Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Jullie hebben problemen. Zware problemen :lol:

Die dubbelpost van drie uur kwam door m'n telefoon... Die ging gekke dingen doen omdat het bereik niet helemaal jofel was.

Is er al een nieuw album?

Ik ? Neeeuuhhhh ;)

AB/ZOOROPA remaster? :eek: Daar houd je me wel even zoet mee.

En ew... Waarom kiezen mensen die zo goed kunnen koken altijd de goorste ingredienten uit.
 
Montreal is echt de meest dramatische GA ervaring ooit. Welke mongool start er nou een line up 3! dagen van tevoren?:doh: Met checkins elke 4 uren.

Ik ga lekker chillen, stad zien en daarna het zwembad in. Dan maar niet vooraan, soundboard betekend bier en merchandise. :D

:wave: Hoe is het in NL?
 
Montreal is echt de meest dramatische GA ervaring ooit. Welke mongool start er nou een line up 3! dagen van tevoren?:doh: Met checkins elke 4 uren.

Ja, zo tegen het einde van de tour draaien sommigen een beetje door (en het mogen dan wel goede vrienden van me zijn, ze draaien nog steeds een beetje door). Latijns-Amerika uitgezonderd, want daar is een start van een line up 7 of 11 dagen van tevoren redelijk normaal. :s

:wave: Hoe is het in NL?

Ik zou het niet weten. :)
 
Lol ja, dat van die groenten vraag ik me ook nog altijd af.. :D

Zwemse Galeon... in Nl kan je beter niet gaan zwemmen; het plenst hier nu!
 
Montreal is echt de meest dramatische GA ervaring ooit. Welke mongool start er nou een line up 3! dagen van tevoren?:doh: Met checkins elke 4 uren.

Ik ga lekker chillen, stad zien en daarna het zwembad in. Dan maar niet vooraan, soundboard betekend bier en merchandise. :D

:wave: Hoe is het in NL?


Regen ! Luv it.

Je hebt gelijk , lekker zwemmen:drool: en soundboarden.
Miscchien zie je nog iemand leuks daar. Komt altijd wel wat langslopen daar.
Hoe is je eerste keer in the USA? :lol:
 
Kleine in memoriam: De eigenaar van Da Capo Records (Michel Terstegen) in Utrecht is maandag overleden. Wat ik bij die beste man aan U2-vinyl heb ingekocht... Pop, ATYCLB, HTDAAB, Best of 1990... :| Hij had een prachtige zaak! Zou in augustus 25 jaar bestaan.
 
Kleine in memoriam: De eigenaar van Da Capo Records (Michel Terstegen) in Utrecht is maandag overleden. Wat ik bij die beste man aan U2-vinyl heb ingekocht... Pop, ATYCLB, HTDAAB, Best of 1990... :| Hij had een prachtige zaak! Zou in augustus 25 jaar bestaan.

:(
 
Kleine in memoriam: De eigenaar van Da Capo Records (Michel Terstegen) in Utrecht is maandag overleden. Wat ik bij die beste man aan U2-vinyl heb ingekocht... Pop, ATYCLB, HTDAAB, Best of 1990... :| Hij had een prachtige zaak! Zou in augustus 25 jaar bestaan.

Wow , balen :( Is er al nieuws wat er met de zaak gaat gebeuren,
dat zou echt goud zijn dat verloren gaat als de zaak sluit.
 
Gelukkig is de winkel nog open (behalve morgen, om een logische reden). Ik hoop dat de zaak dit overleefd, maar ik heb er sterke twijfels bij...
 
Gelukkig is de winkel nog open (behalve morgen, om een logische reden). Ik hoop dat de zaak dit overleefd, maar ik heb er sterke twijfels bij...

Lijkt me zowieso lastig om over te nemen, daar heb je wel iemand voor nodig die heel veel passie en verstand/voor dat soort dingen heeft. :hmm: En die vind je niet echt snel lijkt me.

Ik hoop het ook, maar op lange termijn lijkt het me erg lastig.
 
:sigh: Nwe stage is nog niet echt wat ik had gehoopt, voel me nou niet echt thuis tussen al die Limbo's ... Ik dacht dat die gezellig hoorden te zijn? Ben kapot tough. To many fucking hills.
 
:sigh: Nwe stage is nog niet echt wat ik had gehoopt, voel me nou niet echt thuis tussen al die Limbo's ... Ik dacht dat die gezellig hoorden te zijn? Ben kapot tough. To many fucking hills.



Ach, de Vlaaijen zijn best te vreten :)

Maak er het leukste van daar iig!

Grt.
 
Waar heb je die onzin nu weer gehoord? :)
En waar in het land zit je dan? Kerkrade?

Kerkrade idd voor stage en Sittard als onderkomen. *zucht*
Vlaai was prima, maar daar houd ik het geen 6 weken op uit.

Zeker niet als bepaalde nederlanders die in Canada zitten me midden in de nacht smsen ;) Als je dit nog terugleest GG
Ik pak je terug de eerste avond die je thuis bent.
 
Kerkrade idd voor stage en Sittard als onderkomen. *zucht*

Nu kan je Kerkrade ook niet echt Limburg noemen. Dat is haast Duitsland (en hun dialect is ook niet te verstaan). Mijn zusje heeft er een tijdje gewerkt (in Kerkrade, niet op je stageplek) en ze werd er ook niet vrolijk van.
En waarom heb je geen onderkomen gezocht in Maastricht. Dat is een ontzettend leuke studentenstad!

Zeker niet als bepaalde nederlanders die in Canada zitten me midden in de nacht smsen ;) Als je dit nog terugleest GG
Ik pak je terug de eerste avond die je thuis bent.

*neemt het even over*
"de eerste avond dat je thuis bent"
 
als we Limburg aan de Duitsers gaven en Zeeland aan de Noordzee,
dan zag Nederland er al een stuk beter uit
:D
 
Kerkrade idd voor stage en Sittard als onderkomen. *zucht*
Vlaai was prima, maar daar houd ik het geen 6 weken op uit.

Zeker niet als bepaalde nederlanders die in Canada zitten me midden in de nacht smsen ;) Als je dit nog terugleest GG
Ik pak je terug de eerste avond die je thuis bent.

:reject: Ik dacht dat het 11u was ofzo!
 
:grumpy: Dat was het enige nadeel van die dag ja.


Maarja, als ik moet kiezen tussen Stuck in a moment aanhoren en Edge ontmoeten of beiden niet dan is de keuze makkelijk gemaakt. :wink:

Dat zou voor mij toch absoluut stuck zijn :wink: Zo'n prachtig nummer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom