Nsten ny her - Page 2 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 08-10-2004, 02:53 PM   #16
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Local Time: 08:09 PM
Hej hej!

N, hvordan gr det rundt omkring i landet - nyder i at det endelig er blevet rigitg sommer?!

Jeg sku' sdan set bare lige hre om nogen af jer (<--- fr det til at lyde som om vi er enormt mange danskere!) var til koncert i Tivoli i fredags?!

Nu ved jeg jo ikke lige hvilken del af landet I bor i, men der var jo noget irsk (Hothouse Flowers) p programmet, s det var grund nok til at jeg skulle derind ... og s fandt jeg ud af, inden jeg tog derind, at Bono faktisk havde talt ret pnt om dem og vist syntes at deres musik var helt ok, hvilket jo s ogs trak pnt op i karakterbogen!

Men en dejlig koncert var det da - og musikken var faktisk rigtig go', s i mangel af et andet irsk band (der gerne snart mtte komme til byen!!! ) kunne det sagtens anbefales...

N, vi snakkes vel ved senere - nu smutter jeg snart afsted til Bornholm, s der er lige et par ting der skal ordnes inden!

Old 08-14-2004, 04:25 PM   #17
Acrobat

elevation's Avatar

Local Time: 07:09 PM

Quote:

N, hvordan gr det rundt omkring i landet - nyder i at det endelig er blevet rigitg sommer?!
Ja, jeg var nede i Kongens Have i dag med nogle venner sknt ... Lader til, at I morgen bliver een af de absolut sidste sommerdage, s det er med at nyde det

Quote:

Jeg sku' sdan set bare lige hre om nogen af jer (<--- fr det til at lyde som om vi er enormt mange danskere!) var til koncert i Tivoli i fredags?!

Nu ved jeg jo ikke lige hvilken del af landet I bor i, men der var jo noget irsk (Hothouse Flowers) p programmet, s det var grund nok til at jeg skulle derind ... og s fandt jeg ud af, inden jeg tog derind, at Bono faktisk havde talt ret pnt om dem og vist syntes at deres musik var helt ok, hvilket jo s ogs trak pnt op i karakterbogen!
Jeg tnkte kraftigt p at tage derind alene fordi Hothouse Flowers i tidernes morgen blev hjulpet i gang af U2's pladeselskab Mother Records. Og s selvflgelig pga. Bonos udtalelser... Meeen s tnkte jeg, at det ikke var heeelt grund nok, og s blev jeg alligevel hjemme

Quote:

Men en dejlig koncert var det da - og musikken var faktisk rigtig go', s i mangel af et andet irsk band (der gerne snart mtte komme til byen!!! ) kunne det sagtens anbefales...
N, v, s skulle jeg nok vre taget derind alligevel ...

Quote:

N, vi snakkes vel ved senere - nu smutter jeg snart afsted til Bornholm, s der er lige et par ting der skal ordnes inden!
Rigtig god tur til Bornholm .... Ferien er vist slut for mit vedkommende...

Old 08-29-2004, 03:36 PM   #18
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Originally posted by elevation

Rigtig god tur til Bornholm .... Ferien er vist slut for mit vedkommende...
Takker!

Er lige kommet hjem, s nu skal jeg lige opdateres med de seneste 14 dages U2-nyheder jeg er get glip af!!!
Old 09-11-2004, 05:07 AM   #19
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Nå, jeg ville sådan set bare lige tjekke om nogen har lavet vores tre kære bogstaver æ, ø, og å om til firkanter herinde - det ku' godt se sådan ud!

Edit: Næ, nu er der vist ikke noget galt - det må være den server-udskiftning der har lavet kludder i de gamle bogstaver...
Old 09-22-2004, 05:20 AM   #20
Acrobat

elevation's Avatar

Ja, jeg kunne også se nogle halv-kinesiske bogstaver... men nu skulle det vist være i orden... Merc, har du hørt de fem små sekunder af "Vertigo" - hvad synes du? Jeg er vild med guitaren til sidst...
Old 09-22-2004, 10:17 AM   #21
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Merc, har du hørt de fem små sekunder af "Vertigo" - hvad synes du? Jeg er vild med guitaren til sidst...

Nej det har jeg godt nok ikke!!!

Jeg hørte en instrumental-version, som varede 1 min og et par og 30 sek., men jeg er ganske sikker på at den var fake - der var simplethen for lidt guitar og trommerne var 'for pæne', hvis du forstår hvad jeg mener...

Men du må da meeeeget gerne sende det klip du har til mig, hvis du gider?! Adressen er: dhj@adslhome.dk

Jeg har nok ikke noget nyt du ikke allerede har hørt som jeg kan bytte med - et par sange optaget udenfor huse og studio + hele studieversionen af "Neon Lights" er hvad jeg har, men sig til hvis der er noget du ka' bruge...
Old 09-25-2004, 10:20 AM   #22
Acrobat

elevation's Avatar

Quote:
Originally posted by Merc

Nej det har jeg godt nok ikke!!!

Jeg hørte en instrumental-version, som varede 1 min og et par og 30 sek., men jeg er ganske sikker på at den var fake - der var simplethen for lidt guitar og trommerne var 'for pæne', hvis du forstår hvad jeg mener...

Men du må da meeeeget gerne sende det klip du har til mig, hvis du gider?! Adressen er: dhj@adslhome.dk

Jeg har nok ikke noget nyt du ikke allerede har hørt som jeg kan bytte med - et par sange optaget udenfor huse og studio + hele studieversionen af "Neon Lights" er hvad jeg har, men sig til hvis der er noget du ka' bruge...
Jeg formoder, at du nu har fået den fulde version af Vertigo i CD-kvalitet? Den ligger over det hele... Hvis ikke, må du lige sige til, så vil jeg flukse sende den til dig
Old 09-25-2004, 12:38 PM   #23
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Jeg formoder, at du nu har fået den fulde version af Vertigo i CD-kvalitet? Den ligger over det hele... Hvis ikke, må du lige sige til, så vil jeg flukse sende den til dig
Jo jo - den har kørt på repeat de sidste tre dage!!!

Hører den herhjemme, når jeg cykler og går endda og synger den i lab!

...Men hva' syntes du så om "Vertigo"?!

Jeg blev, så at sige, 'forelsket' ved først gennemlytning - det er rock der sparker røv og det var lige hvad jeg trængte til... Men resten af albummet skulle åbenbart være en del andeledes?! Vi må vente og se!
Old 09-28-2004, 11:48 AM   #24
Acrobat

elevation's Avatar

Quote:

...Men hva' syntes du så om "Vertigo"?!

Sådan lidt både-og. På den ene side synes jeg, det er den mest rockede sang siden Hold Me, Thrill Me... Jeg mener, den guitar - den er "dirty" . På den anden side er der kreativt set ikke rigtig noget nyt under solen, så jeg er lidt spændt på, om den holder i længden. Men lige nu er den fed Og jeg tør vædde på, den bliver endnu federe live !
Old 09-28-2004, 11:52 AM   #25
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Og jeg tør vædde på, den bliver endnu federe live !
Glæder mig ustyrlig meget til at råbe 'Hola' engang til sommer!

Har du snakket med Edge?!
Old 09-28-2004, 02:07 PM   #26
Acrobat

elevation's Avatar

Big Grin

Quote:

Har du snakket med Edge?!
Nej, desværre nåede jeg det ikke... Syret, at han pludselig dukkede op i forumet ... Hvordan hulen har Elvis fået etableret den kontakt?!

Nå, ja, det bliver sjovt at se, hvad du siger til din første U2-koncert (jeg er jo U2-koncertveteran )... (Men dog ikke så meget som min søster - hun har set dem 5 gange, hvoraf én gang var i Sydney... yep, koncertEN i 1993 - heldige asen)
Old 09-28-2004, 02:12 PM   #27
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:

Nej, desværre nåede jeg det ikke... Syret, at han pludselig dukkede op i forumet ... Hvordan hulen har Elvis fået etableret den kontakt?!
Han har allerede, hvad... 27 posts på 3 dage - manden er afhængig ligesom os andre!

Quote:

Nå, ja, det bliver sjovt at se, hvad du siger til din første U2-koncert (jeg er jo U2-koncertveteran ))... (Men dog ikke så meget som min søster - hun har set dem 5 gange, hvoraf én gang var i Sydney... , dén koncert!! - heldige asen)
Hvis du ser en pige stå og se meget og ud, hvorefter hun så snart Bono har sagt 'uno', så har du fundet mig!

Det ender med jeg slet ikke når til 'hola'!
Old 10-08-2004, 10:56 AM   #28
Acrobat

elevation's Avatar

Cool, at Edge besvarede dit spørsgmål Du har simpelthen ført en samtale med verdens største guitarist i cyberspace.... Wow... Nå, ja samtale og samtale...
Mit spørgsmål blev stille og roligt ignoreret Det var vist også lidt for lamt...

Har du her i forumet læst de seneste pre-views (før-anmeldelser på dansk?) i NME, Q og Uncut magazine...? Det tyder jo godt
Old 10-08-2004, 01:11 PM   #29
Rock n' Roll Doggie

Merc's Avatar

Quote:
Cool, at Edge besvarede dit spørsgmål Du har simpelthen ført en samtale med verdens største guitarist i cyberspace.... Wow... Nå, ja samtale og samtale...Mit spørgsmål blev stille og roligt ignoreret Det var vist også lidt for lamt...
Ja, jeg blev også selv lidt "bahbahbaaaah - manden har svaret på mit spørgsmål"
Jeg må nok indrømme jeg jo har helt og aldeles copy+paste'd spørgsmålet fra hans egen famøse T-shirt ... og så syntes jeg det er meget godt klaret at jeg ikke engang vidste hvad hans svar betød før de andre havde forklaret det!

Hvad var dit spørgsmål?!

Quote:
Har du her i forumet læst de seneste pre-views (før-anmeldelser på dansk?) i NME, Q og Uncut magazine...? Det tyder jo godt
Ja, det lyder jo altsammen rigtig, rigtig godt! Glæder mig meget til november!!!
Old 10-13-2004, 02:59 PM   #30
Acrobat

elevation's Avatar

Quote:

Hvad var dit spørgsmål

Jeg må jo med skam erkende, at jeg rent faktisk stillede et lidt kritisk spørgsmål, der var affødt af min første skuffelse over Vertigo. Tidligere har Bono jo sagt, at de ville stoppe med at spille, hvis de følte, at de gentog sig selv... Så jeg spurgte på en meget pæn måde, om de kunne forestille sig, at den nye plade ville kunne give dem eventuelle problemer på den front. Pudsigt, at de ikke bragte mit spørgsmål

Nå, men vi har vel alle nogle svage stunder . Nu har jeg lige læst the Sun´s anmeldelse af pladen. Og selvom det er en tabloid-avis, er det jo klart værd at glæde sig over deres vilde begejstring : 11 ud af ti :.... hi hi

Men Merc, det er da godt, at vi som danskere kan holde vores lille tråd i gang. Men det ville nu være meget rart, hvis der på et tidspunkt dukkede nogle flere op herinde . Jeg bruger også bono.dk en hel del, men folk er generelt ikke så hurtige til at svare. Og så er brugerfladen jo heller ikke lige den lækreste Hvorimod DETTE forum....

(Forresten har du tjekket www.u2.se...? Der er nogle skandinavere, der kan!)

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules