Heeft iedereen genoten van de bruiloft ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Rono

Rock n' Roll Doggie VIP PASS
Joined
Dec 26, 2000
Messages
6,163
Location
the Netherlands
Ik niet,.. heb trouwens amper gekeken en hoe vaker ik er iets over zie hoe meer ik denk, wat een geld voor niks.

Read you, Rono.
 
ik heb er wel wat van gezien ja
het was mooi weer
misschien had ik zelf naar buiten moeten gaan
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Ik heb het opgenomen, zodat ik alleen maar de leukste dingen heb gezien, en ik vond het geweldig! Ik ben ook naar het feest in de ArenA geweest.

Trouwens, Rono, het is geen geld voor niets - het is fantastische reclame voor Nederland/Amsterdam.
 
Och dat geld verdienen ze dubbel en dwars weer terug zodra de CD met de muziek van de bruiloft de hitlijsten gaat bestormen, alsmede met de verkoop van accordeons en tango-lessen.

Ik heb ook het vermoeden dat bepaalde artiesten hebben moeten betalen om in de Arena op te mogen treden, maar wisten jullie dat Marco Borsato zo kapitaalkrachtig was??
 
Originally posted by Klodomir:
Ik heb het opgenomen, zodat ik alleen maar de leukste dingen heb gezien, en ik vond het geweldig! Ik ben ook naar het feest in de ArenA geweest.

Trouwens, Rono, het is geen geld voor niets - het is fantastische reclame voor Nederland/Amsterdam.


Ik heb de uitnodiging terug gegeven. En de bruiloft was net zo duur als de inentingscampange tegen nekramp bij kinderen.De regering zoekt hier nog het geld voor. Ach, als het koninglijke stel maar gelukkig wordt, zal wel met hun jaarlijkse bijlage van meer als 1,5 miljoen Euro.

P.S, hoe zit dat nou met die deense koning ?
 
Och, of dat geld nou opgaat aan het huwelijk of aan een verkeersdrempel in Kollumerzwaag die 600 keer wordt verhoogd en verlaagd totdat hij de juiste hoogte heeftvan 17,59 mm. Bovendien is W.A. goede reclame en een goede lobbyist voor het waterbeheer en dat is nou net weer mijn vak.
 
Hij is ook geen koning. Maar er was wel een mini-schandaal dat over Prins Henrik (de man van de Deense koningin) ging, een paar weken geleden. Bedoel je die?

DrTeeth, misschien moet jij gewoon Over De Balk gaan presenteren?
 
Originally posted by DrTeeth:
Och, of dat geld nou opgaat aan het huwelijk of aan een verkeersdrempel in Kollumerzwaag die 600 keer wordt verhoogd en verlaagd totdat hij de juiste hoogte heeftvan 17,59 mm. Bovendien is W.A. goede reclame en een goede lobbyist voor het waterbeheer en dat is nou net weer mijn vak.


Zijn wij collega's dan?
 
Weet ik veel? Ik studeer milieukunde en daar heb je ook een hoop waterbeheer enz bij dus da's stiekum een beetje mijn vak.
 
Originally posted by DrTeeth:
Weet ik veel? Ik studeer milieukunde en daar heb je ook een hoop waterbeheer enz bij dus da's stiekum een beetje mijn vak.


Het regent te veel,...
 
Originally posted by DrTeeth:
Weet ik veel? Ik studeer milieukunde en daar heb je ook een hoop waterbeheer enz bij dus da's stiekum een beetje mijn vak.

Geen collega's dus. Als je ooit een stage zoekt...
 
Vanaf zo spoedig mogelijk eigenlijk. Ik moet nog wat dingen afmaken van deze school voordat ik naar de UU ga maar daar ben ik niet full-time mee bezig. Ik diplomeer in juli of september, maar ik heb geen zin om buiten de 5-10 uur in de week dat ik nog met deze opleiding bezig ben een beetje niets te gaan zitten doen.

Maar vertel, heb jij een netwerk?
icon39.gif
 
Originally posted by DrTeeth:
Vanaf zo spoedig mogelijk eigenlijk. Ik moet nog wat dingen afmaken van deze school voordat ik naar de UU ga maar daar ben ik niet full-time mee bezig. Ik diplomeer in juli of september, maar ik heb geen zin om buiten de 5-10 uur in de week dat ik nog met deze opleiding bezig ben een beetje niets te gaan zitten doen.

Maar vertel, heb jij een netwerk?
icon39.gif

Nounou, een netwerk, zoiets denk ik. In elk geval werk ik bij V&W en als jij iets met water doet zie ik daar wel kansen voor je. Wat voor soort werkzaamheden zoek je?
 
Het heeft Gloria en mij blijkbaar al een stuk dichter bij elkaar gebracht.
wink.gif


Er is nog hoop op de arbeidsmarkt: Komende vrijdag a.s. de 29e heb ik een sollicitatiegesprek en aangezien er twee kandidaten zijn voor twee vacatures kan zelfs ik dat bijna niet meer verknallen.

Ik hoop dat het dan een beetje goed weer is want dan kan ik lekker in korte broek.
biggrin.gif


[This message has been edited by DrTeeth (edited 03-25-2002).]
 
niet slecht !
gefeliciteerd

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Back
Top Bottom