hallo Rono

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

fighterplane

Babyface
Joined
Feb 5, 2005
Messages
8
Location
Klazienaveen
hallo Rono, beetje bijgekomen van de kou? het is gelukkig wel beloond het lange wachten.
heb je nog foto's? ben ik wel benieuwd naar.
vriendelijke groet van Jordi (nummer 6 en 7 in de rij)
 
hey , ik heb een fikse verkoudheid opgelopen ( ik was al wat ziekjes, maar het is nu echt wat geworden )

ik heb een paar foto`s, die zal ik even posten. Het zijn er niet veel.

Groeten van een loopneus,...
 
mini-no4.jpg
 
ik heb nog foto's, ik zal ze er morgen of overmorgen wel even op zetten. zit nu bij een kameraad achter de pc.
rare vraag misschien maar hoe voeg ik foto's toe


:crack:
 
hallo Rono, dit waren mijn fotos. op die laatste staat die Ier ook nog (daar hoef ik verder niets over te vertellen, ha ha) tot de 13e
groeten Jordi:up:
 
hahaha, de ier :eyebrow:

ik geloof dat hij prima plaatsen heeft gekregen in sectie 420. Hij kan daar natuurlijk ook proberen voor te dringen :hmm:

bedankt voor de foto`s,...:up:
 
Rono said:
hahaha, de ier :eyebrow:

ik geloof dat hij prima plaatsen heeft gekregen in sectie 420. Hij kan daar natuurlijk ook proberen voor te dringen :hmm:

bedankt voor de foto`s,...:up:

Hadden jullie er ook zo een?
Hier in Hilversum net zo, alleen was dat een landgenoot die zich van de domme probeerde te houden. :tsk:

Veel plezier! :up:
 
Yep, wij hadden er ook een. Ik vond zijn techniek geweldig. Dronken worden, vriendjes worden met de eerste in de rij en daarna onschuldig naar voren zwalken.
 
:lol:

Die van ons stond gewoon in een book te lezen daar vooraan, ook toen de rest zei dat hij wat naar achteren moest. Die domme blik in zijn ogen! :lmao: Of misschien kijkt hij altijd zo uit zijn ogen :huh:

:coocoo:


:laugh:
 
Ik schijn in de krant te staan, samen met mijn broer.


verkleumde U2 fans leggen huilend beslag op kaarten

40 jaar en dan nog tranen in de ogen roept Rono uit hoogezand
I


k moet het nog lezen,..mijn broer stuurt het op, maar hier herken ik mij niet in .

:wink:
 
Rono said:
heeft er iemand ook nog een staanplaats over voor de 13de ?


:reject:

Ik moet nog even kijken. Wil ook proberen voor de andere dagen wat te krijgen. Misschien wel, maar dat weet ik op zijn vroegst pas over een paar dagen...
 
Back
Top Bottom