Næsten ny her - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 11-15-2003, 03:25 PM   #1
The Fly

Ms. Dane's Avatar

Local Time: 04:10 AM
Næsten ny her

Det er et stykke tid siden jeg registrerede mig men jeg havde glemt alt om stedet ind til alt det vanvittige skete da mit andet "hjem" blev overtaget og forvandlet til en politi stat; Z........

Jeg er for doven til at kigge alle de gamle siders indlæg igennem. Så jeg spørger lige om der er andre danskere her?

Old 11-22-2003, 03:04 PM   #2
Acrobat

elevation's Avatar

...

Der er i hvert fald en enkelt . Jeg er nu ikke så tit herinde, fordi forumet er så amerikansk, og der sker ofte det, at man drukner i de mange, mange indlæg. Men det er altid her, du kan få de nyeste rygter og den første feedback

Men rart at se en dansker herinde

Old 11-22-2003, 03:17 PM   #3
The Fly

Ms. Dane's Avatar

Nåh, så kan der jo gå lang tid inden du ser mit svar. Jeg synes forumet er lidt forvirrende, jeg savner det gamle zootopia for det var helt idiot sikret. Har lige set de gamle indlæg igennem og kan se at du også efterlyste danskere og meget skuffende ikke fik nogen svar igen. Var du nogensinde medlem af det gamle zootopia?
Old 11-24-2003, 08:31 AM   #4
Acrobat

elevation's Avatar

Nej, der skulle nu ikke gå så lang tid ...Ja, jeg var medlem af det gamle Zootopia, men var nu sjældent derinde for at kigge. Jeg må indrømme, at jeg synes, det her forum er noget bedre organiseret?! Har du været inde på bono.dk og kigge? Det er desværre lidt dødt for tiden, men ellers er det ret fedt at snakke med andre danskere.

Til lykke med lille Gustav (Læste i din journal)
Old 11-25-2003, 03:22 PM   #5
The Fly

Ms. Dane's Avatar

Nej, jeg går sjældent ind på nogen som helst danske forumer. Jeg ved ikke hvad der er i vejen med mig men jeg synes jeg oftere på danske foraer end på engelske, bliver misforstået og bliver uvenner med folk. Men jeg kigger da nok ind og ser på bono.dk

Jo, tak angående Gustav.

http://joannahkrogshede.tripod.com/

Ikke nogen særlig flot eller professionel side men der er da billeder af den lille pukkelryggede familie og selvfølgelig Gustav
Old 02-15-2004, 08:15 AM   #6
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Local Time: 05:10 AM
wink Endnu en dansker...

Hej med jer to!
Det er godt nok et stykke tid siden den her "thread" blev startet, så gad vide om I stadig holder øje med den?!
Nå, men som I ka' se er jeg næsten lige kommet med herinde - var ellers flittig bruger af chatten i den gode, gamle Zoo, men... *suk* ...nogen bestemte sig åbenbart for at den sku' dø! Så efter at ha' drevet "hjemløs" rundt et stykke tid fandt jeg det her sted... Hurra!
Altid rart at finde andre danskere... Åhh ja - er forresten også lidt med på bono.dk som... Merc (Ja, det havde I vel gættet!? )
Old 02-18-2004, 05:37 AM   #7
Acrobat

elevation's Avatar

Hej Merc

Og velkommen til Interference... . Jeg tjekker næsten dagligt Interference for nyheder - ikke mindst de seneste albumrygter Folk her registrerer ALT, hvad der er værd at vide Men ellers blander jeg mig ikke så meget i debatten - synes nogle gange, folk er lidt løjerlige .

På bono.dk går jeg under navnet LeGi...En ualmindelig tåget forkortelse af LemonGirl (Well, bare jeg selv ved hvorfor, jeg hedder, som jeg gør)

Nå, men Merc, du må hygge dig herinde

LeGi
Old 04-25-2004, 02:47 AM   #8
The Fly

Ms. Dane's Avatar

Undskyld, jeg havde sgu glemt alt om dette indlæg og nu har I sikkert også
Old 04-25-2004, 11:35 AM   #9
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Originally posted by Ms. Dane
Undskyld, jeg havde sgu glemt alt om dette indlæg og nu har I sikkert også
Næ, det havde jeg nu ikke...

Prøvede at starte en ny "thread" for et stykke tid siden, for at se om der var andre skandinavere herinde, men ingen har endnu svaret, så...

Har du forresten set at Bono var i Berlin i onsdag-torsdags (deromkring) - "...you're far away, and yet so close" Han er vist ved at anlægge sig JT-frisure igen - skøøønt! ...ellers har han bare forlagt nummeret til frisøren?!

Nå, her i Valby sker der ikke meget på en søndag eftermiddag, men efter en weekend væk hjemmefra er der en del mails og indlæg der skal besvares - vi snakkes ved (altid rart at snakke med en anden dansker herinde!)...

Old 07-06-2004, 07:52 AM   #10
Acrobat

elevation's Avatar

Lang tid siden...

... jeg har været herinde, men det kunne jo være, at der stadig var et par danskere tilbage... Med mindre de er taget til syden pga. det ualmindeligt dårlige sommervejr... 13-15 grader på d. 6. juli . Og sidste år var det bare så godt!

Nå, for at det ikke skal gå op i vind og vejr det hele, kunne man jo håbe, at Bono & Co gæster Dk til næste år. Jeg vil nok være den første i køen for at bestille billetter
Old 07-11-2004, 01:55 PM   #11
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Re: Lang tid siden...

Quote:
Originally posted by elevation
... jeg har været herinde, men det kunne jo være, at der stadig var et par danskere tilbage...
Jo, jeg er her skam stadig - og det tror jeg vist oss' at Ms. Dane er... Sjovt nok med sådan en lille dansker-trio, men det ku' da være hyggeligt hvis vi blev lidt flere...

Quote:
Med mindre de er taget til syden pga. det ualmindeligt dårlige sommervejr... 13-15 grader på d. 6. juli . Og sidste år var det bare så godt!
Næ, det blev ikke til noget "sydpå" i år... Er lige kommet hjem efter en uge i idet mørke Jylland - Aulum - (Yes, meget eksotisk - hvor jeg dog bare ææælsker at ligge i telt mens det står ned i stænger udenfor! ) og en uge i Norge, hvor det faktisk regnede langt mindre end forventet (Nåede faktisk at få lidt "kulør" )...

Quote:
Nå, for at det ikke skal gå op i vind og vejr det hele, kunne man jo håbe, at Bono & Co gæster Dk til næste år.

Quote:
Jeg vil nok være den første i køen for at bestille billetter
Du ka' få lov at stå lige bag ved mig!

Selvfølgelig kommer de - det bli'r for fedt!
Old 07-28-2004, 06:41 AM   #12
Acrobat

elevation's Avatar

Re: Re: Lang tid siden...

Quote:
Originally posted by Merc
[B]

Jo, jeg er her skam stadig - og det tror jeg vist oss' at Ms. Dane er... Sjovt nok med sådan en lille dansker-trio, men det ku' da være hyggeligt hvis vi blev lidt flere...
Næh, det lader ikke til, at der er så mange danskere, der følger trop. Man må jo håbe, det kommer, så vi kan påvirke det her amerikaniserede forum til det bedre

Quote:

Næ, det blev ikke til noget "sydpå" i år... Er lige kommet hjem efter en uge i idet mørke Jylland - Aulum - (Yes, meget eksotisk - hvor jeg dog bare ææælsker at ligge i telt mens det står ned i stænger udenfor! ) og en uge i Norge, hvor det faktisk regnede langt mindre end forventet (Nåede faktisk at få lidt "kulør" )...

Ak ja, Aulum. Havde engang en veninde, der boede der. Nydelig, omend en noooget lille by, så vidt jeg erindrer..
Hvad mig selv og sommerkulden angår, flygtede jeg til Cannes og ned til 27 grader. Vidunderligt :-D

Quote:

Du ka' få lov at stå lige bag ved mig!
Ikke, hvis jeg kommer aftenen før - eller meeeget tidligt om morgenen

Quote:
Selvfølgelig kommer de - det bli'r for fedt!
Ja, de plejer at være flinke til at besøge lille Danmark. I så fald bliver det 3. gang, jeg forgæves vil forsøge at få øjenkontakt med Bono
Old 07-29-2004, 10:45 AM   #13
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Re: Re: Re: Lang tid siden...

Quote:
Næh, det lader ikke til, at der er så mange danskere, der følger trop. Man må jo håbe, det kommer, så vi kan påvirke det her amerikaniserede forum til det bedre
Det ka' jo være at et par landsmænd finder vej når det nye album kommer - man ved aldrig...
Og jo, her er godt nok mange amerikanere, men jeg har aldrig rigtig oplevet det som et "problem". Folk har forskellige holdninger... og nogen gange er der ikke rigtig andet at gøre end bare og grine lidt af det hele - ligesom jeg i øvrigt gør for tiden når jeg går ned af Strøget og overhører samtaler mellem amerikanske krydstogst-turister...

Quote:
Ak ja, Aulum. Havde engang en veninde, der boede der. Nydelig, omend en noooget lille by, så vidt jeg erindrer..
Meget lille by!!! De er dog ved at bygge en "Bymidte" ( - det kalder man åbenbart et center i Jylland... ) og en masse andelsboliger i et ihærdigt forsøg på at gøre byen mere attraktiv, går jeg ud fra...
Hvis det ikke var fordi nogen havde valgt at placere landslejren dér, ville jeg ikke ane hvor i landet Aulum lå!

Quote:
Hvad mig selv og sommerkulden angår, flygtede jeg til Cannes og ned til 27 grader. Vidunderligt
Uhh, det lyder skønt! Tja, resten af min ferie bli'r brugt inden for landets grænser - ta'r til Bornholm i weekenden og igen senere inden skolen starter, så må det store udland vente til efterårsferien!

Quote:
Ikke, hvis jeg kommer aftenen før - eller meeeget tidligt om morgenen
Nu ku' det jo også tænkes at vi slet ikke skulle stå i kø det samme sted?!

Quote:
Ja, de plejer at være flinke til at besøge lille Danmark. I så fald bliver det 3. gang, jeg forgæves vil forsøge at få øjenkontakt med Bono
RESPEKT!

Jeg har slet ikke forsøgt... Endnu ikke været til en af deres koncerter...
Old 07-29-2004, 05:09 PM   #14
Acrobat

elevation's Avatar

Re: Re: Re: Re: Lang tid siden...

Quote:
Og jo, her er godt nok mange amerikanere, men jeg har aldrig rigtig oplevet det som et "problem". Folk har forskellige holdninger... og nogen gange er der ikke rigtig andet at gøre end bare og grine lidt af det hele - ligesom jeg i øvrigt gør for tiden når jeg går ned af Strøget og overhører samtaler mellem amerikanske krydstogst-turister...
Det var nu heller ikke så alvorligt ment... Jeg kan måske bare en gang imellem blive lidt, hvad skal man sige, forundret over, hvor alvorligt de kan tage et forum som dette . Der har udviklet sig en hel lille kultur på interference med sine egne små finurlige regler

Quote:
Nu ku' det jo også tænkes at vi slet ikke skulle stå i kø det samme sted?!
Det er jo muligt - og jeg har jo mit faste sted, hvor man kan være sikker på at kapre nogle billetter

Quote:
Jeg har slet ikke forsøgt... Endnu ikke været til en af deres koncerter...
tsk, tsk Nå, du, din dag skal nok komme! Jeg kan kun sige, at du har noget at glæde dig til Men det havde du nok regnet ud...

N.B. Jeg har smidt en lille kommentar i din journal ang. KFUM- og K.
Old 08-02-2004, 07:08 AM   #15
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Re: Re: Re: Re: Re: Lang tid siden...

Quote:
Det var nu heller ikke så alvorligt ment... Jeg kan måske bare en gang imellem blive lidt, hvad skal man sige, forundret over, hvor alvorligt de kan tage et forum som dette. Der har udviklet sig en hel lille kultur på interference med sine egne små finurlige regler
- helt enig!

Quote:
Det er jo muligt - og jeg har jo mit faste sted, hvor man kan være sikker på at kapre nogle billetter
Uhh - fortæl, fortæl!!!

Jeg læste nogen nyheder her på siden om noget forsalg til fans (så vidt jeg har forstået?!), men om det kun gælder vores amerikanske venner... det ved jeg så ikke...

Quote:
tsk, tsk Nå, du, din dag skal nok komme! Jeg kan kun sige, at du har noget at glæde dig til Men det havde du nok regnet ud...
... Ja, det havde jeg næsten regnet ud efter at ha' tygget mig igennem "koncertbogen" - og set samtlig eksistrende billeder fra 6. og 7. juli '01 - så var jeg ikke længere i tvivl... hvis jeg da nogensinde havde været det!

Quote:
N.B. Jeg har smidt en lille kommentar i din journal ang. KFUM- og K.
Jeg er "civil" M&K'er som du kalder det ...eller "sort spejder" som Anders Lund Madsen har valgt at kalde os! Rart at møde en tidlige M&K'er!

Jeg kender godt HUH - jeg har været der en del gange på kurser osv., men aldrig gået der... Det virker som et rigitg hyggeligt sted!
Jeg mener også det var dem der for noget tid siden arrangerede en "studietur" til Dublin - jeg lagde selvfølgelig straks mærke til deres reklameplakat, da der var et billede af Bono på! (Ja ja, er man fan eller hva'?! LOL )

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules