Hur m?nga svenskar finns det h?r egentligen???

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Minst tv? i alla fall...

------------------
***********
Olofski
SWEDEN
We move through miracle days Spirit moves in mysterious ways
 
Originally posted by Olofski:
Minst tv? i alla fall...



Ok minst 3(vet en till)

Men du verkar ju inte vara s? v?rst aktiv,fy!!
biggrin.gif



------------------
"Master of sexual innuendo"

"PLEBA Mansion Bootler"

"Proud member of the U2 gender"
 
Ja, jag jobbar p? det. Har blivit lite mer aktiv de senaste veckorna, men ska f?rs?ka komma upp i 100 innan sommaren i alla fall.

Fast jag ?r dock aktiv i l?sandet av andras kommentarer, och det f?r la r?knas ist?llet=)

------------------
***********
Olofski
SWEDEN
We move through miracle days Spirit moves in mysterious ways
 
Originally posted by Olofski:
Ja, jag jobbar p? det. Har blivit lite mer aktiv de senaste veckorna, men ska f?rs?ka komma upp i 100 innan sommaren i alla fall.

Fast jag ?r dock aktiv i l?sandet av andras kommentarer, och det f?r la r?knas ist?llet=)


Deyt ?r v?l lugnt men 100 fixar du juh l?tt innan sommarn!



------------------
"PLEBA Mansion Bootler"

"Proud member of the U2 gender"
 
Jag ? med ocks?! ?r dock i f?rsta hand en betraktare som ni kanske kan se p? antalet "posts".
smile.gif
 
H?r ?r jag. Jag vet ytterligare ett g?ng som ?r registrerade men postar v?ldigt s?llan. Blue Saint ?r en, MartinW ?r en annan, det ?r v?l de jag kan anv?ndarnamnen p? iaf.

Jag har v?l varit hyfsat flitig med postandet men p? n?got sett verkar man bli lite negligerad om man inte ?r fr?n andra sidan Atlanten och s?rskilt n?r man kommer fr?n ett land som de inte ens vet existerar. *Skratt* S? ibland tar jag ett break och l?ser mest, som nu tex.

------------------
"U2 on it?s own is a very interesting group and all. But U2 with it?s audience is a culture" - Bono

http://community.webshots.com/user/misszooropa
Pictures from Copenhagen (shirtless ones), London and Dublin, Slane.
 
Jeg er ikke svensk, men som dansker er vi vel lidt i familie, er vi ikke?
wink.gif

Ved I egentlig, om man som udl?nding uden problemer kan k?be billetter til U2's koncert i Sverige over nettet?
------------------
"There are only two ways to live your life. One is though nothing is a miracle. The other is though everything is a miracle". - A. Einstein

[This message has been edited by elevation (edited 03-01-2002).]
 
Back
Top Bottom