Arnhem 03-08-2001

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Salome

you are what you is
Joined
Jul 5, 2000
Messages
22,083
Location
Netherlands
o.k.

op U2bloodredsky.com is het concert in Arnhem van 3 augustus aanwezig (3 1/2 ster)

op ??n of andere manier lukt het mij echter nooit om op deze site wat te downloaden
mad.gif


wanneer iemand aan deze boot heeft weten te komen, laat het mij dan alsjeblieft weten

alsjebieft
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Originally posted by Salome:
o.k.

op U2bloodredsky.com is het concert in Arnhem van 3 augustus aanwezig (3 1/2 ster)

op ??n of andere manier lukt het mij echter nooit om op deze site wat te downloaden
mad.gif


wanneer iemand aan deze boot heeft weten te komen, laat het mij dan alsjeblieft weten

alsjebieft
smile.gif



Nou, dat beloofd wat voor de toekomst,moderator. Kijk even op u2holland
@yahoogroups.com, daar stond laast iets over veranderen van ftp instellingen om makkelijker op de bovenstaande site te komen.



------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Originally posted by Rono:
Nou, dat beloofd wat voor de toekomst,moderator.
heh, ik heb de ballen verstand van computers
wanneer daarentegen posts verwijderd, gesloten of wat dan ook moet worden <-- pas op

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Originally posted by Salome:
heh, ik heb de ballen verstand van computers wanneer daarentegen posts verwijderd, gesloten of wat dan ook moet worden <-- pas op

Bedoel je dat je gekozen bent om je communicatieve vaardigheden?
eek.gif


Tip voor het downloaden:
Mocht het toch een keer lukken U2bloodredsky of de mirror binnen te dringen, sla dan alles wat je wilt downloaden op in een downloadaccelerator zoals GetRight. Dan hoef je je later (wanneer je de rest van het concert wilt downloaden) niet meer druk te maken of je de site wel binnenkomt want GetRight dringt wel voor je aan.
biggrin.gif


Ik ben nu Arnhem 03-08 aan het downloaden. Ik heb helaas geen brander dus ik kan hem niet voor je branden Salom?. Misschien via MSN-messenger?
 
Originally posted by DrTeeth:
Bedoel je dat je gekozen bent om je communicatieve vaardigheden?
eek.gif


Tip voor het downloaden:
Mocht het toch een keer lukken U2bloodredsky of de mirror binnen te dringen, sla dan alles wat je wilt downloaden op in een downloadaccelerator zoals GetRight. Dan hoef je je later (wanneer je de rest van het concert wilt downloaden) niet meer druk te maken of je de site wel binnenkomt want GetRight dringt wel voor je aan.
biggrin.gif


Ik ben nu Arnhem 03-08 aan het downloaden. Ik heb helaas geen brander dus ik kan hem niet voor je branden Salom?. Misschien via MSN-messenger?

Hoeveel kost dat nou ? Zo een baantje als moderator.


[This message has been edited by Rono (edited 10-20-2001).]
 
het kost me zo'n beetje al mijn vrije tijd
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Originally posted by DrTeeth:
Misschien via MSN-messenger?
mmm, ik ben te vinden op MSN "salomeshakesit"
ik weet niet hoe je via MSN bestanden uit kan wisselen, maar ben wel ge?nteresseerd
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it

[This message has been edited by Salome (edited 10-20-2001).]
 
Salome, ik kan de cd voor je branden. Mail me maar op kristiandegroot@yahoo.com...
 
Via MSN kun je heel simpel en razendsnel bestanden versturen. Ik weet alleen niet precies hoe groot ze mogen zijn maar daar kom ik middels trial-and-error nog wel een keer achter.

Het is erg simpel; je opent het venster waar ook al je contactpersonen in staan en je status. Vervolgens klik je op 'bestand' en dan op 'bestand verzenden naar (pijltje)'. Achter dat pijltje staan dan je contactpersonen die op dat moment online zijn. En dan kun je browsen enz etc een hele hoop gezeur spreekt voor zich.

En onthoudt; Ledigheid is des MacPhisto's oorkussen dus inleveren die vrije tijd!

Nu ga ik weer TV kijken.

dag
 
Back
Top Bottom