Belgen gevraagd

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
tsja, ik heb eigenlijk wel iets tegen nederlanders
maar dat heb ik ze maar nooit verteld :D

het zal wel nooit echt wennen
nederlands praten op Interference :huh:


:wave:
 
Salome said:
tsja, ik heb eigenlijk wel iets tegen nederlanders
maar dat heb ik ze maar nooit verteld :D

het zal wel nooit echt wennen
nederlands praten op Interference :huh:


:wave:
Ik zou me erg veel zorgen maken als interference terug zou praten.:madspit:
 
greety said:
Ik zie dat er hier al wat Nederlanders zitten. 't Is fijn om ook onze taal te bezigen h?? Hoe gaat het ermee? Zijn er ook Vlamingen aan boord??

Greta
:wave:
 
geweldige signature trouwens rono
of moet ik dat hier nu ook een handtekening noemen?
 
En is het dan ook nodig om hier ons onderschrift in het Nederlands te zetten?

En zal dat er dan zo uitzien?
salome@interference.com
schud het, schud het, schut het


:wave:

Martijn (die er maar niet aan begint om zijn handtekening te vertalen)
 
mensen bekritiseren mij maar ik weet dat het niet het einde is
ik probeer de waarheid te schoppen, niet alleen om vrienden te maken

speerhoofd - mensen in da midden
 
wie is stadtmueller bedoel je.... fred stadtmueller is de persoon die nu mijn avatar is. in de jaren vijftig heeft stanley kubrick een documentaire van 9 minuten over hem gemaakt, onder de naam flying padre. stadtmueller vloog namelijk in een vliegtuigje om zijn missiewerk in middenamerika te doen. flying padre was mijn nickname voor flaming friar sr. overigens zat flying padre jr daar nog tussen :wink: ik had graag nog flying padre (jr) geheten maar om volslagen idiote redenen ben ik destijds verbannen van het forum en - ook al werd ik door elvis volledig in het gelijk gesteld en zou hij mij en mijn namen rehabiliteren - ben ik deze usernames (met nog een paar andere, maar minder belangrijke) kwijt geraakt. ik ben toen maare terug gekomen als flaming friar sr en houdt de originele flying padre in ere door mijn sig.

vandaar.
 
Flaming Friar Sr said:
wie is stadtmueller bedoel je.... fred stadtmueller is de persoon die nu mijn avatar is. in de jaren vijftig heeft stanley kubrick een documentaire van 9 minuten over hem gemaakt, onder de naam flying padre. stadtmueller vloog namelijk in een vliegtuigje om zijn missiewerk in middenamerika te doen. flying padre was mijn nickname voor flaming friar sr. overigens zat flying padre jr daar nog tussen :wink: ik had graag nog flying padre (jr) geheten maar om volslagen idiote redenen ben ik destijds verbannen van het forum en - ook al werd ik door elvis volledig in het gelijk gesteld en zou hij mij en mijn namen rehabiliteren - ben ik deze usernames (met nog een paar andere, maar minder belangrijke) kwijt geraakt. ik ben toen maare terug gekomen als flaming friar sr en houdt de originele flying padre in ere door mijn sig.

vandaar.

Aha!

:der:
 
Back
Top Bottom