Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik maar IHVH kijken zonder je he GG ... Tsk, familieweekend voor laten gaan :tsk:
 
Ik maar IHVH kijken zonder je he GG ... Tsk, familieweekend voor laten gaan :tsk:

Godzijdank was het geen weekend. Ik was bij n vriend die ik al 5 maanden niet had gezien omdat hij stage liep op Lanzarote.

Het drama gaat nu pas beginnen. :crack: Helaas. Ik ga liever die Clinton foundation kijken. Of in een hoekje van de kamer in een balletje gerold liggen pitten. Alles beter dan een dag met die familie van mij.
 
Ikheb tot een maand geleden nog NOOIT van lanzarothe gehoord en nu opeens hoor ik meerdere mensen er constant over.:lol: Faal!
Moet het Clinton Foundation nog bekijken , maar zo te zien hebben ze wel interessante dingen gespeeld.
Plus jah, BEdge.
 
ik hoor het wel als het ergens te downloaden is. dit wordt te laat voor deze jongen (morgen 5u mandje uit, brr)

ben wel erg benieuwd, dat dan weer wel
From The Sky Down is sinds enige dagen op youtube te vinden.

M'n eerste Nederlandstalige post op Interference btw :lol:
 
Hey Vlaco, welkom in het Dutchie thread.


Zo zo , ze hebben Khadaffi gekild..

maar is het wel de echte? Naar mijn gevoel lopen er gewoon 5 dubbelgangers van hem rond en is ie zelf al omgebouwd. ;)
 
Hey Vlaco, welkom in het Dutchie thread.


Zo zo , ze hebben Khadaffi gekild..

maar is het wel de echte? Naar mijn gevoel lopen er gewoon 5 dubbelgangers van hem rond en is ie zelf al omgebouwd. ;)
Dank je:wave:

Goede zaak dat het Libiërs zijn die hem uiteindelijk om het leven hebben gebracht en niet de NAVO. Jammer dat hij niet in Den Haag berecht kan worden btw....
 
Ik denk dat dit een betere en vele malen goedkopere oplossing is.
Tuurlijk, maar als jurist kijk ik er toch wat anders tegenaan. Persoonlijk mag die man van mij aan de hoogste boom hangen, maar een (eerlijk) proces zou toch beter zijn (ook voor de opbouw van een nieuw Libië).
 
Dank je:wave:

Goede zaak dat het Libiërs zijn die hem uiteindelijk om het leven hebben gebracht en niet de NAVO. Jammer dat hij niet in Den Haag berecht kan worden btw....

Jah k ik heb er gemengde gevoelens over. Dat ie nu dood is zegt niet dat dictatorschap in Libie permanent is afgeschaft..
Ik denk dat het na een week feest nu echt grote chaos word daar,
en er zijn genoeg mensen die daar misbruik van weten te maken

Ik denk dat dit een betere en vele malen goedkopere oplossing is.

goedkoper ja , beter nee.. Ik had hem liever weg zien rotten in een libische cel ofzo. Iig iets wat tergend langzaam en ondragelijk voor hem is. martelingetje of 4...



Man wat was het koud sóchtends..
Leuk hoor buitenwerk.... Met water... In de herfst.:lol:
 
Ik weet niet of het beter is, per se. Omdat meestal bij een proces er toch altijd mensen achterblijven met het gevoel dat het niet helemaal klopt. Neem nu hier in Nederland de bijzonder lage gevangenisstraffen voor ernstige vergrijpen als kindermishandeling en zedendelicten. Dan voelen mensen zich daar niet echt blij mee. Hoewel ik niet twijfel dat Khadaffi levenslang zou krijgen, denk ik dat het nu beter is. Hij is dood, dus het hoofdstuk is afgesloten. Er is geen ruimte meer voor ellenlange discussies aan wat hij wel niet schuldig is, advocaten die hun ziel verkopen aan de duivel(is niet zo, weet ik, maar mensen denken dat wel), en dat soort onzin. Het is denk ik sneller naar de achtergrond te drukken zo, zodat de mensen in Libie verder kunnen met hun leven en een nieuw land op kunnen zetten.
 
301523_206937222712345_100001882065072_500737_1189414146_n.jpg
 
ja, wil ik allebei wel hebben. als dat word document exact de juiste woorden heeft kan ik misschien zelf wat maken!
ik zal mijn email adres wel even pm'en dan zie ik wel wat verschijnen, thanks :heart:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom