Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Shit, net gemist. :doh: Ik lag te pitten!


Maaarrr! Ze geven elke dag een AB deluxe set weg, en vrijdag de UBER boxset!!!!! Bij Coen en Sander!
 
Fantastic!

Mijn boxset komt aan in Almere :giggle: Ik moet hem ophalen bij Galeon als ik naar de Kaiser Chiefs ga:drool: Dus geen bezwaar, moet wle even wachten,
maar heb hem de dag voor de release al kunnen bekijken omdat mijn maat bij de FRS werkt :lol: Hoe fantastisch is dat.
 
Ik wacht op de postbode. Ben eindelijk uit mijn coma ontwaakt, kom maar met die box!!!! :hyper:


En Domo ik ben WEER je Glastonbury special Q vergeten mee te nemen. :doh: Zag 'm net liggen toen ik de enorme berg kleding van me bureau had opgeruimd.
 
Doh! Ik zelf ook... Faal . Ik ben je ook helemaal vergeten mn Valor Sora outfit te laten zien, en we hadden from the sky down net zo goed ook kunnen opzetten.:doh:
Had je bij ons trouwens nog een beetje kunnen pitten ? Ik heb er stomgezegd helemaal niet naar gevraagd.
En was Walibi leuk? ( lijkt me van wel maar toch)

Ben zelf niet meer weggeweest, Barb moest naar de stad om een nwe telefoon en ging naar de film. Ik had dus nog even rust.
 
Owhja je ouftit heb ik niet gezien. :p En FTSD tijdens het naaien was wel leuke afleiding geweest. De dingen die je achteraf bedenkt.

Jah had je wel gevraagd 's ochtends. ;) Like a baby, as usual. En Walibi was echt ubervet. Hoewel 't wel druk was, mja dat was te verwachten. Gelukkig geen vervelende koters in de avond. :D

:p lekker uitgeslapen?
 
Vandaag wel :p 12 uur ofzo :lol:
Ikdenk wel dat als we FTSD hadden opgezet dat we pas om 5 uur klaar waren :giggle::wink:
 
Mwoah het was wel een stuk leuker geweest. :p Ik wacht wel even tot m'n ma terug is van vakantie, ff kijken of ze dezelfde kleur garen heeft. En een naald met een groter oog! :fist:
 
Mwoah het was wel een stuk leuker geweest. :p Ik wacht wel even tot m'n ma terug is van vakantie, ff kijken of ze dezelfde kleur garen heeft. En een naald met een groter oog! :fist:

Lmao, ge faalt met naalden!
 
Pf, ik faal gewoon met kleine motoriek. :p Maar ik ga het alsnog wel proberen om alle kleine gaatjes te fixen. En wellicht die rechtermouw iets breder maken.. kan wel een lapje achter als ik 'm loshaal ofzo... en de linkerpink wat minder afknellen. XD
 
:sad: Nee. Verdorie, stomme postbode. Dan wordt het denk ik maandag, hopelijk wel op het moment dat ik er nog ben en niet in de 3 uurtjes dat ik naar de VU ben. :doh: Ik zie het dus al wel gebeuren.

En de tracking codes werken nog steeds niet. Faal.
 
Wow , hoor net dat er een olifant in de Greppelbij hun verblijf ligt in dierenpark Emmen.

Talking about kutsituaties op je werk, ik meen me te herinneren dat 2 jaar geleden daar exact hetzelfde is gebeurd... En die is geeuthaniseerd. omdat ze hem/haar er niet uit kregen. :|

Nachtmerrie voor dier en verzorger.
 
Als ie ooit aan komt , doe ik dat graag :giggle:
Denk alleen dat GG wat sneller is.
 
Bij FRS krijgen ze boxsets beperkt binnen omdat ze niet enorm goed lopen. Je kan het beste er eentje bestellen, dan weet je zeker dat je 'm krijgt. Dit kan je in de winkel doen maar je kan 't ook online doen en dan in de winkel laten afleveren, dat scheelt weer bezorgkosten.

;) Het helpt als je maatjes in de platenzaak hebt. Dan krijg je handige informatie en klantenkorting. Helaas is de mijne een half jaar geleden gestopt.

:crack: Ik heb verdorie nog steeds niks. Mijn boxset had er zaterdag al moeten zijn... Universal helpt ook niet echt.. geven ze me een tracking code en website, werkt de code niet.
 
ik denk dat ik deze maar oversla. toch een beetje veel geld voor een box waar erg veel in zit wat ik al heb.
heb ook gelezen dat het niet eens een geremasterde versie van achtung baby is..
ik heb 95% van wat er officieel is uitgebracht maar dit is een brug te ver (klinkt dramatisch, niet zo bedoeld) :hmm:
 
Bij FRS krijgen ze boxsets beperkt binnen omdat ze niet enorm goed lopen. Je kan het beste er eentje bestellen, dan weet je zeker dat je 'm krijgt. Dit kan je in de winkel doen maar je kan 't ook online doen en dan in de winkel laten afleveren, dat scheelt weer bezorgkosten.

;) Het helpt als je maatjes in de platenzaak hebt. Dan krijg je handige informatie en klantenkorting. Helaas is de mijne een half jaar geleden gestopt.

:crack: Ik heb verdorie nog steeds niks. Mijn boxset had er zaterdag al moeten zijn... Universal helpt ook niet echt.. geven ze me een tracking code en website, werkt de code niet.


Tjah , dan moet je maar contacten hebben in Zeeland die de box sets al laten zien voor dat ie is uitgegeven :shifty: :drool:


En Explorer , hij is geremastered, ze hebben de audio opgepoetst en het allemaal wat uitgebalanceerd vooral het volume.
 
Ach man , ik houd niet van dat mierenneuker gedrag van al die mensen in EYKIW .

Degenen die dit gemasterd hebben hebben meer verstand van zaken dan de gemiddelde mens hier. Als zij en U2 +management vonden dat voledig remasteren niet nodig was, of geen waarde toevoegd. Dan geloof ik dat wel.

Oppoetsen = voor mij remaster genoeg. :shrug:Persoonlijk gaat het mij ook meer om de kunst die bij AB kwam *antoncorbijnfan*:drool:
 
ja maar je zegt het zelf al dat als ze vinden dat het niet nodig is ze het niet moeten doen. punt is alleen dat het in eerste instantie wel wordt gebracht als zijnde een geremasterde cd.

ze verkopen nu een iets hardere cd met wat extra's voor veel geld terwijl ze feitelijk nauwelijks kosten maken. helemaal goed hoor wat mij betreft want zolang de fans het kopen en willen hebben moeten ze dat vooral doen zodat ze weer megatours kunnen doen met fantastische multimediaspektakels er omheen en houden ze er zelf ook wat aan over (en dat gun ik ze want ze hebben met hun muziek mijn leven ook verrijkt).

ik doe er in ieder geval (nog) niet aan mee, alleen de dvd's vind ik wel interessant maar de remixen kunnen mij gestolen worden bijvoorbeeld en artwork heb ik ok niet zoveel mee.
misschien moet ik de kosten delen met iemand, neem ik de dvd's en de rest is voor diegene.. :hmm:
 
Nouja , als je die anton corbijn prints of boeken los wil kopen dan ben je daar ook al gauw meer dan 100 euro aan kwijt. Dus nog steeds. Voor mij is het het waard , maa rik snap dat anderen er niks aan vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom