Donatie ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Rono

Rock n' Roll Doggie VIP PASS
Joined
Dec 26, 2000
Messages
6,163
Location
the Netherlands
Wie van jullie heeft er al geld naar inteference gestuurd ? Ik zit nu met buikgriep thuis en dit plekje is wel een fijne tijdsbesteding.

Doneert er iemand met een creditcard ? Zo ja kan ik jou dan wat geld overmaken ? Pm mij,....
 
same here :(

Misschien kunnen we 1 grote gift vanuit de lage landen doen (als er iemand met een creditcard bij zit tenminste)

L
 
buikgriep

laouen said:
same here :(

Misschien kunnen we 1 grote gift vanuit de lage landen doen (als er iemand met een creditcard bij zit tenminste)

L
Prima idee,..
 
Goed idee...Credit card is niet noodzakelijk, als niemand er een heeft tenminste. Een gewone overschrijving (wel alles tegelijk) kan ook maar is buiten Europa een beetje prijzig. Wel even bij Elvis gegevens daarovoor vragen (rekeningnummer, bank, naam en adres en zo) Ik kan denk ik wel even opzoeken hoeveel het kost, ik heb namelijk sinds kort een baantje bij de ABN AMRO (nog steeds in training, dat wel).

En Rono.....beterschap
:wave:
 
Last edited:
Ik heb net gelezen dat je ook geld via een bankrekening geld op Paypal kan storten. ik ga dat even checken. Ondertussen kunnen jullie even nadenken hoeveel je wil doneren,.....
 
Ja, zo kan ik het ook. Je kunt wel storten, maar niet meer opnemen als je in het buitenland woont. Dus als er geld op je paypal account staat dan kan je het niet cash krijgen.

Zijn er meer ideen ?
 
Back
Top Bottom