Het Lidmaatschap.nl

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

DrTeeth

Rock n' Roll Doggie Band-aid
Joined
Sep 13, 2000
Messages
4,770
Location
The Q continuum
Hallo,

Gaat iemand voor het premium lidmaatschap van interference? Ik heb er wel belangstelling voor dus als iemand weet hoe je kunt betalen zonder credit card vanuit NL hoor ik het graag.

Matthieu
 
Ik wacht even af welke afdelingen ik nog kan bekijken als het ellite lidmaatschap ingaat.
 
laatste keer dat ik paypall heb geprobeerd was een van de meest frustrerende ervaringen in mijn leven
 
Salome said:
laatste keer dat ik paypall heb geprobeerd was een van de meest frustrerende ervaringen in mijn leven

Gelukkig is het voor mij altijd goed gegaan (het is alleen wel dodelijk voor mijn bankrekening, maar ja, daar staan wel vele U2 collectables tegenover). Ik wacht nog even met de beslissing over het aanstaande lidmaatschap. Ik hoop eerst wat meer duidelijkheid te hebben over hoeveel (en nog belangrijker, wie) overblijft na 1 december. Het duurt nog 3 weken, dus nog tijd zat.

Groeten,

Martijn
 
Het is volgens mij natuurlijk ook mogelijk gewoon geld over te maken na het buitenland. Kost volgens mij EUR 7,00 via de ABN AMRO (ik werk daar tegenwoordig voor, ik kan het morgen wel opzoeken). Heb je wel wat codes en shit voor nodig (plus natuurlijk het rekeningnummer van de begunstigde=Elvis). Als hij hiermee akkoord gaat en zijn rekeningnr plus wat gegevens van zijn bank kan geven, kan ik die codes wel opzoeken. In dat geval is het natuurlijk wel handig om het lidmaatschap van meerdere van ons in een maal te betalen, want doen hoef je maar eenmaal de internationale transactiekosten. Moet je alleen nog even duidelijk maken aan Elvis dat de desbetreffende betaling is een betaling is van alle nederlandse interferencers die het premium lidmaatschap willen hebben.

Groeten...
 
En wat is de uitkomst van je onderzoek? Nu ik weet dat je bij de ABN AMRO werkt, kun je er even voor zorgen dat ze niet doorgaan met de plannen voor de bouw van een gigantische ABN AMRO toren in het centrum van Zwolle wat het hoogste gebouw van de stad gaat worden (zelfs hoger dan de Peperbus) en dus gegarandeerd de hele Zwolse skyline gaat verpesten? Mijn dank...
 
Nu dacht ik, ik blijf een poosje weg en kijk op 1 december wat nog kan. Had ik niet moeten doen want nu vindt ik het weer leuk om hier te zijn. Straks wordt ik nog Premium :sigh: member ook.

Read you,...
 
Hallo,

Ach ja, ik zie wel. Wat mij betreft mag het eigenlijke 'regime' (kweet even geen beter woord) wel ingaan. Dan word ik misschien eindelijk eens gedwongen die scriptie van mij af te maken.
Onthouding is soms goed voor een mens.

Groeten,

Martijn (die betwijfelt of hij de 1000 posts zal halen)
 
Back
Top Bottom