Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nee, niet in Berlijn (ben daar ook nog nooit geweest). Maar de komende paar weken zal ik in München zitten. :)
 
Heey een niewe kaaskop ! :love: Welkom!
Ik zoek meer het geluid van Larry Mullen op dit moment,
GG is meer van de Adam Clayton sound :sexywink:
Nu nog een Bono en dan kunnen we jammen!
Martijn ? Hoe zijn je zangkunsten ... of Tom of Rono ?
 
Hey, jammen is altijd een goed idee. desnoods via youtube!

1335418019_6_MyN5.jpeg


U2 is overal, zoals hier in hamburg op een containerterminal
 
Dus wat heb je allemaal voor gear ? Nu ben ik wel benieuwd.
Kan best over gitaren meepraten :shifty: Ben een Edgegirl tenslotte
 
niet echt veel hoor. het is een hobby dus heb niet echt 'edge approved' gear.
gitaren:
fender usa strat 3tone sunburst
fender mim strat candy apple red
epiphone explorer korina
ibanez sgt-310 acoustic

effecten:
Line6 M13
boss ds-1
line6 verbzilla

amps:
Line6 flextone
marshall master lead combo
orange 10 watt oefending
(binnenkort vox ac4!!! watch this space!!)

in het "even better than the real thing" draadje staan een filmpje en een audio stukje voor de liefhebbers
 
Lollig, ik dacht dat ik mijn post over Giel en 'One'smaak was weggeraakt. Blijk ik die in het vorige draadje te hebben gepost :doh:
 
:giggle: Goede actie van Tom

Leuk lijstje met effecten toch , een goed begin is het halve werk!
 
En ik zoek helaas nog steeds how to dismantle en nloth... Dan ben ik eindelijk compleet!
 
NJa, Hutdab en atyclub heb ik ook nog niet op LP. Net als October en R&H, maar die twee hoef ik ook niet echt. :p En Wide awake zoek ik nog steeds. Iedereen maar zeggen dat die zo makkelijk te vinden is!
 
Nou graag gedaan :) een heiligverklaring nog wel... Maar het is zo heerlijk om die plaat op te zetten en langzaam op te horen zwellen als je Zooropa speelt...
Welke kleur heb je? Paars? Rood? Geel? Transparant?

Op October na ben ik compleet. Atyclb en htdaab vond ik hier in Utrecht :) (dag van m'n leven...) toevallig vandaag een remaster van TUF gekocht in Amsterdam. (weg met die rommelmarktplaat)
 
Nou graag gedaan :) een heiligverklaring nog wel... Maar het is zo heerlijk om die plaat op te zetten en langzaam op te horen zwellen als je Zooropa speelt...
Welke kleur heb je? Paars? Rood? Geel? Transparant?

Op October na ben ik compleet. Atyclb en htdaab vond ik hier in Utrecht :) (dag van m'n leven...) toevallig vandaag een remaster van TUF gekocht in Amsterdam. (weg met die rommelmarktplaat)

ATYCLB heb ik al . Zooropa etc ook. Ik denk dat ik bij de platenbeurs hopelijk wel wat tegen kom.
 
@Explorer Wij hadden geen bbc2; en de live streams deden het niet :(

Dus ik hoop ook dat ie online wordt gezet; zal vast wel op YT zijn :D

Grtz.
 
ja op youtube staat al het een en ander maar het hele concert achter elkaar en dan het liefst zonder de drie kwartier (!!) onderbreking van de bbc... dat was een beetje jammer:sad:
 
<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6TRsnHq3gAA&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6TRsnHq3gAA&hl=nl_NL&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>

En hij speelt vanzelf alles achter elkaar af!!\

Grtz.
 
K denk dat dit beter werkt. ;)


ETA: Hee wat raar. Het embed script werkt niet meer.


Oh ja hhaa.. alleen de link is handiger ja.. ;)

Het werkt idd niet meer, er zijn helaas heel veel U2- glastonbury filmpjes verwijderd, maar als je BBC drie hebt moet je daar nu naar gaan kijken; van 20:00 tot 21:00 herhaling :)

Gelukkig heb ik meteen de serie filmpjes bekeken... maar echt balen dat ie niet werkt!!!

Grt, Jesper.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom