Goed, tweede poging.

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
waarnaartoe?

ha nu voel je je net een student
 
ok vriendelijke vrienden

ik kan zaterdag de 16e wel overdag, maar rond een uur of 6 moet ik weer richting roosendaal
(wat dus precies het tegenovergestelde is van wat ik eerst hier gepost heb :D )

de enige andere datum waarop ik binnenkort anders nog zou kunnen is 9 okt, dus wat mij betreft proberen we toch gewoon wat op de 16e
 
damn
de week erna begint de herfstvakantie pas
ik denk niet dat ik kan
voetballen enzo
blablabla
 
im a rock and roll doggie

when did that hapen :hmm: ?
 
Salome said:
ok vriendelijke vrienden

ik kan zaterdag de 16e wel overdag, maar rond een uur of 6 moet ik weer richting roosendaal
(wat dus precies het tegenovergestelde is van wat ik eerst hier gepost heb :D )

de enige andere datum waarop ik binnenkort anders nog zou kunnen is 9 okt, dus wat mij betreft proberen we toch gewoon wat op de 16e

Zaterdag 16 oktober is nog volledig vrij bij mij. De week ervoor heb ik 's avonds wel wat te doen (Solomon Burke :up: ). Dus dat lijkt me de meest logische datum. Nu nog wat en waar. :)
Amsterdam en Utrecht zijn beide prima voor mij (al kan je natuurlijk wel weten waar mijn voorkeur ligt), maar een andere plaats vindt ik ook prima.
Ik zal eens uitzoeken of er overdag ook nog iets te doen is in Utrecht, afgezien van bij mij thuis wat te drinken, muziek te luisteren en discussiëren over U2, Interference en de rest van de wereld. :wink:

:wave:

Martijn
 
Rono said:
Dan maar een biertje op zaterdag middag en een hapje eten tegen 4 uur ?

Prima!
*gaat toch kijken of er iets meer te regelen valt*

Een virtuele bijeenkomst organiseren is toch wat makkelijker dan een echte-leven bijeenkomst...
 
ik moet nog steeds vragen of ik misschien toch mag komen
 
oh nee?

mn vader wordt over 3 en een halve week 57


:|
 
inderdaad

ik ben wel de jongste thuis, mn zus (oudste) is 22 geworden dit jaar
 
Hmmm, toch jammer dat ik net iets te laat terug ben gekomen op interference. Ik wil zaterdag wel, maar het nu te laat om nog vrij te krijgen voor zaterdag. Helaas helaas, veel plezier in elk geval!! :wave:
 

Latest posts

Back
Top Bottom