N?sten ny her

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Ms. Dane

The Fly
Joined
Sep 22, 2003
Messages
57
Location
Denmark
Det er et stykke tid siden jeg registrerede mig men jeg havde glemt alt om stedet ind til alt det vanvittige skete da mit andet "hjem" blev overtaget og forvandlet til en politi stat; Z........

Jeg er for doven til at kigge alle de gamle siders indl?g igennem. S? jeg sp?rger lige om der er andre danskere her?
 
...

Der er i hvert fald en enkelt :). Jeg er nu ikke s? tit herinde, fordi forumet er s? amerikansk, og der sker ofte det, at man drukner i de mange, mange indl?g. Men det er altid her, du kan f? de nyeste rygter og den f?rste feedback :)

Men rart at se en dansker herinde :)
 
N?h, s? kan der jo g? lang tid inden du ser mit svar. Jeg synes forumet er lidt forvirrende, jeg savner det gamle zootopia for det var helt idiot sikret. Har lige set de gamle indl?g igennem og kan se at du ogs? efterlyste danskere og meget skuffende ikke fik nogen svar igen. Var du nogensinde medlem af det gamle zootopia?
 
Nej, der skulle nu ikke g? s? lang tid :)...Ja, jeg var medlem af det gamle Zootopia, men var nu sj?ldent derinde for at kigge. Jeg m? indr?mme, at jeg synes, det her forum er noget bedre organiseret?! Har du v?ret inde p? bono.dk og kigge? Det er desv?rre lidt d?dt for tiden, men ellers er det ret fedt at snakke med andre danskere.

Til lykke med lille Gustav :) (L?ste i din journal)
 
Nej, jeg g?r sj?ldent ind p? nogen som helst danske forumer. Jeg ved ikke hvad der er i vejen med mig men jeg synes jeg oftere p? danske foraer end p? engelske, bliver misforst?et og bliver uvenner med folk. Men jeg kigger da nok ind og ser p? bono.dk

Jo, tak ang?ende Gustav.

http://joannahkrogshede.tripod.com/

Ikke nogen s?rlig flot eller professionel side men der er da billeder af den lille pukkelryggede familie og selvf?lgelig Gustav:)
 
Endnu en dansker...

Hej med jer to! :wave:
Det er godt nok et stykke tid siden den her "thread" blev startet, s? gad vide om I stadig holder ?je med den?! :confused:
N?, men som I ka' se er jeg n?sten lige kommet med herinde - var ellers flittig bruger af chatten i den gode, gamle Zoo, men... *suk* ...nogen bestemte sig ?benbart for at den sku' d?! :banghead: :censored: S? efter at ha' drevet "hjeml?s" rundt et stykke tid fandt jeg det her sted... Hurra!
Altid rart at finde andre danskere... ?hh ja - er forresten ogs? lidt med p? bono.dk som... Merc (Ja, det havde I vel g?ttet!? :lol:)
 
Hej Merc

Og velkommen til Interference...:cool: . Jeg tjekker n?sten dagligt Interference for nyheder - ikke mindst de seneste albumrygter :) Folk her registrerer ALT, hvad der er v?rd at vide :) Men ellers blander jeg mig ikke s? meget i debatten - synes nogle gange, folk er lidt l?jerlige :huh:.

P? bono.dk g?r jeg under navnet LeGi...En ualmindelig t?get forkortelse af LemonGirl (Well, bare jeg selv ved hvorfor, jeg hedder, som jeg g?r)

N?, men Merc, du m? hygge dig herinde :mac:

LeGi
 
Ms. Dane said:
Undskyld, jeg havde sgu glemt alt om dette indl?g og nu har I sikkert ogs?:rolleyes:

N?, det havde jeg nu ikke... :wink:

Pr?vede at starte en ny "thread" for et stykke tid siden, for at se om der var andre skandinavere herinde, men ingen har endnu svaret, s?... :huh:

Har du forresten set at Bono var i Berlin i onsdag-torsdags (deromkring) - "...you're far away, and yet so close" :sigh: Han er vist ved at anl?gge sig JT-frisure igen - sk???nt! :yes: ...ellers har han bare forlagt nummeret til fris?ren?! :laugh:

N?, her i Valby sker der ikke meget p? en s?ndag eftermiddag, men efter en weekend v?k hjemmefra er der en del mails og indl?g der skal besvares - vi snakkes ved (altid rart at snakke med en anden dansker herinde!)...

:wave:
 
Lang tid siden...

... jeg har v?ret herinde, men det kunne jo v?re, at der stadig var et par danskere tilbage... Med mindre de er taget til syden pga. det ualmindeligt d?rlige sommervejr... 13-15 grader p? d. 6. juli :madspit:. Og sidste ?r var det bare s? godt!

N?, for at det ikke skal g? op i vind og vejr det hele, kunne man jo h?be, at Bono & Co g?ster Dk til n?ste ?r. Jeg vil nok v?re den f?rste i k?en for at bestille billetter :drool:
 
Re: Lang tid siden...

elevation said:
... jeg har v?ret herinde, men det kunne jo v?re, at der stadig var et par danskere tilbage...

Jo, jeg er her skam stadig :wave: - og det tror jeg vist oss' at Ms. Dane er... Sjovt nok med s?dan en lille dansker-trio, men det ku' da v?re hyggeligt hvis vi blev lidt flere... :D


elevation said:
Med mindre de er taget til syden pga. det ualmindeligt d?rlige sommervejr... 13-15 grader p? d. 6. juli :madspit:. Og sidste ?r var det bare s? godt!

N?, det blev ikke til noget "sydp?" i ?r... Er lige kommet hjem efter en uge i idet m?rke Jylland - Aulum - (Yes, meget eksotisk :lol: - hvor jeg dog bare ???lsker at ligge i telt mens det st?r ned i st?nger udenfor! :eyebrow: ) og en uge i Norge, hvor det faktisk regnede langt mindre end forventet (N?ede faktisk at f? lidt "kul?r" :cool: )...


elevation said:
N?, for at det ikke skal g? op i vind og vejr det hele, kunne man jo h?be, at Bono & Co g?ster Dk til n?ste ?r.

:yes:


elevation said:
Jeg vil nok v?re den f?rste i k?en for at bestille billetter :drool:

Du ka' f? lov at st? lige bag ved mig! :wink:

Selvf?lgelig kommer de - det bli'r for fedt! :bow:
 
Re: Re: Lang tid siden...

Merc said:


Jo, jeg er her skam stadig :wave: - og det tror jeg vist oss' at Ms. Dane er... Sjovt nok med s?dan en lille dansker-trio, men det ku' da v?re hyggeligt hvis vi blev lidt flere...



N?h, det lader ikke til, at der er s? mange danskere, der f?lger trop. Man m? jo h?be, det kommer, s? vi kan p?virke det her amerikaniserede forum til det bedre ;)

N?, det blev ikke til noget "sydp?" i ?r... Er lige kommet hjem efter en uge i idet m?rke Jylland - Aulum - (Yes, meget eksotisk :lol: - hvor jeg dog bare ???lsker at ligge i telt mens det st?r ned i st?nger udenfor! :eyebrow: ) og en uge i Norge, hvor det faktisk regnede langt mindre end forventet (N?ede faktisk at f? lidt "kul?r" :cool: )...

Ak ja, Aulum. Havde engang en veninde, der boede der. Nydelig, omend en noooget lille by, s? vidt jeg erindrer..
Hvad mig selv og sommerkulden ang?r, flygtede jeg til Cannes og ned til 27 grader. Vidunderligt :-D

Du ka' f? lov at st? lige bag ved mig! :wink:

Ikke, hvis jeg kommer aftenen f?r - eller meeeget tidligt om morgenen :)

Selvf?lgelig kommer de - det bli'r for fedt! :bow:

Ja, de plejer at v?re flinke til at bes?ge lille Danmark. I s? fald bliver det 3. gang, jeg forg?ves vil fors?ge at f? ?jenkontakt med Bono :)
 
Re: Re: Re: Lang tid siden...

elevation said:
N?h, det lader ikke til, at der er s? mange danskere, der f?lger trop. Man m? jo h?be, det kommer, s? vi kan p?virke det her amerikaniserede forum til det bedre

Det ka' jo v?re at et par landsm?nd finder vej n?r det nye album kommer - man ved aldrig... :shrug:
Og jo, her er godt nok mange amerikanere, men jeg har aldrig rigtig oplevet det som et "problem". Folk har forskellige holdninger... og nogen gange er der ikke rigtig andet at g?re end bare og grine lidt af det hele - ligesom jeg i ?vrigt g?r for tiden n?r jeg g?r ned af Str?get og overh?rer samtaler mellem amerikanske krydstogst-turister... :laugh:


elevation said:
Ak ja, Aulum. Havde engang en veninde, der boede der. Nydelig, omend en noooget lille by, s? vidt jeg erindrer..

Meget lille by!!! :D De er dog ved at bygge en "Bymidte" ( - det kalder man ?benbart et center i Jylland... :wink: ) og en masse andelsboliger i et ih?rdigt fors?g p? at g?re byen mere attraktiv, g?r jeg ud fra...
Hvis det ikke var fordi nogen havde valgt at placere landslejren d?r, ville jeg ikke ane hvor i landet Aulum l?!


elevation said:
Hvad mig selv og sommerkulden ang?r, flygtede jeg til Cannes og ned til 27 grader. Vidunderligt

Uhh, det lyder sk?nt! :cool: Tja, resten af min ferie bli'r brugt inden for landets gr?nser - ta'r til Bornholm i weekenden og igen senere inden skolen starter, s? m? det store udland vente til efter?rsferien! :yes:


elevation said:
Ikke, hvis jeg kommer aftenen f?r - eller meeeget tidligt om morgenen

Nu ku' det jo ogs? t?nkes at vi slet ikke skulle st? i k? det samme sted?! :hmm:


elevation said:
Ja, de plejer at v?re flinke til at bes?ge lille Danmark. I s? fald bliver det 3. gang, jeg forg?ves vil fors?ge at f? ?jenkontakt med Bono

RESPEKT! :bow:

Jeg har slet ikke fors?gt... Endnu ikke v?ret til en af deres koncerter... :reject: :sigh:
 
Re: Re: Re: Re: Lang tid siden...

Og jo, her er godt nok mange amerikanere, men jeg har aldrig rigtig oplevet det som et "problem". Folk har forskellige holdninger... og nogen gange er der ikke rigtig andet at g?re end bare og grine lidt af det hele - ligesom jeg i ?vrigt g?r for tiden n?r jeg g?r ned af Str?get og overh?rer samtaler mellem amerikanske krydstogst-turister... :laugh:

Det var nu heller ikke s? alvorligt ment... Jeg kan m?ske bare en gang imellem blive lidt, hvad skal man sige, forundret over, hvor alvorligt de kan tage et forum som dette :huh:. Der har udviklet sig en hel lille kultur p? interference med sine egne sm? finurlige regler :)


Nu ku' det jo ogs? t?nkes at vi slet ikke skulle st? i k? det samme sted?! :hmm:
Det er jo muligt - og jeg har jo mit faste sted, hvor man kan v?re sikker p? at kapre nogle billetter :)

Jeg har slet ikke fors?gt... Endnu ikke v?ret til en af deres koncerter... :reject: :sigh:

tsk, tsk :rolleyes: :) N?, du, din dag skal nok komme! Jeg kan kun sige, at du har noget at gl?de dig til :drool: Men det havde du nok regnet ud...

N.B. Jeg har smidt en lille kommentar i din journal ang. KFUM- og K.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Lang tid siden...

elevation said:
Det var nu heller ikke s? alvorligt ment... Jeg kan m?ske bare en gang imellem blive lidt, hvad skal man sige, forundret over, hvor alvorligt de kan tage et forum som dette. Der har udviklet sig en hel lille kultur p? interference med sine egne sm? finurlige regler

:yes: - helt enig!



elevation said:
Det er jo muligt - og jeg har jo mit faste sted, hvor man kan v?re sikker p? at kapre nogle billetter

Uhh - fort?l, fort?l!!! :hyper:

Jeg l?ste nogen nyheder her p? siden om noget forsalg til fans (s? vidt jeg har forst?et?!), men om det kun g?lder vores amerikanske venner... det ved jeg s? ikke...



elevation said:
tsk, tsk :rolleyes: :) N?, du, din dag skal nok komme! Jeg kan kun sige, at du har noget at gl?de dig til :drool: Men det havde du nok regnet ud...

