Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nee niet Paul, Lionel Richie! Gelukkig. Het is jammer dat ze zoveel reclame nodig hebben, want het concept is geweldig

Over wie hebben we het trouwens (mag in versleuteld Nederlands ;) )

Nu ga ik m'n best doen voor Elbowtickets. Ik heb ze nog maar één keer gezien dit jaar ; )
 
Nu ga ik m'n best doen voor Elbowtickets. Ik heb ze nog maar één keer gezien dit jaar ; )

Ik ook, want ik zag ze op Lowlands.
En nu heb ik kaarten voor de HMH! :yippie:
Was trouwens een makkie, kwam er meteen door.
 
Ja dat viel reuze mee!

Iemand die topic al gelezen over de directeur van 013? (in Everything You Know Is Wrong). Enorm tragisch!
 
Zeer zeker, zou hij op zoek zijn geweest naar de Joshua Tree? Ik weet het namelijk alleen omdat het in het 8 uur journaal was gister. En het was echt erg bondig.


Ik sla Elbow een keertje over, heb ze gezien op Pinkpop en Glasto. Zo hebben jullie weer wat meer kans op kaarten. Al is het dan 0.0001 procent :sexywink:
 
Dat op zoek gaan naar JT hoorde ik hier pas. In de Telegraaf(ik weet het, maar m'n ouders lezen 'm) stond dat ze een vierwielsaandrijving nodig hadden in het gebied waar ze reden, en de 2wd waarin ze reden was vastgelopen.. dus dat ze daarom waren gaan lopen ofzo. Da's echt niet slim in een woestijn. ><

En de mongool over wie ik het had is een stad in canada met een aantal zevens erachter. Je merkt 't vanzelf wel, hij loopt problemen te zoeken op meerdere plaatsen. Ik vind het echt grappig dat zelfs de mensen die mij publiekelijk NIET mogen gaan nu ook achter hem aan. Zo belachelijk is ie dus bezig.
 
gaan jullie ook weer naar SP als ze weer komen dit jaar in NL........ik heb er wel zin om ze weer eens te zien.
 
Nadat we kaartjes hebben besteld voor de Kasier Chiefs :wink:, was het inderdaad onze planning om naar SP te gaan. Hun nieuwe single klinkt met de dag fijner.
 
De enige echte . Nieuw album , en hun eerste promogig in London is al uitverkocht, dus die tour komt er wel aan. :hyper:
 
:hyper: Gaan we ZEKER proberen kaartjes voor te krijgennnnnnnn. Sinds Amsterdam 2009 wil ik ze al een keer op zichzelf zien. Toch wel beste U2 voorprogramma wat ik gezien heb, met Kaiser Chiefs krap erna.
 
Scheelt dat ik er maar 3 heb gezien ,als openingsprogramma voor U2.

Voor mij was het SP , daarna Kasabian alleen kut van het slechte geluid in Duitsland. :down:
Kasabian mag ook wel weer deze kant op komen, maar ook groot kans omdat hun nieuwe album binnenkort uitkomt... Kaartjes krijgen daarvoor word ook een hel
Nu de Editors nog :drool:
 
Editors en the Killers. :shifty:


Nja, ik heb mijn fair share van openers gehad. Snow Patrol en Kaiser chiefs staken er zeker met kop en schouders boven uit. The Script was best leuk, maar nog erg jong, ik denk dat die nu veel beter zijn. Kasabian leek wel oke, alleen 't geluid was idd ruk. Bell X1 waren wel oke, hoewel ik maar 1 liedje kende.

Hmm, wat hadden we dan nog meer. Damian Dempsey, meh, nie echt interessant. Crapvegas, YUGH WORST BAND EVAR. Interpol:yawn: *zzzzzz*

*schrikt wakker*

uh, myeah ik denk dat dat 'm wel was. Kan me niet herinneren wat de lineup van Dublin nou was. Dacht dublin1 damian dempsey en crapvegas, 2 Kaiser Chiefs iig maar wellicht was er nog een 2e opener, en 3e Bell X1 en Script.
 
Editors en the Killers. :shifty:


Nja, ik heb mijn fair share van openers gehad. Snow Patrol en Kaiser chiefs staken er zeker met kop en schouders boven uit. The Script was best leuk, maar nog erg jong, ik denk dat die nu veel beter zijn. Kasabian leek wel oke, alleen 't geluid was idd ruk. Bell X1 waren wel oke, hoewel ik maar 1 liedje kende.

Hmm, wat hadden we dan nog meer. Damian Dempsey, meh, nie echt interessant. Crapvegas, YUGH WORST BAND EVAR. Interpol:yawn: *zzzzzz*

*schrikt wakker*

uh, myeah ik denk dat dat 'm wel was. Kan me niet herinneren wat de lineup van Dublin nou was. Dacht dublin1 damian dempsey en crapvegas, 2 Kaiser Chiefs iig maar wellicht was er nog een 2e opener, en 3e Bell X1 en Script.

De script suckte nog al op Pinkpop in mijn opinie. Ik snapte er iks van iig.
Zanger klonk echt vals! Dus daar ben iki tot nu toe niet echt over te spreken.
Editors en Killers en Snowpatrol staan dus echt op mijn lijstje.
Eigenlijk wil ik ook kaarten voor he Airborne Toxic Event <3
Maar er zijn zo weinig mensen die die band kennen.. Wat ik niet snap want ze zijn fijn !
 
uh, myeah ik denk dat dat 'm wel was. Kan me niet herinneren wat de lineup van Dublin nou was. Dacht dublin1 damian dempsey en crapvegas, 2 Kaiser Chiefs iig maar wellicht was er nog een 2e opener, en 3e Bell X1 en Script.

Dublin 2 had ook Republic Of Loose (volgens U2 Setlist - Dublin - Jul 25, 2009 - U2tours.com ). Wie? Zegt voldoende volgens mij.

Deze tour heeft zeker een aantal zeer goede openers gehad. Mijn favorieten zijn (in willekeurige volgorde) Snow Patrol, Muse, Jay-Z, Elbow. Kaiser Chiefs waren ook wel leuk. Arcade Fire was best bijzonder (maar ik ben niet echt fan van ze).
 
Ah, dat kan ik me echt niet meer herinneren. Hebben een goeie indruk gemaakt dan. :lol:


Muse had ik echt ZO graag willen zien met U2, dat was echt mijn droom combinatie geweest. En Elbow is ook zeer fijn.
 
Ik ben verwend :p Heb ze vaak gezien. Laatste keer dan op Pinkpop, en Glasto, op pinkpop viel het geluid van de band uit, en moest Guy het publiek vermaken door te gaan praten :giggle: hij is ZO grappig.
 
Haha, dit had ik al gehoord van m'n collega, die tweete dat vanuit de Hema zelf. :giggle:
Wel gaaf dat er gefilmd is.
 
Jep heb gekeken. Eerste helft ging prima maar de laatste helft was echt een en al laggy stream
 
Jaah , zeker de beeldkwaliteit en audio was niet over te klagen als de stream goed liep.


...








:drool:
 
Scheelt weer een hoop stalkerige irritante messages in onze inbox :up:
Waar is de bom ontploft?
 
Zooconfesh. Echt wat een idioot. Ben blij dat ik daar vanaf ben. Dit was echt te leip voor woorden, en dat ie naast mij ook jou en gabe ging pm'en en lastigvallen.. echt te triest! :doh:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom