Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Weet iemand nog wie dat interview heeft gedaan?
Maar toen hebben ze ook nog tig andere landen / zender uitgenodigd, en het was niet in nederland.

Dus voor mij telt het nog steeds niet :sad: :lol:





Ik weet nog dat ik Boy Falls From the Sky m'n favoriet was, en toen ie niet op NLOTH bleek te staan was ik wel even confused.

Toen kwam Spiderman.
Weet ik niet, het was in ieder geval een man met een behoorlijk matige Engelse uitspraak :lol: Het stond ooit op youtube, maar ik kan het nu niet vinden helaas.
 
Weet ik niet, het was in ieder geval een man met een behoorlijk matige Engelse uitspraak :lol: Het stond ooit op youtube, maar ik kan het nu niet vinden helaas.

Dan ligt het dus niet aan mij , ik wist zeker dat ik het in mn playlist had staan , maar ben hem inderdaad kwijt.

Ja het accent is niet echt je van het. De opnames die ik heb hebben geen credits, geen idee wie de interviewer is.

Dan zal het niemand belangrijks zijn geweest. :tongue:
 
Dan wordt het wel een megaupload, want youtube gaat me waarschijnlijk bannen als ik het erop gooi. :wink: Ik heb al gezeik genoeg gehad met Universal.

Ze zijn 75 en 108 mb. Geef me een paar minuutjes en dan zijn ze geupload. ;)
 
Natuurlijk zijn we allemaal racisten omdat we van een eewenoude traditie houden.
Natuurlijk weten we dat zwarte pieten negers voorstellen.

:uhoh:

Echt zielig stelletje, vooral die amerikanen etc. die zich daar even mee gaan bemoeien omdat ze een artikeltje hebben gelezen.
 
Ik ben daar even kort ingeweest gisteren. Toen heel snel er weer uit voordat ik verleid werd tot reageren. Jezus wat een trainwreck is dat zeg. :rolleyes: Ja duidelijk zijn we allemaal racisten.

Amerikanen kunnen echt niks hebben. En dat zeggen Amerikanen zelf. Het is echt sneu.

Vandaag in de metro stonden er twee mannen waarvan de een nogal klef aan het doen was. Ik vond dat vervelend. Maar vond ik dat omdat ie homo was? Nee. Als het een hetero was vond ik het net zo vervelend. OMG Ik ben ZO homofoob! :panic:
 
volgend jaar , als het sinterklaas is, een draadje maken in IO : we vieren de slavernij.

:|
 
Woei , Smith&Burrows komen naar het glazen huis op 22 december :drool:
En Racoon de dag ernaa. :drool::love: Zeeuwuh!
 
:lol: Haha, nou k zou graag die Amerikanen die het zo schokkend vinden hier uitnodigen volgend jaar met 5 december. Dan kunnen ze het zelf eens meemaken.


:crack: Zo, ik ben echt helemaal gaar van werk. Kerstdrukte is al begonnen. Blij dat ik niet naar 't glazen huis kon, anders was ik waarschijnlijk ergens in de trein in slaap gevallen.
 
Sherlock Holmes was leuk :lol::lmao: Echt GG je moet die film zien!
 
Heey ! Bekend gezicht! Leuk dat je weer terug bent,
ik ben mijn interesse in interference op dit moment een beetje aan het verliezen :lol:
Dit is zo ongeveer het enigste draadje waar ik nog wil posten.
 
Ja, ook van deze kant. :)

Gisteren het eind van Serious Request gezien. Die 8,6 miljoen is best aardig. ;)
Nu meteen door naar de Top 2000 en dan vanaf volgend jaar weer m'n eigen muziek.

Fijne feestdagen!
 
Top serious request tijd, en ja het einde was weer als vanouds mooi,
jammer dat ik moest werken, anders was ik in Leiden geweest.

Naja, over 2 jaar weer, :lol: Dan is Ekdom er vast weer bij .

Mooi hoe zo'n klein gebaar is uitgegroeid naar zo'n mediacircus.
Op een poitieve manier dan.

Vrolijke feestdagen :)
 
@ GG Girl....thanks voor die upload. Beetje late reactie, maar kom nu pas weer in dit topic. Prettige feestdagen iedereen btw:wave:
 
Graag gedaan Vlaco. :)

Mijn kerst valt wel mee. Ik zit niet echt vol ofzo, maargoed, dat zit ik nooit. :wink:

Serious Request volgend jaar wordt balen. Geen Ekdom. :sad:
 
:wink:`Dan is het toch maar in enschede... Pfft. over 2 jaar maar in Middelburg of Vlissingen, of Almere ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom