BELANGRIJK; wel'ns zo'n buut'nlander sien???

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

DrTeeth

Rock n' Roll Doggie Band-aid
Joined
Sep 13, 2000
Messages
4,770
Location
The Q continuum
Beste mensen,

In het weekend van 12-13 oktober (staat nog niet vast)
komt Sula eindelijk naar de Nederlanden. Het leek haar
leuk maar meteen zoveel mogelijk van ons Nederlanders
te ontmoeten, en dus aan ons de taak een datum te
prikken waarop zoveel mensen kunnen (en willen).

Oh, en ook een locatie natuurlijk...

Laat maar horen!!!!!

Met de hoogste achting,
Matthieu aka DrTeeth
 
Hallo,

He, een bijeenkomst van Nederlandse Interferencers, lijkt me leuk. Ik denk dat ik beide dagen wel kan, al heb ik een lichte voorkeur voor de zaterdag (12 oktober). De lokatie? Iets centraals zou ik zeggen. Wat dacht je van Utrecht? Amsterdam vind ik ook prima hoor. (Met een woonplaats als Hilversum zit ik sowieso wel centraal).

Trouwens, ik neem wel een lichte aanstoot aan de titel van deze draad. Zo buitenlands is Sula toch niet? Haar sig is tenslotte in 't Hollands.

Groeten,

Martijn
 
hey...sorry to wreck this beautiful Dutch thread with cursed English, but I don't think my two phrases will get me very far.

annnnyways, just wanted to say that i am looking forward to seeing you all, and that I hope everyone can make it. :wave:

cya,
sula
 
Sula, get your ass out of the Dut...eh, I mean foreign forum. :angry:

:tongue:

Bij de weg, Utrecht lijkt me een geweldige locatie. :yes:
 
In den middag ? Als het in den avond is dan wordt het een probleem. Ik zal even naar de ns site gaan om te kijken hoe laat de laaste trein gaat.


Groeten ut Gr?n,...



PS, liefst op Zaterdag.
 
sulawesigirl4 said:
hey...sorry to wreck this beautiful Dutch thread with cursed English, but I don't think my two phrases will get me very far.

But judging from your reaction above, you do understand Dutch. :eek: I think we have to be very cautious with what we're saying... :)

C ya!

Marty

P.S. Do you also make those hand gestures with your 'kom maar, kom maar, kom maar'? Just wondering (since I noticed the phrase this morning it has stuck inside my head).
 
23.52, dus geen techno super dance meeting waar ik in trance kan loungen,.....en om nou op zondag de laaste trien te nemen,...
 
Count me in

Utrecht is prima, ik heb daar zo nog mijn adresjes, anders wel in amsterdam, kan ik wel weer de nachttrein nemen...

Groeten, Leon (da's vorsprung, maar dat wist je vast al)
 
ik heb mijn agenda weer op m'n werk laten liggen :banghead:

maar ik ga dat weekend indien mogelijk zeker vrij houden
 
Salome said:
ik heb mijn agenda weer op m'n werk laten liggen :banghead:

maar ik ga dat weekend indien mogelijk zeker vrij houden

Ehm, je bent nu thuis, gaat niet naar je werk vandaag en toch al om 7:30 achter de computer? :coocoo:

Martijn (die al wel op z'n werk is, anders zou hij nog wel een tijdje geslapen hebben)
 
Fijn, dat zijn er dus al vie...vijf, nee...wat? Nou ja...
Zaterdag lijkt me de meeste steun krijgen hier :yes:
Heeft iemand Klodomir hier al op geattendeerd; Sula
wil haar nl. ook graag ontmoeten.

Groetjes,
Matthieu-die-de-trein-gemist-heeft-en-nu-op-het-net-
zit-om-te-kijken-wanneer-de-volgende-gaat-(ah 9:45).
 
Popmartijn said:


Ehm, je bent nu thuis, gaat niet naar je werk vandaag en toch al om 7:30 achter de computer? :coocoo:
bijna, ik was thuis, ga wel naar mijn werk (waar ik gisteren in mijn agenda heb gekeken en vervolgens ook nog die agenda mee naar huis heb genomen :sexywink: ) en ik kan dat weekend

zaterdag natuurlijk ook hier de voorkeur
plaats maakt mij niet zoveel uit, zolang het met de auto maar een beetje bereikbaar is, dus Utrecht is goed ...
maar welke locatie ???
 
sula zegt...

well from my super-limited guess knowledge of dutch, it looks as though you all have it under control. Utrecht ok for everyone then?

I am quite looking forward to seeing you all. Let's go out and eat Indonesian food. :D Then I will feel a little bit at home and will mumble to myself in bahasa indonesia to console myself for my horrible lack of dutch fluency. :lol:
 
Salome said:
zaterdag natuurlijk ook hier de voorkeur
plaats maakt mij niet zoveel uit, zolang het met de auto maar een beetje bereikbaar is, dus Utrecht is goed ...
maar welke locatie ???

Tja, welke locatie? Hmm.... Een makkelijke oplossing lijkt me verzamelen in Stairway To Heaven*, of zoiets. Daarna kunnen we altijd nog wel kijken wat en waar.

C ya!

Martijn

* Als iemand anders een leuke ontmoetingsplaats weet dan is dat ook goed. Ik noemde alleen maar Stairway To Heaven omdat het in het centrum ligt en ik het weet te vinden. :)
 
Stairway to heaven ? `s avond dus. Maar is de trapopgang naar de Hemel wel iets tussen ? en 23.30 ? Zelfs hier in het Noorden zijn de kroegen en disco`s tja,....... saai.

Is er ook belangstelling voor een maaltijd vooraf ?
 
Lokatie maakt mij niet zoveel uit, ik vind m'n weg wel. Een tijd afspreken lijkt me ook wel handig, en de door Rono voorgestelde maaltijd lijkt me ook wel wat, anders ga ik me waarschijnlijk toch weer volstouwen bij de plaatselijke Burger King of iets dergelijks. Ik weet alleen nog niet of ik zaterdag moet werken, maar ik probeer wel vrij te vragen of anders een dienst met een collega te ruilen.

By the way, Sula, where are you at this moment (just curious)
 
Last edited:
Zijn we er al uit, en waar is Gloria? Ik heb Klodomir een PM gestuurd maar nog niets gehoord. :(
 
Rono said:
Stairway to heaven ? `s avond dus. Maar is de trapopgang naar de Hemel wel iets tussen ? en 23.30 ? Zelfs hier in het Noorden zijn de kroegen en disco`s tja,....... saai.

Is er ook belangstelling voor een maaltijd vooraf ?

Hallo,

Nou, het hoeft van mij niet per se 's avonds te zijn hoor. Ik stelde alleen maar Stairway To Heaven voor als ontmoetingsplaats. Het kan me dan echt niks schelen als er overdag slechts 1 verloren ziel daar zit, als wij elkaar maar kunnen ontmoeten. We kunnen daarna altijd nog kijken of er iets te doen is in Utrecht.
Dit gezegd hebbende, ik vind het ook prima om 's avonds af te spreken.

Groeten,

Martijn
 
Slecht nieuws van het oostelijk front :( , 12 oktober viert een van mijn beste vrienden hoogstwaarschijnlijk zijn verjaardag, da's op zich natuurlijk wel weer :D :D :D, maar toch, het betekent waarschijnlijk dat ik het niet al te laat kan maken, wil ik ook nog op een redelijk tijdstip daar zijn....daarom is mijn voorstel: niet te laat samenkomen....
 
Back
Top Bottom