E?n zalig end geloekkig kerstfeest.....

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

DrTeeth

Rock n' Roll Doggie Band-aid
Joined
Sep 13, 2000
Messages
4,770
Location
The Q continuum
...Hoooooooollandaaaaaaaa!!!!

biggrin.gif
 
jammer dat 'ie geen oud- en nieuw bedankje voor ons heeft


biggrin.gif
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Ik ben Nederlands aan het leren dus wel een beetje lief zijn hoor... DrTeeth is echt een geweldige leraar maar ik ben zelf een beetje traag van begrip.
biggrin.gif


-sula

p.s. heeft het erg naar haar zin

------------------
~I want to play the guitar very badly, and I do play the guitar very badly - Bono~

Take a virtual tour of U2's Dublin... Crzy4Bono's U2 page with some of Sula's Dublin pic's

Sula's Europe and U2 Concert Pics

Ik ben een vrouw, hoor mij eens brullen!!

[This message has been edited by sulawesigirl4 (edited 01-05-2002).]
 
Zo. Heb je dat allemaal zelf verzonnen?
eek.gif


Btw, wat ik boven heb geschreven was niet ernstig bedoeld.
 
Originally posted by Klodomir:
Btw, wat ik boven heb geschreven was niet ernstig bedoeld.

Te laat, jouw naam is doorgegeven aan Pim Fortuyn. Let op je brievenbus...
 
Rono Fortuin? Dat klinkt als ??n of andere zigeuner. Niet dat er iets mis is met zigeuners ofzo... Hoewel, sommige zigeuners irriteren mij af en toe. Vooral die zigeuners met Mercedessen uit de jaren 80. En ook uit andere jaren eigenlijk. Ik hou eigenlijk helemaal niet van Mercedessen. En al helemaal niet van Mercedessen uit de jaren 80. Met zigeuners d'r in..., en uit de jaren 80 dus...

In principe heb ik niets tegen zigeuners uit de jaren 80. Zolang ze maar nieuwe modellen rijden. Hoewel de meeste zigeuners uit de jaren 80 waarschijnlijk nog geen rijbewijs hebben. Wat niet wegneemt dat sommige zigeuners uit de jaren 80 misschien wel eens joyriden. Daar ben ik al helemaal geen fan van want dat is toch weer zonde van die Mercedessen als ze die in de poeier rijden. Tenzij het natuurlijk Mercedessen uit de jaren 80 zijn, die mogen ze van mij best in de poeier rijden. Maar de kans bestaat dat ze de auto tegen een nieuw model Mercedes parkeren en dat zou natuurlijk zonde zijn. Oh, en ook die gewonden en zo.
 

Latest posts

Back
Top Bottom