... Ja, det havde jeg n?sten regnet ud efter at ha' tygget mig igennem "koncertbogen" - og set samtlig eksistrende billeder fra 6. og 7. juli '01 :drool: - s? var jeg ikke l?ngere i tvivl... hvis jeg da nogensinde havde v?ret det! :D



elevation said:
N.B. Jeg har smidt en lille kommentar i din journal ang. KFUM- og K.

Jeg er "civil" M&K'er som du kalder det ...eller "sort spejder" som Anders Lund Madsen har valgt at kalde os! :huh: Rart at m?de en tidlige M&K'er! :wave:

Jeg kender godt HUH - jeg har v?ret der en del gange p? kurser osv., men aldrig g?et der... Det virker som et rigitg hyggeligt sted!
Jeg mener ogs? det var dem der for noget tid siden arrangerede en "studietur" til Dublin - jeg lagde selvf?lgelig straks m?rke til deres reklameplakat, da der var et billede af Bono p?! (Ja ja, er man fan eller hva'?! :reject: LOL )
 
Last edited:
Hej hej! :wave:

N?, hvordan g?r det rundt omkring i landet - nyder i at det endelig er blevet rigitg sommer?! :cool:

Jeg sku' s?dan set bare lige h?re om nogen af jer (<--- f?r det til at lyde som om vi er enormt mange danskere!) var til koncert i Tivoli i fredags?! :confused:

Nu ved jeg jo ikke lige hvilken del af landet I bor i, men der var jo noget irsk (Hothouse Flowers) p? programmet, s? det var grund nok til at jeg skulle derind :reject: ... og s? fandt jeg ud af, inden jeg tog derind, at Bono faktisk havde talt ret p?nt om dem og vist syntes at deres musik var helt ok, hvilket jo s? ogs? trak p?nt op i karakterbogen! :lol:

Men en dejlig koncert var det da - og musikken var faktisk rigtig go', s? i mangel af et andet irsk band (der gerne snart m?tte komme til byen!!! :hyper: ) kunne det sagtens anbefales... :yes:


N?, vi snakkes vel ved senere - nu smutter jeg snart afsted til Bornholm, s? der er lige et par ting der skal ordnes inden! :wave:
 
N?, hvordan g?r det rundt omkring i landet - nyder i at det endelig er blevet rigitg sommer?!

Ja, jeg var nede i Kongens Have i dag med nogle venner sk?nt :cool:... Lader til, at I morgen bliver een af de absolut sidste sommerdage, s? det er med at nyde det :)

Jeg sku' s?dan set bare lige h?re om nogen af jer (<--- f?r det til at lyde som om vi er enormt mange danskere!) var til koncert i Tivoli i fredags?!

Nu ved jeg jo ikke lige hvilken del af landet I bor i, men der var jo noget irsk (Hothouse Flowers) p? programmet, s? det var grund nok til at jeg skulle derind :reject: ... og s? fandt jeg ud af, inden jeg tog derind, at Bono faktisk havde talt ret p?nt om dem og vist syntes at deres musik var helt ok, hvilket jo s? ogs? trak p?nt op i karakterbogen! :lol:

Jeg t?nkte kraftigt p? at tage derind alene fordi Hothouse Flowers i tidernes morgen blev hjulpet i gang af U2's pladeselskab Mother Records. Og s? selvf?lgelig pga. Bonos udtalelser... Meeen s? t?nkte jeg, at det ikke var heeelt grund nok, og s? blev jeg alligevel hjemme :)

Men en dejlig koncert var det da - og musikken var faktisk rigtig go', s? i mangel af et andet irsk band (der gerne snart m?tte komme til byen!!! :hyper: ) kunne det sagtens anbefales... :yes:

N?, ?v, s? skulle jeg nok v?re taget derind alligevel :)...

N?, vi snakkes vel ved senere - nu smutter jeg snart afsted til Bornholm, s? der er lige et par ting der skal ordnes inden!

Rigtig god tur til Bornholm :wave:.... Ferien er vist slut for mit vedkommende...
 
elevation said:

Rigtig god tur til Bornholm :wave:.... Ferien er vist slut for mit vedkommende...

Takker! :D

Er lige kommet hjem, s? nu skal jeg lige opdateres med de seneste 14 dages U2-nyheder jeg er g?et glip af!!! :lol:
 
Nå, jeg ville sådan set bare lige tjekke om nogen har lavet vores tre kære bogstaver æ, ø, og å om til firkanter herinde - det ku' godt se sådan ud! :eyebrow:


Edit: Næ, nu er der vist ikke noget galt - det må være den server-udskiftning der har lavet kludder i de gamle bogstaver... :)
 
Last edited:
Ja, jeg kunne også se nogle halv-kinesiske bogstaver... men nu skulle det vist være i orden... Merc, har du hørt de fem små sekunder af "Vertigo" - hvad synes du? Jeg er vild med guitaren til sidst...:D
 
elevation said:
Merc, har du hørt de fem små sekunder af "Vertigo" - hvad synes du? Jeg er vild med guitaren til sidst...:D

:ohmy: :eek:

Nej det har jeg godt nok ikke!!!

Jeg hørte en instrumental-version, som varede 1 min og et par og 30 sek., men jeg er ganske sikker på at den var fake - der var simplethen for lidt guitar og trommerne var 'for pæne', hvis du forstår hvad jeg mener... :huh:

Men du må da meeeeget gerne sende det klip du har til mig, hvis du gider?! :bow: Adressen er: dhj@adslhome.dk

Jeg har nok ikke noget nyt du ikke allerede har hørt som jeg kan bytte med - et par sange optaget udenfor huse og studio + hele studieversionen af "Neon Lights" er hvad jeg har, men sig til hvis der er noget du ka' bruge... :D
 
Merc said:


:ohmy: :eek:

Nej det har jeg godt nok ikke!!!

Jeg hørte en instrumental-version, som varede 1 min og et par og 30 sek., men jeg er ganske sikker på at den var fake - der var simplethen for lidt guitar og trommerne var 'for pæne', hvis du forstår hvad jeg mener... :huh:

Men du må da meeeeget gerne sende det klip du har til mig, hvis du gider?! :bow: Adressen er: dhj@adslhome.dk

Jeg har nok ikke noget nyt du ikke allerede har hørt som jeg kan bytte med - et par sange optaget udenfor huse og studio + hele studieversionen af "Neon Lights" er hvad jeg har, men sig til hvis der er noget du ka' bruge... :D

Jeg formoder, at du nu har fået den fulde version af Vertigo i CD-kvalitet? Den ligger over det hele... Hvis ikke, må du lige sige til, så vil jeg flukse sende den til dig :D
 
elevation said:
Jeg formoder, at du nu har fået den fulde version af Vertigo i CD-kvalitet? Den ligger over det hele... Hvis ikke, må du lige sige til, så vil jeg flukse sende den til dig :D

Jo jo - den har kørt på repeat de sidste tre dage!!! :dance: :dance: :dance:

Hører den herhjemme, når jeg cykler og går endda og synger den i lab! :lol:


...Men hva' syntes du så om "Vertigo"?!

Jeg blev, så at sige, 'forelsket' ved først gennemlytning :drool: - det er rock der sparker røv og det var lige hvad jeg trængte til... :yes: Men resten af albummet skulle åbenbart være en del andeledes?! :scratch: Vi må vente og se! :D :hyper:
 
Merc said:


...Men hva' syntes du så om "Vertigo"?!


Sådan lidt både-og. På den ene side synes jeg, det er den mest rockede sang siden Hold Me, Thrill Me... Jeg mener, den guitar - den er "dirty" :D. På den anden side er der kreativt set ikke rigtig noget nyt under solen, så jeg er lidt spændt på, om den holder i længden. Men lige nu er den fed :) Og jeg tør vædde på, den bliver endnu federe live :) ! :dance:
 
elevation said:
Og jeg tør vædde på, den bliver endnu federe live :) ! :dance:

:yes: Glæder mig ustyrlig meget til at råbe 'Hola' engang til sommer! :hyper:


Har du snakket med Edge?! :wink:
 
Merc said:


Har du snakket med Edge?! :wink:

Nej, desværre nåede jeg det ikke... Syret, at han pludselig dukkede op i forumet :)... Hvordan hulen har Elvis fået etableret den kontakt?!

Nå, ja, det bliver sjovt at se, hvad du siger til din første U2-koncert (jeg er jo U2-koncertveteran :dance: )... (Men dog ikke så meget som min søster - hun har set dem 5 gange, hvoraf én gang var i Sydney... yep, koncertEN i 1993 :yes:- heldige asen)
 
Last edited:
elevation said:


Nej, desværre nåede jeg det ikke... Syret, at han pludselig dukkede op i forumet :)... Hvordan hulen har Elvis fået etableret den kontakt?!

Han har allerede, hvad... 27 posts på 3 dage - manden er afhængig ligesom os andre! :laugh:



elevation said:

Nå, ja, det bliver sjovt at se, hvad du siger til din første U2-koncert (jeg er jo U2-koncertveteran :dance:))... (Men dog ikke så meget som min søster - hun har set dem 5 gange, hvoraf én gang var i Sydney... :yes:, dén koncert!! - heldige asen)

Hvis du ser en pige stå og se meget :ohmy: og :shocked: ud, hvorefter hun :faint: så snart Bono har sagt 'uno', så har du fundet mig! :lol:

Det ender med jeg slet ikke når til 'hola'! :laugh:
 
Cool, at Edge besvarede dit spørsgmål :cool: Du har simpelthen ført en samtale med verdens største guitarist i cyberspace.... Wow... Nå, ja samtale og samtale...
Mit spørgsmål blev stille og roligt ignoreret :) Det var vist også lidt for lamt...

Har du her i forumet læst de seneste pre-views (før-anmeldelser på dansk?) i NME, Q og Uncut magazine...? Det tyder jo godt :drool:
 
Last edited:
elevation said:
Cool, at Edge besvarede dit spørsgmål :cool: Du har simpelthen ført en samtale med verdens største guitarist i cyberspace.... Wow... Nå, ja samtale og samtale...Mit spørgsmål blev stille og roligt ignoreret :) Det var vist også lidt for lamt...

Ja, jeg blev også selv lidt "bahbahbaaaah - manden har svaret på mit spørgsmål" :hyper: :faint:
Jeg må nok indrømme jeg jo har helt og aldeles copy+paste'd spørgsmålet fra hans egen famøse T-shirt :reject: ... og så syntes jeg det er meget godt klaret at jeg ikke engang vidste hvad hans svar betød før de andre havde forklaret det! :laugh:

Hvad var dit spørgsmål?! :D



elevation said:
Har du her i forumet læst de seneste pre-views (før-anmeldelser på dansk?) i NME, Q og Uncut magazine...? Det tyder jo godt :drool:

Ja, det lyder jo altsammen rigtig, rigtig godt! Glæder mig meget til november!!! :dance:
 
Merc said:


Hvad var dit spørgsmål :D


Jeg må jo med skam erkende, at jeg rent faktisk stillede et lidt kritisk spørgsmål, der var affødt af min første skuffelse over Vertigo. Tidligere har Bono jo sagt, at de ville stoppe med at spille, hvis de følte, at de gentog sig selv... Så jeg spurgte på en meget pæn måde, om de kunne forestille sig, at den nye plade ville kunne give dem eventuelle problemer på den front. Pudsigt, at de ikke bragte mit spørgsmål :rolleyes:

Nå, men vi har vel alle nogle svage stunder :). Nu har jeg lige læst the Sun´s anmeldelse af pladen. Og selvom det er en tabloid-avis, er det jo klart værd at glæde sig over deres vilde begejstring :D : 11 ud af ti :.... hi hi :dance:

Men Merc, det er da godt, at vi som danskere kan holde vores lille tråd i gang. Men det ville nu være meget rart, hvis der på et tidspunkt dukkede nogle flere op herinde :). Jeg bruger også bono.dk en hel del, men folk er generelt ikke så hurtige til at svare. Og så er brugerfladen jo heller ikke lige den lækreste :huh: Hvorimod DETTE forum.... :D

(Forresten har du tjekket www.u2.se...? Der er nogle skandinavere, der kan!)
 
Last edited:
Back
Top Bottom