BELANGRIJK; wel'ns zo'n buut'nlander sien???

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
sulawesigirl4 said:
i am in Switzerland right now...in the Alps near Lake Geneva. :)

I'm at work right now, in an office building behind my laptop at 8:10 in the morning. :(

So STOP TEASING US!!! :mad:


:D

Some girls have all the luck...

Marty
 
We kunnen natuurlijk ook naar Amsterdam ( Artis ) Tenslotte is Amsterdam maar een kwartier verder. En het kan overdag en we kunnen afsluiten met een etentje. Of naar concentratie kamp Westerbork. Of naar de tentoonstelling over Aberigonal kunst in Utrecht.


Sula, wat do you want to see in our country ? Coffeshops ? Red light distict ? Wooden shoe factory ? Windmills ? Tell us :)


Read you,...
 
Zeg Rono, Sula en ik komen met de trein uit Zwolle, dus als jij daar ook langs moet kunnen we net zo goed daar afspreken.
 
Dat kan,..... wat wil jij eigenlijk doen. ?

Gewoon een dagje uit lijkt mij het best. ( Komt mij het beste uit )
 
Salome said:
ik vind Artis een geweldig plan
wordt het echt aapjes kijken :D

Meen je dat ? Ik vindt Artis geweldig. Ben er al een hele poos niet geweest en je kan er wel lol hebben ( en Brouwerij het ij ligt er vlak bij ) :drunk:
 
En in Amsterdam heb je natuurlijk het sex-museum,.....en die hebben niet in the USA :D
 
Ik vind Amsterdam ook wel goed, zoals al gezegd, t' is maar een kwartiertje verder en wat prijs betreft blijf ik het duur vinden (IK MIS M'N OV!!!!!!!!!! :scream: :scream: :scream: )

(ben trouwens nog nooit in artis geweest)
 
Popmartijn said:


I'm at work right now, in an office building behind my laptop at 8:10 in the morning. :(

So STOP TEASING US!!! :mad:


:D

Some girls have all the luck...

Marty

awwww. you asked!! I answered truthfully. :D

oh and what do i want to see in your lovely country? well first on my list is you lovely dutch interferencers. the rest is just details.

btw, matthieu, i should be arriving on Friday next week unless something changes in my plans. What city am I going to? Utrecht or Zwolle? lemme know.

see you all next weekend hopefully. woohoo!

sula
 
O.K. als iedereen het ermee eens is gaan we wat mij betreft naar Artis (toch iets gezelliger dan Westerbork). En dan spreken we gewoon ergens 's morgens af en gaan we 's avonds ergens eten.
Voor de liefhebbers kunnen we later op de avond nog wel ergens naartoe, al zijn ook Sula en ik gebonden aan de trein.

Ik heb buitensporig veel gebruik gemaakt van het woord 'ergens'.
 
geweldig plan
mogelijk dat ik zelf ook de NS maar weer eens mijn financi?le steun moet gaan betuigen

nu nog een tijd en een plek waar we elkaar ontmoeten (indien de rest zich in ieder geval ook in dit plan kan vinden) et voil?

:)
 
Prima plan, inderdaad. Een groot voordeel daarvan is dat iedereen op tijd thuis kan zijn als hij/zij wil,......

Gewoon om 10 uur op Amsterdam Centraal ?
 
DrTeeth said:
O.K. als iedereen het ermee eens is gaan we wat mij betreft naar Artis (toch iets gezelliger dan Westerbork). En dan spreken we gewoon ergens 's morgens af en gaan we 's avonds ergens eten.
Voor de liefhebbers kunnen we later op de avond nog wel ergens naartoe, al zijn ook Sula en ik gebonden aan de trein.

Ik heb buitensporig veel gebruik gemaakt van het woord 'ergens'.

Ergens is toch een stuk vrolijker dan nergens,.....
 
Rono said:
Prima plan, inderdaad. Een groot voordeel daarvan is dat iedereen op tijd thuis kan zijn als hij/zij wil,......

Gewoon om 10 uur op Amsterdam Centraal ?

Hallo,

CS vind ik prima. Maar 10 uur? 's Ochtends? In het weekend???
Effe serieus, ik vind het op zich prima hoor. Ik hoef toch niet van zo ver te komen, dus ik red het wel. Maar je hebt echt niet een hele dag nodig voor Artis. De laatste keer dat ik er was ging ik rond 2 uur naar binnen en toen het om 6 uur dichtging had ik alles wel gezien (eigenlijk alles behalve de vogels, maar dat interesseerde mij niet zo erg veel. Al waren de pinguins erg leuk, zij hadden goede normen en waarden).

Trouwens, nog even iets. Het CS is toch nog best groot en druk, dus iets specifiekers zou wel handig zijn. Is het dan een ideetje voor de Burger King af te spreken (perron 2 als ik het me niet vergis)? Dat is best makkelijk te vinden lijkt me.

Groeten,

Martijn (die al uitkijkt naar volgend weekend)
 
nou hebben we ook wat nieuwe nederlanders aan boord,.....hebben die niks te melden ?
 
dit is een plan waar ik iets mee kan

als Vorsprung en DrTeeth ook akkoord gaan,
dan lijkt dit mij the way to go
 
Wat ons betreft (ik spreek voor 't gemak ook maar even voor Sula) gaan we het zo doen - 12 uur voor de BK (is Artis op loopafstand van het station?). En Rono, zien we jou dan in Zwolle of ga je niet met de trein?
 
ik heb net de NS reisplanner gechecked
i kan kiezen tussen een trein die aankomt om 11:39 of 12:03 (dat is zonder de in te calculeren vertraging)

hoe laat denken jullie er te zijn?
(ik vind het geen probleem om een kwartiertje vroeger te zijn, maar als iedereen pas na twaalven aankomt dan hou ik hier rekening mee)
 
Ik vind het een goed plan.
Ik heb de keuze tussen aankomen om 11.57 of 11.27.

Als ik de 11.57 neem stap ik als het goed is in Amersfoort bij Rono en DrTeeth in de Trein, als we voor de 11.27 nemen is zal het precies andersom zijn...
Ik heb er zin in......tot zaterdag mensen..:wave:
 
Mijn trein komt op 11.57 aan,...hopen we dan maar. Moet ik mijn oranje overall aantrekken ? :D
 
woohoo. see you day after tomorrow, DrTeeth, and the rest of you Saturday, right? :D well whatever. i shall be showing up Friday afternoon, so let the party begin. ;)

looking forward to it. cheers,

sula
 
sulawesigirl4 said:
woohoo. see you day after tomorrow, DrTeeth, and the rest of you Saturday, right? :D well whatever. i shall be showing up Friday afternoon, so let the party begin. ;)

looking forward to it. cheers,

sula
:hyper: :hyper: :hyper:
 
Back
Top Bottom