Hoi,..

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
www.supperclub.nl

?We doen lekker wat we willen sessies # 6.?

Thursday the 21st of augustus

supperclub

Upstairs:

Anthony Ruby Wax

Missing Links Phil Horneman

John Spoor ( UK) Tom - Damien - Lo - Andras

(doen lekker wat ze willen ( een uur lang! )

Downstairs:

Alan Luna John Spoor ( UK )

Martin Damen

?Lekker los, lekker lol, lekker onconventioneel, iedereen draait wat ie wil!?


location: supperclub entrance: ? 7,50

Jonge Roelensteeg 21 time 23.00 till 04.00

For dinner reservations call 020 3446400

Dinner starts at 19.00
 
whenhiphopdrovethebigcars said:
www.supperclub.nl

?We doen lekker wat we willen sessies # 6.?

Thursday the 21st of augustus

supperclub

Upstairs:

Anthony Ruby Wax

Missing Links Phil Horneman

John Spoor ( UK) Tom - Damien - Lo - Andras

(doen lekker wat ze willen ( een uur lang! )

Downstairs:

Alan Luna John Spoor ( UK )

Martin Damen

?Lekker los, lekker lol, lekker onconventioneel, iedereen draait wat ie wil!?


location: supperclub entrance: ? 7,50

Jonge Roelensteeg 21 time 23.00 till 04.00

For dinner reservations call 020 3446400

Dinner starts at 19.00
Ik geloof niet dat ik dit erg gezellig zal vinden,...
 
Vertel mij wat, ik ben de hele dag al bezig met een halve computer-crash. Dat ding doet het nog wel, zoals je kan zien aan mijn aanwezigheid hier, maar de harde schijf is toch niet meer helemaal 100%.

Nu ja, ik heb net gehoord dat het vanaf woensdag iets koeler wordt, met de nadruk op iets (27 graden of zo).

Groeten,

Martijn
 
Sula !!!!!!:wave:


Gezellig,...en succes. Het ga je goed.


( good luck and stay alive )
 
Last edited:
Alas dear Rono, I have nowhere to go so here I remain, and suffering with my company you all must be.
:wink:

Um...what did that translate to? It was supposed to say this place is so boring even Sula is leaving.
I have doubts it translated though :D
Oops.
 
Nou jongens, ik neem voor een poosje afscheid,....ik heb even geen zin meer in internet gezelligheid. Tot over een paar weken.

Werk met z`n alle maar even een leuk plannetje uit voor 25 oktober.

Groeten, Ren?.

( tja,....Fc Groningen heeft gewonnen,... )
 
Dat doet me goed. Ik heb nooit geweten dat ik zo irritant kan zijn dat ik iemand kan wegjagen. Maar blijkbaar lukt het mij wel. :D

Veel plezier Ren? in het echte leven! :wave:

Dwaal niet te ver af, aub.

Groeten,

Martijn (die Feyenoord ook zag winnen, op TV)
 
veel plezier inderdaad!

eigenlijk niet eens zo'n slecht idee :hmm:


ben wel opgelucht dat feyenoord gewonnen heeft
gaat een zwaaaaar seizoen worden
 
Popmartijn said:
Dat doet me goed. Ik heb nooit geweten dat ik zo irritant kan zijn dat ik iemand kan wegjagen. Maar blijkbaar lukt het mij wel. :D

Veel plezier Ren? in het echte leven! :wave:

Dwaal niet te ver af, aub.

Groeten,

Martijn (die Feyenoord ook zag winnen, op TV)
Valt echt niet mee hoor, dit plekje op internet is echt verslavend ( zeker als je niks te doen hebt ,...)
 
nou, ik ben zelf nogal druk bezig met een koor productie
(wil je verder niets over weten)

maar over een week of 2 zal ik mijn thinking cap eens opzetten
 
Hee vertel ons eens meer over die koor productie :mad: :lol:

Ik ben dit weekend naar Lowlands geweest, goede acts gezien zoals;
  • The Ataris
  • Das Pop
  • Interpol
  • Nightwish
  • Bettie Serveert
  • Stereophonics
  • Beck
  • Guano Apes
  • Live
  • Michael Franti & Spearhead
  • Suede
  • P.J. Harvey
  • Foo Fighters

Vooral Interpol, P.J. Harvey and Bettie Serveert waren goed, met een erg eervolle vermelding voor Beck, Nightwish en Spearhead. Guano Apes was geen ruk aan maar ja, dat had is toch ook niet echt mijn muziek. Suede was muzikaal erg sterk maar die zanger kreeg het publiek niet mee en was ook een beetje pissig daarom geloof ik. Ach ja, en Live en Foo Fighters was toch meer aapjes kijken, ook al waren dat ook erg goede optredens, als je van dat soort muziek houdt.

P.J. Harvey was wel weer heel erg goed, wat nieuw materiaal laten horen en bovendien was haar rokje erg kort dus viel er vanalles te zien. En niet alleen door mensen die met mij op de eerste rij stonden. Oooh en Bettie Serveert, wat een schande dat ik daar nog niets van in mijn platenkast heb staan, maar dat gaat binnenkort veranderen.

Wel wat pijn in mijn rug omdat ik een matje of luchtbed was vergeten dus moest ik met mijn slaapzak o de grond. :angry: En we stonden per ongeluk op de invalidencamping maar tegen de tijd dat we dat door hadden stond de tent al en toen had ik geen zin meer om dat ding af te breken.

Ach, en natuurlijk het grote concert des levens ter ere van Johnny Hoes niet te vergeten. met mensen als Arie Ribbens, Ronnie Tober, Henk Wijngaard, Bonnie St.Clair, Albert West, Arne Jansen, Harrie Slinger en Vader Abraham. Dit alles aan elkaar gepraat door Hennie Huisman en Beertje van Beers. Tja, ook weer aapjes kijken dat krijg je als je de laatste act van het festival bent. Oh, wel nog een interessante cameo van Dolf Janssen (kwam op als smurf met Vader A.) en Ellen ten Damme die een duet deed met niemand minder dan Jaques Herb.

Nu wel weer een beetje gezond gaan eten en nachtrusten. Het is al bijna kwart voor 5 en ik ben nog steeds op :angry:
 
Back
Top Bottom