wel weer deze kant op komen, maar ook groot kans omdat hun nieuwe album binnenkort uitkomt... Kaartjes krijgen daarvoor word ook een hel
Nu de Editors nog
Old 09-03-2011, 12:57 PM   #703
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Editors en the Killers.

Nja, ik heb mijn fair share van openers gehad. Snow Patrol en Kaiser chiefs staken er zeker met kop en schouders boven uit. The Script was best leuk, maar nog erg jong, ik denk dat die nu veel beter zijn. Kasabian leek wel oke, alleen 't geluid was idd ruk. Bell X1 waren wel oke, hoewel ik maar 1 liedje kende.

Hmm, wat hadden we dan nog meer. Damian Dempsey, meh, nie echt interessant. Crapvegas, YUGH WORST BAND EVAR. Interpol *zzzzzz*

*schrikt wakker*

uh, myeah ik denk dat dat 'm wel was. Kan me niet herinneren wat de lineup van Dublin nou was. Dacht dublin1 damian dempsey en crapvegas, 2 Kaiser Chiefs iig maar wellicht was er nog een 2e opener, en 3e Bell X1 en Script.
Galeongirl is offline  
Old 09-03-2011, 01:42 PM   #704
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Editors en the Killers.

Nja, ik heb mijn fair share van openers gehad. Snow Patrol en Kaiser chiefs staken er zeker met kop en schouders boven uit. The Script was best leuk, maar nog erg jong, ik denk dat die nu veel beter zijn. Kasabian leek wel oke, alleen 't geluid was idd ruk. Bell X1 waren wel oke, hoewel ik maar 1 liedje kende.

Hmm, wat hadden we dan nog meer. Damian Dempsey, meh, nie echt interessant. Crapvegas, YUGH WORST BAND EVAR. Interpol *zzzzzz*

*schrikt wakker*

uh, myeah ik denk dat dat 'm wel was. Kan me niet herinneren wat de lineup van Dublin nou was. Dacht dublin1 damian dempsey en crapvegas, 2 Kaiser Chiefs iig maar wellicht was er nog een 2e opener, en 3e Bell X1 en Script.
De script suckte nog al op Pinkpop in mijn opinie. Ik snapte er iks van iig.
Zanger klonk echt vals! Dus daar ben iki tot nu toe niet echt over te spreken.
Editors en Killers en Snowpatrol staan dus echt op mijn lijstje.
Eigenlijk wil ik ook kaarten voor he Airborne Toxic Event <3
Maar er zijn zo weinig mensen die die band kennen.. Wat ik niet snap want ze zijn fijn !
Old 09-03-2011, 02:44 PM   #705
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Dublin 2 had ook Republic Of Loose (volgens U2 Setlist - Dublin - Jul 25, 2009 - U2tours.com ). Wie? Zegt voldoende volgens mij.

Deze tour heeft zeker een aantal zeer goede openers gehad. Mijn favorieten zijn (in willekeurige volgorde) Snow Patrol, Muse, Jay-Z, Elbow. Kaiser Chiefs waren ook wel leuk. Arcade Fire was best bijzonder (maar ik ben niet echt fan van ze).

Tags
holland, hup, nederland, niederlande, oranje

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules