Amsterdam ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Dat was wat ie zei ja, hij was een beetje in de war. Lees anders Gloria's review en mijn komische opmerkingen in EYKIW!
 
Hij zei wel iets over Amsterdam ja. Rono, het geluid achterin het Gelredome is altijd slecht. Wel erg jammer voor je want voorin was het supergoed en Bono's stem was bijzonder goed in vorm moet ik zeggen (maar zie ook mijn review. Ik ga nu even Dr. Teeths komische opmerkingen lezen :)

Even over het hart: Volumia, Blof en een paar andere (semi) VIPS stonden daar ook. Die hadden niet de hele dag gewacht zoals wij maar stelden zich redelijk sportief op door niet naar voren te gaan maar netjes achter iedereen te blijven.
 
Originally posted by Gloria:
Hij zei wel iets over Amsterdam ja. Rono, het geluid achterin het Gelredome is altijd slecht. Wel erg jammer voor je want voorin was het supergoed en Bono's stem was bijzonder goed in vorm moet ik zeggen (maar zie ook mijn review. Ik ga nu even Dr. Teeths komische opmerkingen lezen :)

Even over het hart: Volumia, Blof en een paar andere (semi) VIPS stonden daar ook. Die hadden niet de hele dag gewacht zoals wij maar stelden zich redelijk sportief op door niet naar voren te gaan maar netjes achter iedereen te blijven.

Bedankt voor je medeleven
wink.gif
maar het was
een bewuste keus. Berlijn was mijn hartdag
smile.gif

Ik hoef niet meer in het hart, anderen zijn aan de
beurt. Ik had iemand mee die nog nooit en groot
concert had gezien, nu hebben we er een U2 fan
bij
smile.gif


------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
tof!!!
er is altijd wel plaats voor nog een U2-fan op deze aardkloot
smile.gif


ik hoop trouwens dat het geluid op het veld (maar buiten het hart) nog wel enigszins fatsoenlijk is

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Het geluid achterin is in ieder geval slecht. Alles wat gewoon gezegd werd was niet of nauwelijks te verstaan. En je ziet natuurlijk ook nog eens niets, wel leuk die schermen, maar niet leuk als er vanalles voorhangt.
 
het geluid op het veld niet al te ver van het hart af is uitstekend. ik moet zeggen dat het geluid bij mijn zitplaats schuin achterin me niet tegen viel, maar wel iets minder dan op het veld. alleen kelis was niet om aan te horen, maar dat was het ook niet toen ik op het veld stond.

------------------
~stadtmueller
 
k, dit heeft waarschijnlijk niets met amsterdam te maken, maar om hier nou weer een nieuwe thread van te gaan maken vind ik ook weer zoiets...

weet een van jullie of Q magazine ook in nederland verkrijgbaar is?? zo ja, waar?
 
Ik heb ze wel gezien al zou ik zo snel niet weten waar. Probeer het 's bij de Boekelier of bij kiosken op de grotere NS stations.
 
q ligt bij veel ako's (in ieder geval in de randstad). vind ik persoonlijk het beste muziekblad dat er bestaat.

------------------
~stadtmueller
 
mijn vriendin heeft in ieder geval een exemplaar voor mij gekocht
ik zal haar eens vragen waar

ik heb zelf Q wel eens bij de Bruna zien liggen
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
ok bedankt!! on my way to the Bruna/NS/Boekelier.

Flying Padre, misschien een stomme vraag maar wat zijn ako's???
 
Originally posted by Tobe:
ok bedankt!! on my way to the Bruna/NS/Boekelier.

Flying Padre, misschien een stomme vraag maar wat zijn ako's???

ako's zijn kiosken net zoiets als de bruna. misschien hebben ze ze niet overal in het land, maar wel in ieder geval op de stations in de randstad. ik heb het q nummer met u2 nog niet gekocht. ik stond vandaag bij de ako en zag dat de oor ook een special had. toen dacfht ik laat ik de oor maar weer eens lezen. de q koop ik toch nog wel, maar twee tijdschriften op een reisje is een beetje overdreven. de cover van de q was in ieder geval ok: u2 werd anders dan bij rolling stone nsync aangeprezen als de best band in the world.

------------------
~stadtmueller

[This message has been edited by Flying Padre Jr (edited 08-03-2001).]
 
Heeft iedereen zijn Q ? Hier in Hoogezand zijn
er nog 2. ( Gisteren )

------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Back
Top Bottom