Arno Hintjes ( of andere lageland pop )

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Rono

Rock n' Roll Doggie VIP PASS
Joined
Dec 26, 2000
Messages
6,163
Location
the Netherlands
Wat een geluk, een POP held uit het verleden komt naar Groningen. Arno Hintjes, de ex-zanger van TC matic. WOW Ik heb me vanmiddag een kaartje opgehaald voor 14 November.


Welke Benelux ster vinden jullie O.K. ? Ik vindt de nieuwe cd van Th? Lau prachtig,....luisteren dames en heren.

En Natuurlijk de Raggende Mannen, ze bestaan wel niet meer maar goed, Bob Fosko is leuk.

:eeklaugh:
 
Nog nooooit gehoord van Arno Hintjes of TC Matic. :scratch: :shrug:

Nou ja, ??n van mijn favorieten in NL is Green Hornet, da's een Groningse band die volgens mij nog geen cd's hebben gemaakt maar wel veel optreden. OK, dan krijgen we nog De Dijk, Urban Dance Squad (helaas uit elkaar) en The Gathering. Oh, en natuurlijk een eervolle vermelding voor Skik maar alleen omdat ze uit Drenthe komen. Jammer dat ze in het "ABN" zijn gaan zingen trouwens.

Ik vergeet er vast een paar... :scratch:
 
ik luister meestal naar Studio Brussel (wanneer ik in ieder geval muziek wil luisteren op de radio) en daar hoor ik Arno nog wel eens regelmatig voorbij komen
vaak erg goed !

Gorki mag ook vernoemd worden
 
Hallo,

Als het gaat om bands die in het Engels zingen dan zeker de Urban Dance Squad (zoals dr. Teeth het al zei, helaas uit elkaar). Johan is ook zeker :up:
Nederlandstalig ben ik nog altijd verzot op Doe Maar (en dan dus vooral het oude werk) en sinds eind vorig jaar heb ik ook de Trockener Kecks ontdekt (ik weet het niet, ik trek toch wel veel bands aan die al uit elkaar zijn).

Trouwens, ik heb een aantal weken geleden de eerste CD van Skik gekocht en die is ook best leuk (Kloteweer!).

C ya!

Martijn
 
Zo het haast vergeten. er bestaat ook een Nederlandse rooie band ( in politieke worden LINKS ). Ze bestaan al sinds 1978 en hun laaste cd is zelfs geproduceerd door steve albini. The Ex is de naam. Yep, urban dance squad is goed, Rude boy rules.
 
Toevallig afgelopen zaterdag naar een concert van Beef geweest. Ik was in Enschede (daar ben ik wel vaker zaterdagavond) en zag dat Beef die avond zou spelen. Ik had er al een paar goede recensies over gelezen en ging dus maar even binnen kijken. En ik moet eerlijk zeggen...ze zijn echt goed! Het enige dat een beetje verarrend is is dat je je op de caraiben (reggae) waant er in een keer een stel blanke slungels op het podium staan.
Nog een paar fijne nederlandse bands:

Mimezine
New Cool Collective
The Kangaroos (aardig jong lokaal bandje waar ik de zanger en gitarist goed van ken)

En uit Belgi?: An Pierle

En zo lopen er nog veel meer goede artiesten rond in de lage landen. het probleem is soms alleen ze te vinden.
 
Even een cd van een stoflaag ontdaan,...sugar van Claw Boys Claw. Een hele fijne,....
 
Lage landen nederlandstalig, of ook andere talen?

Engelstalig wordt het stilaan een aanzienlijke lijst hoor:
praga khan
lords of acid
hoover phonic
k's choice
zita swoon
dEUS
an pierl?
arid
...

nederlandstalig:
la?s
't hof van commerce
flip kouwelier

franstalig:
starflam

alles door mekaar :) :
el tattoo del tigre

en dan heb ik alleen nog maar de belgische groepen van dit moment opgenoemd. Hoe het in Nederland zit, weet ik nie echt...

L
 
Last edited:
Rono said:
Hey laouen,.....wat vind je van Millioniare ? Ik mag dat moderne wel horen,...

Ik ken de naam wel maar ik kan niet zeggen dat ik ze al bewust beluisterd heb, waarschijnlijk al wel als achtergrondmuziek op de radio ofzo...

En Novastar, NATUURLIJK!
Weer vergeten... zo zullen er nog wel zijn ja!

L
 
DrTeeth said:
Bestaat de Frank Boeijen Groep nog?

Ik dacht dat die al jaren niet meer bestonden, allez sinds de Frank solo is gegaan h?.

Die is trouwens ook niet slecht, heeft wel goeie teksten.
Bram Vermeulen ook trouwens.
En de Raymond (Van het groenewoud) niet vergeten h?!

L
 
Back
Top Bottom